Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Henkjan2016

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Henkjan2016 »

Moorkop schreef: 20 sep 2022 13:00 Ieder zijn mening uiterlijk: Ik vind René Verkerk altijd heel sterk als hij Rob van Someren verving met Somertijd. Maar omdat Rob op vakantie is hebben ze daar nu Silvan Stoet neergezet. Dat is pas het toppunt van saaiheid. Ben bang dat hij de vaste vervanger gaat worden als Rob er niet is. Pas geleden heeft Luuk van den Braak ook een aantal keren Rob vervangen tijdens diens afwezigheid: was vele malen beter dan Silvan. Aardige gozer hoor die Silvan maar het is zo politiek correct allemaal. Prima drivetimejock maar Somertijd is hem toch een paar maten te groot: oersaai nu.
Geen Radio 10 dus deze week in de middag voor mij. Hoewel, heeft bovenstaande ook weer niet met de 90s week te maken? De talks zijn fors korter en Rob is toch altijd de hort op met actieweken en lijstjes?
Playertwo

Bericht door Playertwo »

Silvan en Luuk zijn de vaste vervangers, zie eerder in dit topic.
Is ook door Rob en René besproken op de radio.
ThomasA

Bericht door ThomasA »

Martijn Kolkman zei vrijdag tijdens de Radio10 Happy hours dat hij vanaf half oktober van 19 -21 uur te horen. Of het programma Radio10 Happy hours blijft heten kon hij nog niet zeggen.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

alleen op vrijdag bedoel je dan toch denk ik? Of dagelijks 19-21?
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Bij 'dit was de radio' werd het stoppen van de funky music trip besproken. Daar werd toch gesuggereerd dat er iets anders speelt waarom het programma gestopt is. (maar veel concreter wordt het niet)
ThomasA

Bericht door ThomasA »

De Nachtwacht schreef: 26 sep 2022 18:55 alleen op vrijdag bedoel je dan toch denk ik? Of dagelijks 19-21?
Inderdaad alleen op vrijdag tussen 19-21.
topradiofm

Bericht door topradiofm »

Silvan Stoet heeft een foto met 2 mensen met de oude 538 helmen uit de reclame die wijzen naar radio10. Nog meer veranderingen. Misschien ook nuttig voor in het 538 topic?
Daan!

Bericht door Daan! »

Eerst maar eens afwachten.
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

topradiofm schreef: 30 sep 2022 15:53 Silvan Stoet heeft een foto met 2 mensen met de oude 538 helmen uit de reclame die wijzen naar radio10. Nog meer veranderingen. Misschien ook nuttig voor in het 538 topic?
Waar denkt u dan aan?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

topradiofm schreef: 30 sep 2022 15:53 Silvan Stoet heeft een foto met 2 mensen met de oude 538 helmen uit de reclame die wijzen naar radio10. Nog meer veranderingen. Misschien ook nuttig voor in het 538 topic?
Rick & Niels 🤣
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
banne

Bericht door banne »

Ik heb moeite met de nieuwe weekendshow van Lex, Kim en Luuk. Ik vind het te druk voor het weekend (zeker de zondag), het doet me qua opzet/rumoer een beetje denken aan WeekendRick ooit lang geleden op 538 met Marlous Loffelman als sidekick (is Kim ook niet sidekick geweest bij Rick in het weekend destijds?)

Oprecht jammer, Lex vond ik leuker op de doordeweekse avond dan Rene Verkerk. Die laatste vond ik weer goud als vervanger van v Someren. Het nieuwe raadspelletje op de doordeweekse avond waarin iets tot een hardcore nummer ofzo verwerkt is vind ik ook verschrikkelijk. Wat een bak herrie terwijl je rustig om 22:10 naar de radio zit te luisteren. Met name de leader van het spelletje is vreselijk
WFNX

Bericht door WFNX »

Ik ben het totaal niet mee je eens. Ik vind de weekendshow heerlijk en zet zelfs de radio er speciaal voor op 10. Eindelijk wat reuring in het weekend. Het is idd een eigen versie van WeekendRick en dat miste ik op de radio. Dus graag zo doorgaan, het is ouderwets genieten (ook fijn Kimberly weer te horen!).
Orange

Bericht door Orange »

banne schreef: 02 okt 2022 23:01 Ik heb moeite met de nieuwe weekendshow van Lex, Kim en Luuk. Ik vind het te druk voor het weekend (zeker de zondag), het doet me qua opzet/rumoer een beetje denken aan WeekendRick ooit lang geleden op 538 met Marlous Loffelman als sidekick (is Kim ook niet sidekick geweest bij Rick in het weekend destijds?)

Oprecht jammer, Lex vond ik leuker op de doordeweekse avond dan Rene Verkerk. Die laatste vond ik weer goud als vervanger van v Someren. Het nieuwe raadspelletje op de doordeweekse avond waarin iets tot een hardcore nummer ofzo verwerkt is vind ik ook verschrikkelijk. Wat een bak herrie terwijl je rustig om 22:10 naar de radio zit te luisteren. Met name de leader van het spelletje is vreselijk
Mij kan die weekendshow ook niet zo bekoren. Een hoop gepraat met flauwe grappen. Het is niet mijn cup of tea in het weekend. René Verkerk en Dennis Verheugd zorgden ervoor dat ik vaak naar 10 luisterde in het weekend. Nu begin ik wat af te haken. Soms nog Dennis Verheugd en op zondagavond de Nachtwacht.
brian16

Bericht door brian16 »

Ik vindt zelf de nieuwe weekendshow ook maar niks, te veel spreektijd (met onzinnige inhoud na mijn idee). Hou het maar lekker op muziek, voor de grappen en narigheid hebben we Somertijd wel.
Elke zondag van 19:00 tot 21:00 te beluisteren in heel Noord West Fryslân op 107.5 FM | BrianOnAir.nl
Layka

Bericht door Layka »

Ik ben gematigd positief over Is het al weekend? Ik vind het een hele verbetering dat Radio 10 eindelijk een personalityshow in het weekend heeft. Voorheen waren de weekenden wel erg lange dagen. Dit programma is een aardige onderbreking tussen de plaatjesdraaiers.
Zo’n verborgen-telefoon-item is echt niet meer van deze tijd, maar de onmogelijke mash-ups van Luuk zijn wel erg aardig.
Plaats reactie