Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio 10
Het stipt wel een ander iets aan: de programma leider. Wie zet de lijnen daar uit en wie bewaakt de continuïteit nu? Overigens denk ik dat de soep niet zo heet gegeten wordt als die wordt opgediend: ik denk dat beiden blijven. Ik vraag me af waarom Feller en Verheugd (vroeger 10-13 en 13-16) minder scoren dan de drie huidige dj’s. Zo fris vind ik 14-16 zelf niet klinken. Naar dat kan ooo smaak zijn.
Radio=10
Nee, maar een voetbalteam presteert ook anders als er één of twee sterspelers worden weggehaald. En de afgelopen jaren hebben aangetoond dat personality's heel erg belangrijk zijn: weggaan van jocks bij 3FM, het aantrekken van personality's bij Q, het weggaan van Evers, Tim Klijn die verschuift.
Er zijn echter nog steeds mensen die denken dat als je de juiste muziek draait, er een goedbeluisterd radiostation van te maken is.
Er zijn echter nog steeds mensen die denken dat als je de juiste muziek draait, er een goedbeluisterd radiostation van te maken is.
Eeuhhh Sky ?Er zijn echter nog steeds mensen die denken dat als je de juiste muziek draait, er een goedbeluisterd radiostation van te maken is.
Inderdaad speelt een club dan anders. Maar ze investeren ook in nieuwe aanwinsten dan. Het is niet alleen leegloop, maar ook nieuw bloed aantrekken. Kijk niet alleen wat weggaat, maar ook wat er goed nieuw bij zou passen.
Maar Sky is er al.
Dus eigenlijk zeg… als er mensen vertrekken, wie komt er voor terug om het station aantrekkelijk te houden voor de luisteraar..
Dan mag er bij Ekdom nog wel wat bijgestuurd worden. Als ik de playlist naloop draait hij behoorlijk wat liedjes die vooral zijn eigen keuze lijken te zijn. Ik vind het contrast erg groot met de nonstop uren daarvoor.
* duikt weg
Kritisch Avrolid
Zometeen na de reclame een bericht vanuit de directie van Radio 10 bij Martijn Kolkman...
-bier
Dat noemen ze nu ‘teasen’

Blijkbaar sloeg deze tease zo aan bij jou dat het een post op RF waard was.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Alleen de uitkomst was niet vermeldenswaardig...
-
Weet dat het al een tijdje bestaat, maar wat maakt Dennis Verheugd een topprogramma op vrijdagavond. Ontzettend veel energie, verrassende platen (vooral in de items), maar toch ook genoeg herkenbare muziek om aantrekkelijk te zijn voor een breed publiek denk ik.
Dennis Verheugd vind ik één van de betere dj's van Nederland, onbegrijpelijk dat hij uit de doordeweekse programmering gehaald is.De Nachtwacht schreef: ↑13 okt 2023 21:07 Weet dat het al een tijdje bestaat, maar wat maakt Dennis Verheugd een topprogramma op vrijdagavond. Ontzettend veel energie, verrassende platen (vooral in de items), maar toch ook genoeg herkenbare muziek om aantrekkelijk te zijn voor een breed publiek denk ik.
Rock 'n roll is better than music!
Ligt het aan mij of is de ontvangst van de 103.2 regio Rijnmond ineens beter geworden?
Radio=10
-
Ron van Someren is er maandag weer, zo kondigt hij aan op Facebook.