Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio 10
Heb dat beeld ook niet en is ook niet zo
[/quote]Ik merk wel dat ik het afgelopen jaar minder zin heb om naar Somertijd te blijven luisteren. Rob is steeds meer een typetje aan het neerzetten lijkt wel. Het constante wisselen helpt idd ook niet mee, Nicolas Ruis voegt niets toe aan het team, Chantal die elk lachsalvo nep meelacht. Het programma zelf is al 15 jaar ongewijzigd, misschien tijd voor wat vernieuwing in de items en spelletjes ofzo?
[/quote]
Dat is het nou juist, de spelletjes veranderen te vaak en zijn te serieus geworden, in de tijd van Veronica was het altijd echt bijna elke dag Lachen, gieren, brullen…
[/quote]
Dat is het nou juist, de spelletjes veranderen te vaak en zijn te serieus geworden, in de tijd van Veronica was het altijd echt bijna elke dag Lachen, gieren, brullen…
Wat ruist er door het struikgewas is al jaren aanwezig, Waar gaat het eigenlijk over? zelfde verhaal, de moppen en de limericks ook. Heel soms zit er een nieuw spelletje tussen maar de basis blijft hetzelfde. Mij boeit het steeds minder in ieder geval, behalve op vrijdag. Dan is het echt leuk met Dingmans erbijFerrydH schreef: 16 apr 2024 21:25Dat is het nou juist, de spelletjes veranderen te vaak en zijn te serieus geworden, in de tijd van Veronica was het altijd echt bijna elke dag Lachen, gieren, brullen…Ik merk wel dat ik het afgelopen jaar minder zin heb om naar Somertijd te blijven luisteren. Rob is steeds meer een typetje aan het neerzetten lijkt wel. Het constante wisselen helpt idd ook niet mee, Nicolas Ruis voegt niets toe aan het team, Chantal die elk lachsalvo nep meelacht. Het programma zelf is al 15 jaar ongewijzigd, misschien tijd voor wat vernieuwing in de items en spelletjes ofzo?
Volgens Kicken gaat Staverman op de plek van van Someren zitten
Bron: https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... -de-middag
Bron: https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... -de-middag
Ik zou 100P een wonderlijke keuze vinden, ik ga niet mee iig als het zover zou komen
-
Ik val een beetje in herhaling (maar omdat het nu weer actueel is
, strategisch zou ik dat een onbegrijpelijke zet vinden van mediahouse. Op Veronica, de zender die in het slob zit, een onbewezen middagshow, en het succesnummer van Someren bij 100%nl. Terwijl juist van someren een flinke groei bij Veronica kan realiseren, dat heeft hij bij 10 bewezen. Daarbij denk ik dat Somertijd ook veel potenciële luisteraars afsnoept van Veronica.
(niet helemaal on topic, maar
Maar goed, ik had ook verwacht dat ekdom nooitzou overstappen van 10 naar veronica, dus sta nergens meer van te kijken.
Van Gijs heb ik vaak het idee dat radiofreaks er geen fan van zijn, maar hij het bij de "gemiddelde luisteraar" altijd wel goed doet. Ik ken meerdere mensen die absoluut geen radiofreak zijn maar zijn lunchshow erg leuk vonden. Cijfermatig bleef het volgens mij ook altijd goed overeind. Zou het dus niet zo'n gekke gedachte vinden om hem de middagshow te laten doen als van someren stopt.

(niet helemaal on topic, maar
Maar goed, ik had ook verwacht dat ekdom nooitzou overstappen van 10 naar veronica, dus sta nergens meer van te kijken.
Van Gijs heb ik vaak het idee dat radiofreaks er geen fan van zijn, maar hij het bij de "gemiddelde luisteraar" altijd wel goed doet. Ik ken meerdere mensen die absoluut geen radiofreak zijn maar zijn lunchshow erg leuk vonden. Cijfermatig bleef het volgens mij ook altijd goed overeind. Zou het dus niet zo'n gekke gedachte vinden om hem de middagshow te laten doen als van someren stopt.
De lunchshow van Gijs vond ik niets omdat Gijs niet goed is in nieuws en interviews, kreeg je een oninteressant gesprekje over het een of ander en op vrijdag trok ik die Nathan Rutjes niet. Op zijn huidige tijdstip luisterde ik graag naar Gijs, hij is sterk als ie een beetje over muziek mag lullen. Ik vind het jammer dat ie weggaat maar misschien heeft ie naast geld ook een uitdaging nodig
Ik zie Van Someren nog niet zo snel weggaan. Maar goed, we weten niets. En Gijs in de ochtend? Alhoewel Lex daar natuurlijk de logischere keuze is maar misschien gaat Gijs dat doen? Of misschien wordt een deel van de programmering een beetje opgefrist, zou ook geen verkeerde stap zijn.
Radio=10
Ik vraag me af of Gijs wel naar de commerciëlen gaat. Kicken roept altijd alles wat hem te binnen schiet, die hoef je niet serieus te nemen. Maar ze laten hem nu heel makkelijk zitten bij Radio 2, zou het niet kunnen dat hij naar Radio 5 gaat? Het kan veel kanten op, ik zou de 538 Top 50 met Gijs ook wel willen horen op zaterdagmiddag. Maar dat zal wel niet gebeuren.
-
Las op Facebook de reactie van dj Sven onder het bericht van Kicken die zegt duidelijk dat het bullshit is dus Rob en zijn team zullen gewoon bij radio 10 blijven lijkt me of nog in ontkenning fase
Achja, ik herinner me nog ene Wouter v/d Goes die het ook allemaal maar afdeed als onzin. Ik ga echt niet weg bij Veronica.Vliegendereporter schreef: 17 apr 2024 17:43 Las op Facebook de reactie van dj Sven onder het bericht van Kicken die zegt duidelijk dat het bullshit is dus Rob en zijn team zullen gewoon bij radio 10 blijven lijkt me of nog in ontkenning fase
Speaking of which, benieuwd of DJ Sven dan eventueel ook iets gaat doen op radio Veronica als daar een soul night achtige programmering komt..
Er zal toch geen enkel radiostation Staverman op drive-time gaan zetten? Daar is Staverman ongeschikt voor. Hij heeft een tijdje het drive-time programma op Veronica/Yorin gedaan, maar dat was ook de meeste dagen vooraf opgenomen in verband met zijn televisiewerkzaamheden.
Staverman is enkel interessant om er als ‘naam’ bij te hebben, maar dan enkel voor de office hours. Sowieso zijn de meeste jocks die nu op office hours zitten op de commerciële landelijke radio niet slechter dan Staverman.
Staverman is enkel interessant om er als ‘naam’ bij te hebben, maar dan enkel voor de office hours. Sowieso zijn de meeste jocks die nu op office hours zitten op de commerciële landelijke radio niet slechter dan Staverman.
God is a DJ
Chantal heeft ook gereageerdVliegendereporter schreef: 17 apr 2024 17:43 Las op Facebook de reactie van dj Sven onder het bericht van Kicken die zegt duidelijk dat het bullshit is dus Rob en zijn team zullen gewoon bij radio 10 blijven lijkt me of nog in ontkenning fase

Goed nieuws voor Radio 10: Gordon gaat niet de ochtend doen. Als er al sprake van was natuurlijk. Maar is wel in onderhandeling met zender.
Bron: Mischa (Radio 1)
Goede scoop van Kicken dusPot schreef: 18 apr 2024 12:15 Goed nieuws voor Radio 10: Gordon gaat niet de ochtend doen. Als er al sprake van was natuurlijk. Maar is wel in onderhandeling met zender.