Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Hipo

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Hipo »

Het stipt wel een ander iets aan: de programma leider. Wie zet de lijnen daar uit en wie bewaakt de continuïteit nu? Overigens denk ik dat de soep niet zo heet gegeten wordt als die wordt opgediend: ik denk dat beiden blijven. Ik vraag me af waarom Feller en Verheugd (vroeger 10-13 en 13-16) minder scoren dan de drie huidige dj’s. Zo fris vind ik 14-16 zelf niet klinken. Naar dat kan ooo smaak zijn.
Radio=10
Daan!

Bericht door Daan! »

Nee, maar een voetbalteam presteert ook anders als er één of twee sterspelers worden weggehaald. En de afgelopen jaren hebben aangetoond dat personality's heel erg belangrijk zijn: weggaan van jocks bij 3FM, het aantrekken van personality's bij Q, het weggaan van Evers, Tim Klijn die verschuift.
Er zijn echter nog steeds mensen die denken dat als je de juiste muziek draait, er een goedbeluisterd radiostation van te maken is.
C90

Bericht door C90 »

Er zijn echter nog steeds mensen die denken dat als je de juiste muziek draait, er een goedbeluisterd radiostation van te maken is.
Eeuhhh Sky ?

Inderdaad speelt een club dan anders. Maar ze investeren ook in nieuwe aanwinsten dan. Het is niet alleen leegloop, maar ook nieuw bloed aantrekken. Kijk niet alleen wat weggaat, maar ook wat er goed nieuw bij zou passen.
Daan!

Bericht door Daan! »

Maar Sky is er al.
C90

Bericht door C90 »

Daan! schreef: 01 okt 2023 11:34 Maar Sky is er al.
Was grapje.. Inderdaad speelt een club dan anders. Maar ze investeren ook in nieuwe aanwinsten dan. Het is niet alleen leegloop, maar ook nieuw bloed aantrekken. Kijk niet alleen wat weggaat, maar ook wat er goed nieuw bij zou passen.
C90

Bericht door C90 »

Dus eigenlijk zeg… als er mensen vertrekken, wie komt er voor terug om het station aantrekkelijk te houden voor de luisteraar..
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Oortjes schreef: 30 sep 2023 18:06
Denniss schreef: 30 sep 2023 16:54 Ja klopt,
Het zou leuk zijn als Gerard het hele muziekbeleid bij Radio 10 zou mogen verzorgen, laat Joe maar de geeikte hits draaien.
Het is wel leuk als je af en toe verrast wordt :-)
Tja, het format is de grootste hits aller tijden, niet de meest vergeten hits aller tijden.
Dan mag er bij Ekdom nog wel wat bijgestuurd worden. Als ik de playlist naloop draait hij behoorlijk wat liedjes die vooral zijn eigen keuze lijken te zijn. Ik vind het contrast erg groot met de nonstop uren daarvoor.

* duikt weg
Kritisch Avrolid
chopke

Bericht door chopke »

Zometeen na de reclame een bericht vanuit de directie van Radio 10 bij Martijn Kolkman...
-bier
chopke

Bericht door chopke »

chopke schreef: 06 okt 2023 11:29 Zometeen na de reclame een bericht vanuit de directie van Radio 10 bij Martijn Kolkman...
Vanaf maandag weer 5 dagen lang kans op de Music Trip :lol:
-bier
Phoenix

Bericht door Phoenix »

chopke schreef: 06 okt 2023 11:36
chopke schreef: 06 okt 2023 11:29 Zometeen na de reclame een bericht vanuit de directie van Radio 10 bij Martijn Kolkman...
Vanaf maandag weer 5 dagen lang kans op de Music Trip :lol:
Dat noemen ze nu ‘teasen’ -bier
Blijkbaar sloeg deze tease zo aan bij jou dat het een post op RF waard was.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Daan!

Bericht door Daan! »

Alleen de uitkomst was niet vermeldenswaardig...
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Weet dat het al een tijdje bestaat, maar wat maakt Dennis Verheugd een topprogramma op vrijdagavond. Ontzettend veel energie, verrassende platen (vooral in de items), maar toch ook genoeg herkenbare muziek om aantrekkelijk te zijn voor een breed publiek denk ik.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

De Nachtwacht schreef: 13 okt 2023 21:07 Weet dat het al een tijdje bestaat, maar wat maakt Dennis Verheugd een topprogramma op vrijdagavond. Ontzettend veel energie, verrassende platen (vooral in de items), maar toch ook genoeg herkenbare muziek om aantrekkelijk te zijn voor een breed publiek denk ik.
Dennis Verheugd vind ik één van de betere dj's van Nederland, onbegrijpelijk dat hij uit de doordeweekse programmering gehaald is.
Rock 'n roll is better than music!
Hipo

Bericht door Hipo »

Ligt het aan mij of is de ontvangst van de 103.2 regio Rijnmond ineens beter geworden?
Radio=10
tonvanhoof

Bericht door tonvanhoof »

Ron van Someren is er maandag weer, zo kondigt hij aan op Facebook.
Plaats reactie