Zeg je dat Gordon is onderhandeling is met Radio 10? Dan zal dat mogelijk voor het weekend zijn, zodat Lex Gaarthuis kan doorschuiven naar de plek van Ekdom.Pot schreef: 18 apr 2024 12:15 Goed nieuws voor Radio 10: Gordon gaat niet de ochtend doen. Als er al sprake van was natuurlijk. Maar is wel in onderhandeling met zender.
Bron: Mischa (Radio 1)
Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio 10
God is a DJ
Gordon in het weekend kan best leuk uitpakken, al twijfel ik heel erg hoelang hij het volhoudtPhoenix schreef: 18 apr 2024 12:21Zeg je dat Gordon is onderhandeling is met Radio 10? Dan zal dat mogelijk voor het weekend zijn, zodat Lex Gaarthuis kan doorschuiven naar de plek van Ekdom.Pot schreef: 18 apr 2024 12:15 Goed nieuws voor Radio 10: Gordon gaat niet de ochtend doen. Als er al sprake van was natuurlijk. Maar is wel in onderhandeling met zender.
Met een zender*Phoenix schreef: 18 apr 2024 12:21Zeg je dat Gordon is onderhandeling is met Radio 10? Dan zal dat mogelijk voor het weekend zijn, zodat Lex Gaarthuis kan doorschuiven naar de plek van Ekdom.Pot schreef: 18 apr 2024 12:15 Goed nieuws voor Radio 10: Gordon gaat niet de ochtend doen. Als er al sprake van was natuurlijk. Maar is wel in onderhandeling met zender.
Dus geen idee welke zender het is.
Kink gaan de geruchten over Gordon
Staverman zou toch de opvolger van Gerard Ekdom kunnen worden op Radio10. Wordt dan een hele blije ochtendshow.
In de middag dan Rob van Someren en als hij weggaat misschien dan Gordon daar?
Ik kan me niet voorstellen dat Gijs de ochtend gaat doen.jessica schreef: 19 apr 2024 01:59 Staverman zou toch de opvolger van Gerard Ekdom kunnen worden op Radio10. Wordt dan een hele blije ochtendshow.
RadioFreak.nl schreef: De Radio 2-jock [Gijs] praatte in 2018 ook over de opties om de ochtendshow over te nemen van Gerard Ekdom, die naar Radio 10 vertrok. “De ochtend is een heel bijzondere plek. Dat had ik wel heel spannend gevonden. Maar nee, ik ben al 50, heb een gezin en dan moet ik elke dag om vier uur m’n bed uit. Als ik 30 was geweest, had ik daar misschien nog wel tien jaar m’n tanden in willen zetten. Ik heb erover gesproken, maar als je niet volwaardig ‘ja’ op alle antwoorden kunt geven, dan moet je het niet doen.”
Waarom Radio 10 Brabant er nog steeds is: https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... m-bestaan/
-
Vreemd dat er geen stream is van Radio 10 Brabant want dit lijkt me in basis best een leuk format, het is een beetje het Radio 10 Gold format wat er nu draait in Brabant dus. Nu las ik laatst dat TiDa goedkeuring heeft gekregen van het CvdM voor commerciale radio onder de naam Radio 8 FM wederom en nog een classics station dus wellicht is Radio 10 Brabant nog maar van tijdelijke aard en wordt het weer 8 FM met mogelijk hetzelfde format als wat nu gebruikt wordt door Radio 10 Brabant.
ze hebben nu weer dekking in Brabant, dus ja snap wel dat 8FM terug komt.Vanjeafisharder schreef: 20 apr 2024 23:50 Vreemd dat er geen stream is van Radio 10 Brabant want dit lijkt me in basis best een leuk format, het is een beetje het Radio 10 Gold format wat er nu draait in Brabant dus. Nu las ik laatst dat TiDa goedkeuring heeft gekregen van het CvdM voor commerciale radio onder de naam Radio 8 FM wederom en nog een classics station dus wellicht is Radio 10 Brabant nog maar van tijdelijke aard en wordt het weer 8 FM met mogelijk hetzelfde format als wat nu gebruikt wordt door Radio 10 Brabant.
DJ en Non-Stop beheerder bij Lokale Omroep Goirle, helpt een Ierse radiostation met van alles wat in mijn vrije tijd
!!!

ze hebben nu weer dekking in Brabant, dus ja snap wel dat 8FM terug komt.
[/quote]
Dat is nog niet duidelijk. Ze kunnen er ook een themakanaal opzetten.
[/quote]
Dat is nog niet duidelijk. Ze kunnen er ook een themakanaal opzetten.
-
De luistercijfers stijgen wel met het nieuwe format.
Dus wat als ze Radio 10 60 70s op het kavel zetten.
-
Zou het ook zomaar kunnen groeien en kan wellicht Radio 5 wat pijn gaan doen.
-
Lees net op radiowereld dat er geruchten gaan dat Rob van Someren naar de ochtend verhuist om Gerard Ekdom, die naar Radio Veronica vertrekt, op te volgen Andere bronnen melden dat Lex Gaarthuis het weekend inruilt voor de ochtend op 10.
https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... GRgkHdYhEu
https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... GRgkHdYhEu
-
Misschien Gijs in het weekend, en dan Lex met Luuk in de ochtend?