Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Vliegendereporter

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Vliegendereporter »

In de podcast dit was de radio word ook gespeculeerd over dat Rob van Someren mogelijk weg gaat bij radio 10 en in die podcast hoorde ik ook dat Erik de zwart met het gerucht kwam dat Eddy keur naar radio 10 gaat
Laatst gewijzigd door Vliegendereporter op 20 feb 2024 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Hipo

Bericht door Hipo »

The comeback kid. Zou de derde keer zijn. Ben benieuwd.
Radio=10
Le Son Dancefloor

Bericht door Le Son Dancefloor »

of rene verkerk - doet het leuk in de avond, kent de ochtend. edwin ouwehand kan het ook.
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

Vliegendereporter schreef: 20 feb 2024 18:08 In de podcast dit was de radio word ook gespeculeerd over dat Rob van Someren mogelijk weg gaat bij radio 10 en in die podcast hoorde ik ook dat Erik de zwart met het gerucht kwam dat Eddy keur naar radio 10 gaat
Kicken zal hier binnenkort met een column op terug komen vertelde hij, maar uit zn stuk van de veronica gids kwam naar voren dat Keur gevraagd is, maar heeft bedankt
Le Son Dancefloor

Bericht door Le Son Dancefloor »

ze moeten kicken het laten doen - best beluisterde ochtend-show ooit bij radio veronica. kan hij bij radio 10 ook doen. hey kicken hoe is tie? leuk hoor.
Layka

Bericht door Layka »

Ik luister vandaag voor het eerst in tijden weer eens naar Radio 10, maar blijkbaar hebben ze daar nu tussen 09:30 en 10:00 uur Guilty Pleasure Party. Zucht… Noem het dan meteen Het Foute Halfuur.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Layka schreef: 23 feb 2024 09:43 Ik luister vandaag voor het eerst in tijden weer eens naar Radio 10, maar blijkbaar hebben ze daar nu tussen 09:30 en 10:00 uur Guilty Pleasure Party. Zucht… Noem het dan meteen Het Foute Halfuur.
Volgens mij is dat alleen als Lex er is, dus niet bij Gerard. Doet hij ook in zijn weekendshow tegenwoordig.

en tja, creatief is het allesbehalve, maar dit soort muziek is nou eenmaal populair (zeker ook door het foute uur). 538 Heeft het ook jaren gedaan met die verückte. Gek genoeg hoorde je daar veel minder kritiek op dan op de guilty pleasures op 10, terwijl het ook gewoon een soort foute halfuur/uur was.
Hipo

Bericht door Hipo »

Klopt, dat heeft Lex elk weekend. Gerard heeft normaal de Categorietpetiet.
Radio=10
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Layka schreef: 23 feb 2024 09:43 Ik luister vandaag voor het eerst in tijden weer eens naar Radio 10, maar blijkbaar hebben ze daar nu tussen 09:30 en 10:00 uur Guilty Pleasure Party. Zucht… Noem het dan meteen Het Foute Halfuur.

Maar het foute halfuur lijkt weer teveel op het foute uur dat Qmusic heeft. En eigenlijk is voor veel mensen een fout liedje niet echt duidelijk, maar wel als je de term ‘guilty plessure’ gebruikt
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Patrick kicken blijft zeggen dat Rob van Someren naar 100%NL gaat en komt nu met suggestie dat Coen en Sander naar radio 10 zouden kunnen gaan.

https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... te-houden/
De Nachtwacht

Strategisch zou ik het een bijzondere keuze van Mediahouse vinden om van Someren te halen voor 100%nl en niet voor Veronica. Veronica is de zender met de laagste luistercijfers, en van someren heeft bewezen dat hij luisteraars meebrengt. Nu kiezen ze op Veronica voor een middagshow die zich nog niet als dagelijks programma heeft bewezen, terwijl van Someren ook in huis zou zijn.

Wil overigens niet zeggen dat het niet gaat gebeuren, maar de locica zie ik niet zo.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

De Nachtwacht schreef: 03 mar 2024 16:26 Strategisch zou ik het een bijzondere keuze van Mediahouse vinden om van Someren te halen voor 100%nl en niet voor Veronica. Veronica is de zender met de laagste luistercijfers, en van someren heeft bewezen dat hij luisteraars meebrengt. Nu kiezen ze op Veronica voor een middagshow die zich nog niet als dagelijks programma heeft bewezen, terwijl van Someren ook in huis zou zijn.

Wil overigens niet zeggen dat het niet gaat gebeuren, maar de locica zie ik niet zo.
Omdat Veronica net Frank en Wout en Gerard Ekdom heeft binnengehaald… daarbij zou het niet ondenkbaar zijn om Coen en Sander proberen te behouden. Maar ik denk dat de band die Dennis Ruyer heeft met Dave ook een doorslag was, ik denk niet dat er ook zo’n actie zou komen van C&S
De Nachtwacht

Deradiokenner schreef: 03 mar 2024 16:34
De Nachtwacht schreef: 03 mar 2024 16:26 Strategisch zou ik het een bijzondere keuze van Mediahouse vinden om van Someren te halen voor 100%nl en niet voor Veronica. Veronica is de zender met de laagste luistercijfers, en van someren heeft bewezen dat hij luisteraars meebrengt. Nu kiezen ze op Veronica voor een middagshow die zich nog niet als dagelijks programma heeft bewezen, terwijl van Someren ook in huis zou zijn.

Omdat Veronica net Frank en Wout en Gerard Ekdom heeft binnengehaald… daarbij zou het niet ondenkbaar zijn om Coen en Sander proberen te behouden. Maar ik denk dat de band die Dennis Ruyer heeft met Dave ook een doorslag was, ik denk niet dat er ook zo’n actie zou komen van C&S
Dat begrijp ik, maar rond de overstap van die 3 naar Veronica ging dit gerucht al. Ik zou liever van someren binnenhalen voor veronica dan Wout & Frank (of zelfs alle vier). 100%nl is geen luistercijferkanon, maar is wel een stuk stabieler.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Jobfr schreef: 03 mar 2024 16:14 Patrick kicken blijft zeggen dat Rob van Someren naar 100%NL gaat en komt nu met suggestie dat Coen en Sander naar radio 10 zouden kunnen gaan.

Is onzin zowel dj Sven als nieuwslezer Chantal zeggen dat het niet waar is dat geen sprake van is dat ze weg gaan bij radio 10
Hipo

Bericht door Hipo »

Vliegendereporter schreef: 03 mar 2024 17:48
Jobfr schreef: 03 mar 2024 16:14 Patrick kicken blijft zeggen dat Rob van Someren naar 100%NL gaat en komt nu met suggestie dat Coen en Sander naar radio 10 zouden kunnen gaan.

Is onzin zowel dj Sven als nieuwslezer Chantal zeggen dat het niet waar is dat geen sprake van is dat ze weg gaan bij radio 10
Klopt, Sven was daar duidelijk in. Alhoewel (los van Somertijd) een impuls in de programmering wel fijn zou zijn.
Radio=10
Plaats reactie