Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johanneke

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Johanneke »

Lex Gaarthuis was twee weken terug op zijn vakantie aan het roepen dat hij wat te vieren had en ging daar verder niet op in. Zoals al eerder hier gezegd, die zit wel een beetje op een creatief mager spoor in de avond, zonder typetjes en bijna elke week dezelfde classics die hij moet afdraaien de laatste tijd. Zou die wat anders gaan doen? Zou wellicht ook 3FM kunnen zijn?
Durashift

Bericht door Durashift »

chopke schreef: 24 mei 2022 00:17 Iemand rond 16:10 Somertijd gehoord? Liet Rob een klok horen (zoals bij oude Radio Veronica) en dan erbij zeggend nog 1 week en daarna lekker geheimzinnig…
Wat zou hiermee bedoeld worden? Maandag 30 mei is het dan
Ja, ik hoorde het ook (iets later, volgens mij). Geheimzinnigheid alom.
wally

Bericht door wally »

Zoals al eerder hier gezegd, die zit wel een beetje op een creatief mager spoor in de avond, zonder typetjes en bijna elke week dezelfde classics die hij moet afdraaien de laatste tijd.
tja, het lijkt bijna op gewoon werk......En Rotterdamse Toon heeft 'm (m.i. onterecht) een hoop gedoe opgeleverd
WFNX

Bericht door WFNX »

Lex op het nieuwe 3FM? Met wat vrijheid kan hij reuze creatief zijn. Zit toch wat op een dood spoor bij 10.

Je hebt overigens toch het gevoel dat er de komende tijd flink wat gaat schuiven. Er is niet enorm veel jong talent waar je het idee van hebt dat ze zenderdragende tijdstippen aankunnen.
chopke

Bericht door chopke »

Johanneke schreef: 24 mei 2022 21:46 Lex Gaarthuis was twee weken terug op zijn vakantie aan het roepen dat hij wat te vieren had en ging daar verder niet op in. Zoals al eerder hier gezegd, die zit wel een beetje op een creatief mager spoor in de avond, zonder typetjes en bijna elke week dezelfde classics die hij moet afdraaien de laatste tijd. Zou die wat anders gaan doen? Zou wellicht ook 3FM kunnen zijn?
Alvast een voorbode? Silvan Stoet al 2 dagen Ekdom overneemt (format eigen programma zoals in het weekend) terwijl Lex normaal Gerard vervangt?
-bier
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Bij vervanging op deze dagen dan is het format altijd musicdriven, net als pasen en pinksteren. Ik zou er zelf niets achter zoeken.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Persoonlijk vind ik Radio 10 altijd minder rond bijzondere dagen of feestdagen. Gerard was er al weer niet gisteren en vandaag. Silvan is een goede DJ maar kan geen ochtendshow of middagshow draaien. Dat “Stars in Heaven” gisteren op Hemelvaartsdag is het voor mij ook niet. Zo voorspelbaar. Als vaste luisteraar zap ik altijd weg op deze dagen. Het kabbelt allemaal maar een beetje voort. Radio 10 moet er mijns inziens voor waken dat het allemaal niet te veel in slaap sukkelt. Ik pleit wel weer voor een lunchshow van 12:00 u tot 14:00 u op de doordeweekse dagen. Daarin een spelletje met de luisteraar bijvoorbeeld. Kas van Iersel met “Goed bij Kas” bijvoorbeeld zoals vroeger bij Radio Veronica en dan Nieuwenhuijzen van 10:00 u tot 12:00 u en Diergaarde van 14:00 u tot 16:00 u. Er is meer uit de programmering te halen.
Sqwest

Bericht door Sqwest »

Eens, ik vind vooral dat het blok van Edwin Diergaarden een eeuwigheid lijkt te duren..lunchshow zou daar juist een goede onderbreking zijn. En zeker hoe jij het zegt, hoe Kas van Iersel het vroeger deed bij Veronica, zoiets.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Moorkop schreef: 27 mei 2022 11:55 Silvan is een goede DJ maar kan geen ochtendshow of middagshow draaien.
Wat een onterechte sneer is dit. Ik vind Silvan een uitstekende dj die het prima doet tijdens drivetime.

Stars in Heaven vind ik nog wel enigszins creatief op Hemelvaartsdag. De doordeweekse dagprogrammering op 10 vind ik ook saaier dan saai, maar dat hebben we hier vaker besproken.
Rock 'n roll is better than music!
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Oortjes, jij mag dat een onterechte sneer vinden maar wat is onterecht? Het is mijn persoonlijke mening en uiteraard hoef je het daar niet mee eens te zijn. Ik vind Silvan beter op zijn plek tussen de uren 10:00 u - 12:00 u in de ochtend of tussen de uren 14:00 u en 16:00 u in de middag. Mijns inziens komt hij daar beter uit de verf. In de ochtenduren en late middaguren komt een personalityjock meer tot zijn recht en dat is Silvan niet. Helemaal geen sneer dus.😊
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Moorkop schreef: 27 mei 2022 16:54 Het is mijn persoonlijke mening en uiteraard hoef je het daar niet mee eens te zijn.
Dat schreef je niet. Je schreef dat hij het niet kan. Volgens mij kan hij het prima, vind ik dat hij het leuk doet en vindt jij dat laatste schijnbaar niet.
Rock 'n roll is better than music!
WFNX

Bericht door WFNX »

Moorkop schreef: 27 mei 2022 11:55 Persoonlijk vind ik Radio 10 altijd minder rond bijzondere dagen of feestdagen. Gerard was er al weer niet gisteren en vandaag. Silvan is een goede DJ maar kan geen ochtendshow of middagshow draaien. Dat “Stars in Heaven” gisteren op Hemelvaartsdag is het voor mij ook niet. Zo voorspelbaar. Als vaste luisteraar zap ik altijd weg op deze dagen. Het kabbelt allemaal maar een beetje voort. Radio 10 moet er mijns inziens voor waken dat het allemaal niet te veel in slaap sukkelt. Ik pleit wel weer voor een lunchshow van 12:00 u tot 14:00 u op de doordeweekse dagen. Daarin een spelletje met de luisteraar bijvoorbeeld. Kas van Iersel met “Goed bij Kas” bijvoorbeeld zoals vroeger bij Radio Veronica en dan Nieuwenhuijzen van 10:00 u tot 12:00 u en Diergaarde van 14:00 u tot 16:00 u. Er is meer uit de programmering te halen.
'Goed bij Kas' was geweldig. Ik herinner me dat ik vaak luisterde wat het broodje Kas van de dag was. Erg leuk gedaan, hij verzon zich volgens mij rot daar in de studio. Terug naar 10, die "Stars in Heaven" vind ik altijd wel boeiend, hij was ook vrij divers qua muziek dit keer, maar ben met je eens dat het verder wat karig is rondom speciale dagen, dat zou voor een zender als radio 10 juist hoogtij moeten zijn (veel mensen willen rondom feestdagen toch prettige muziek die ze kennen heb ik het idee).
Durashift

Bericht door Durashift »

Enfin, nog (ruim) twee en een halve dag en dan weten we meer bij/van Rob van Someren.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Zou Somertijd stoppen? Dat geloof ik toch ook niet. 1 juli aanstaande is de Somertijdbarbecue vertelde Rob zelf vandaag. Het zal wel iets anders zijn.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Wat is dat toch met terug luisteren van radio programma's op radio 10. Ook deze week is het weer echt een zootje en zijn programma's gewoon niet terug te luisteren.
Plaats reactie