Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Orange

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Orange »

Johnny_ schreef: 15 mei 2024 02:16 Ik zou het gerust voor iets minder geld doen, dat geld vind ik sommeren niet waardig. voor mij blijven Stassen en Derksen de beste radio presentators die dit land kent. :).
De luisteraars die Van Someren trekt, is denk ik echt wel 27k per maand waard.
Het is ook niet relevant wat jij van Van Someren vindt, maar hoeveel luisteraars en daarmee hoeveel extra reclame-omzet het genereert.
Kar

Bericht door Kar »

Ik begrijp de discussie niet zo goed, 27K per maand voor een dj als van Someren is echt een niet veel.
Hipo

Bericht door Hipo »

Rob in het weekend zou ik zelf een vreemde keuze vinden. Ik vind het programma deels draaien om actualiteit. Ik zou het jammer vinden.
Radio=10
Johnny_

Bericht door Johnny_ »

Tim Op het Broek schreef: 15 mei 2024 11:05 Johnny Stardust.
Ik was jou ook even kwijt maar heb je op kink weer gevonden een tijdje terug!. :) kijk staat same met distortion op mijn favoriet jij. Weet wie k ben.
Johnny_

Bericht door Johnny_ »

We kunne wel eens een bakkie doen @tim maar dan bij star :lol: bucks
banne

Bericht door banne »

Klopt het deel van Kicken wel dat jij dingen vond van Rob z'n gage?
banne

Bericht door banne »

De Nachtwacht schreef: 15 mei 2024 11:51 volgens de nieuwe blog van Kicken degradeert van Someren naar het weekend en komt Staverman op zijn plek.

Ik schat ze bij 10 toch hoger in.
In welke wereld zou dit een mega goede keuze zijn? Razend benieuwd elke week wie die zogenaamde bronnen van PK toch altijd zijn
jessica

Bericht door jessica »

De Nachtwacht schreef: 15 mei 2024 11:50
wbravenboer schreef: 15 mei 2024 11:42 Ik dacht dat ie Rob Somers heettte.
Welke jocks zouden hun echte naam gebruiken?
Ik denk tegenwoordig verreweg de meesten. Is een leuk (oud) topic over:
viewtopic.php?t=4390&sid=69a1faa352962b ... 90d78fb6fd
Ik las nog even dat oude topic over die DJ namen na en moest ongelooflijk lachen.
Iemand scheen een naam verzonnen te hebben voor Wessel van Diepen en die is zelfs als zijn werkelijke naam op wikipedia terecht gekomen.
Hahahah :lol: :lol: :lol:
jop schreef: 11 sep 2008 15:20 Ik blijf van radio houden, dus lees er nog weleens wat over en kwam mezelf -Wessel van Diepen, deejay in ruste- tegen op radioactive..

Wessel heet in het echt Wilbert van Diepenbroek!
Niet dus.
Applaus voor degene die dit een jaar of twee geleden verzonnen heeft. Een geslaagde aktie, want ondertussen levert de niet bestaande Wilbert van Diepenbroek een kleine 300 hits op Google op.
Volgens mij is t ondertussen ook op m'n Wikipedia terechtgekomen en kom ik er nooit meer vanaf!

Mijn opa en vader hebben als achternaam als achternaam van Diepen, mijn zussen, mijn lieve dochter natuurlijk ook.

Wessel van Diepen is de naam waarmee ik mijn hele leven rondloop.
Ik ben ondertussen nieuwsgierig naar degene die dit bedacht heeft. I applaud you..

Mocht ik in de toekomst onder een andere dan mijn eigen naam willen gaan werken, dan is Wilbert van Diepenbroek misschien wel een goed idee.
Maar dan wel als bibliothecaris ofzo..

Met vriendelijke groeten,

Wessel van Diepen,
Amsterdam

Old Deejays Never Die, They Just Change Stations.
Bron:http://radioactive.blog.nl/algemeen/200 ... skjockey-s
Echt lachen :lol: hoor hier af en toe. Ik was dit helemaal vergeten.
JeanLouisMichel

Bericht door JeanLouisMichel »

Verwacht niet dat ze bij 10 hun eigen graf gaan graven door Somertijd naar het weekend te verplaatsen. Het programma is juist bedoeld voor de mensen die onderweg zijn van werk naar huis. En zouden ze nu echt van Someren meer geld gaan betalen om minder uren te maken?
Hipo

Bericht door Hipo »

Ik kan me dat ook niet voorstellen, maak hem onderdeel van de programmaleiding en laat hem meedenken over de koers e.d.
Radio=10
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Radio 10 in beroep over salarisverhoging Rob van Someren

https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... ee35Q5zjNo
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Dan is het echt einde oefening voor hem want hier creëer je niet echt een lekkere werkbare situatie mee.
jessica

Bericht door jessica »

Dan zal hij ook niet naar het weekend van Radio10 gaan. Misschien is 100%NL toch de vluchtweg voor hem.
Radioheld

Bericht door Radioheld »

Kar schreef: 15 mei 2024 13:49 Ik begrijp de discussie niet zo goed, 27K per maand voor een dj als van Someren is echt een niet veel.
Pffff, wat een belachelijk salaris. Kijk eens naar de bestbetaalde verantwoordelijke functies, daar zit deze plaatjesdraaier/graaier ver boven. Ik vind daar wat van. Zou fijn zijn als ook dj's onder de Balkenendenorm gaan vallen. :roll:
Pot

Bericht door Pot »

Toch ook wel vervelend dat dit allemaal via de rechter moet gaan. Als werknemer en werkgever zou je er toch gewoon met elkaar kunnen uitkomen? Dit is voor Radio 10 sowieso niet goed.

Overigens vraag ik me af of Mediahuis wel 300.000 euro per jaar kan/wil betalen (voor enkel Rob) voor 100%NL. Veronica had een succesnummer kunnen binnenhalen en Radio 10 meteen kunnen laten afdwalen. Dan kan je prima een Radio 10-kloon worden, mét de betere DJ’s.
Plaats reactie