Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Hipo

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Hipo »

Ik heb nooit begrepen waarom ze de oude frequentie hebben losgelaten, je hebt weliswaar een beter bereik in Brabant maar hier in West Nederland is het beroerd. Veel storing. Maar goed, daar kan nu niets meer aan gedaan worden.
Radio=10
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Hipo schreef: 10 jul 2024 19:09 Ik heb nooit begrepen waarom ze de oude frequentie hebben losgelaten
Ik weet niet hoe dat exact gegaan is tijdens de veiling. Jij wel?
Rock 'n roll is better than music!
Greatski

Bericht door Greatski »

Brabo schreef: 09 jul 2024 23:13 Toch zal dit ook voor Rob en zijn team wel even doorbijten zijn. De eerste maanden nog geen weekeinde uitzendingen, thuis zitten en dit allemaal moeten ondergaan. Somertijd heeft toch genoeg voor die zender betekend. Zeg maar even de menselijke kant, die is er ook nog.
Vergeet niet alle bushokjes die nu met Gijs vol staan
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ook het discoprogramma van Dennis Verheugd sneuvelt. Bijzonder jammer, misschien wel het leukste muziekprogramma op de landelijke radio momenteel. Vanuit format technisch/commercieel oogpunt misschien best te begrijpen, want het was best een freak programma met ook wat meer onbekende platen, minimixen en remixes. . Maar ga het zeer missen.
https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... tktGzsWLJw

Lijkt er steeds meer op dat r10 de concurrentie aan wil met Joe door min of meer dezelfde lijn te volgen als Joe. Benieuwd of dat al dan niet de juiste keuze blijkt te zijn.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

De Nachtwacht schreef: 13 jul 2024 10:34 Ook het discoprogramma van Dennis Verheugd sneuvelt. Bijzonder jammer, misschien wel het leukste muziekprogramma op de landelijke radio momenteel. Vanuit format technisch/commercieel oogpunt misschien best te begrijpen, want het was best een freak programma met ook wat meer onbekende platen, minimixen en remixes. . Maar ga het zeer missen.

Lijkt er steeds meer op dat r10 de concurrentie aan wil met Joe door min of meer dezelfde lijn te volgen als Joe. Benieuwd of dat al dan niet de juiste keuze blijkt te zijn.
Ik lees dat Dennis Verheugd best teleurgesteld is. Wat ik mij kan voorstellen. Ik ben geen liefhebber van dergelijke muziek maar het was er wel eentje die een beetje buiten de lijntjes kleurt.
Je hebt kink- en stophoest.
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

De Nachtwacht schreef: 13 jul 2024 10:34 Ook het discoprogramma van Dennis Verheugd sneuvelt. Bijzonder jammer, misschien wel het leukste muziekprogramma op de landelijke radio momenteel. Vanuit format technisch/commercieel oogpunt misschien best te begrijpen, want het was best een freak programma met ook wat meer onbekende platen, minimixen en remixes. . Maar ga het zeer missen.

Dus na 22.00 non stop op radio 10?
De Nachtwacht

Daanradiofan schreef: 13 jul 2024 18:21

Dus na 22.00 non stop op radio 10?
Zal wel wat ander skomen verwacht ik anders is vrijdag de enige dag zonder programmering na 21:00.
banne

Bericht door banne »

Wat vonden we van de eerste week Gijs op 10?
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Gijs zet een strakke show neer maar als liefhebber van Somertijd kijk ik wellicht te veel door een Somertijdbril. Radio 10 is een 13-in een dozijn zender geworden: jammer! Wel de moeite genomen om even naar Gijs te luisteren. Waar Gijs goed in is is een strakke show neerzetten zonder toeters en bellen. Dat kan hij goed! Mijn type DJ is het niet maar dat is wat anders.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik snap radio 10 niet helemaal. Heb je een marktaandeel rond 10% komt JOE dat feestje een beetje verstieren maar heb je alsnog een prima marktaandeel. En nu ga je je hele zender veranderen. Waarom zo rigoreus? Ik snap dat er wel iets moest gebeuren maar nu moet je weer opnieuw gaan bouwen. En dat zal lang duren.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Deradiokenner schreef: 13 jul 2024 23:14 Ik snap radio 10 niet helemaal. Heb je een marktaandeel rond 10% komt JOE dat feestje een beetje verstieren maar heb je alsnog een prima marktaandeel. En nu ga je je hele zender veranderen. Waarom zo rigoreus? Ik snap dat er wel iets moest gebeuren maar nu moet je weer opnieuw gaan bouwen. En dat zal lang duren.
Typisch Talpa. Er moet veel geld verdiend worden. Als het iets minder dreigt te worden, moet er ingegrepen worden.
Rock 'n roll is better than music!
wbravenboer

Bericht door wbravenboer »

Ik vind het niet tegenvallen. Als Somertijdfan ben ik natuurlijk niet echt tevreden, maar Gijs klinkt goed, een prettige stem en stijl. Ik ben wat minder over de telefoongesprekken over actuele zaken. Samenwerking met Nicolas is goed, ik vind 'm helemaal niet slecht, het hoeft geen side-kick show te worden. Het GP uurtje zorgt er nu voor dat er elke dag 3 uurtjes met verzoekjes zijn, 's ochtends, 'alles mag' bij Jeroen en dan bij Gijs. Daar ben ik wel voor. Spelletje is nog wat wennen, is inderdaad nu een wat inwisselbaar programma geworden, maar kijkend naar de andere zenders is het minder spraak en meer muziek, denk ik. Qua muziek zouden ze m.i. wat meer mogen durven, we gaan het zien.
banne

Bericht door banne »

wbravenboer schreef: 13 jul 2024 23:24 Ik ben wat minder over de telefoongesprekken over actuele zaken.
Ik vind hem hier idd waanzinnig slecht in! Hij had Marcel v Roosmalen aan de telefoon donderdag geloof ik, dat werd een heel ongemakkelijk vreemd gesprek. Het spelletje is leuk bedacht maar duidelijk bedacht om eens iets anders neer te zetten. Voor de doorsnee luisteraar die eens inbelt is het gewoon niet te doen. Je moet echt goed in muziekpubquizzen zijn wil je dit spel tot een goed einde brengen. Gijs zn overdreven enthousiasme maakt het niet veel beter
De Nachtwacht

Johan Derksen naar radio 10, wel op 60s & 70s dus niet op het hoofdkanaal.
Janno

Bericht door Janno »

Dat is een verstandige keus. Op het hoofdkanaal valt het uit de toon. Al had het wat mij betreft beter gepast op Vintage Veronica. Radio 10 60s/70s maakt dat uur de naam niet waar. Derksen zal niet uitsluitend 60s/70s draaien. Vintage Veronica is een ruimer begrip.
Plaats reactie