Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio 10
Ja, dat staat buiten kijf dat Ekdom beter op Veronica zou passen, maar ze willen hem niet afstaan denk ik.
Nou, dat is volgens mij puur jouw mening.
Dat Ekdom's "vrijere" of "bredere" muzieksmaak wellicht beter past op Veronica dan op Radio 10, kan ik begrijpen, maar qua radiomaken vind ik hem daar zeker niet passen. Zijn feel-good presentatie past perfect op Radio 10. En waarom zou je je beste DJ naar de slechtst scorende zender verplaatsen. Bij Talpa staat geld voorop. Bovendien vraag ik me af of Ekdom dat zou willen. Hij heeft onlangs een lang contract getekend om de ochtend op 10 te blijven doen.
Een logischere optie zou zijn dat Ekdom's Funky Music Trip naar Veronica zal gaan. Maar zie ik eigenlijk ook niet gebeuren.
Oren open!
-
Sinds Wietze en Klaas staat ie op het werk al in de ochtend op 10, en we zijn best tevreden met Gerard en zijn team. Het valt me op met hoeveel plezier hij zijn programma doet, en met Henk Blok erbij is het een fijn programma. Verder vind ik het goed luisteren tijdens het werk, een leuke mix met soms een kleine verrassing. Natuurlijk is het niet perfect, maar het geeft de hele dag een positieve vibe. Meer verwacht ik eigenlijk niet van een dagelijkse werkdag radiozender.
Wat mij opviel is dat ook Radio 10 ( 60 and 70) via Dab + ook gewoon het zelfde pakket gebruikt door "zonder toevoeging "60 and 70 hits zoals ze voorheen wel gedaan hebben. Is dat toeval of een slimme marketingtruc ?
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Uiteindelijk maakt het station niet uit, wel de vrijheid die iemand krijgt i.c.m. het timeslot. De funky weekend trip is echt prima op radio 10, zelfs beter dan op radio 2 en ik denk niet dat het op Veronica nou heel anders zou gaan klinken.
-
Talpa maakt er weer een mooie troep van qua terugluisteren.
Ekdom mist met grote regelmaat 1 uur.
Coen en Sander staat er maar half op.
Ook goeiemorgen wordt bijna standaard een uur later pas ingestart in terugluisterstand.
En Somertijd is ook maar in brokken terug te luisteren.
Ekdom mist met grote regelmaat 1 uur.
Coen en Sander staat er maar half op.
Ook goeiemorgen wordt bijna standaard een uur later pas ingestart in terugluisterstand.
En Somertijd is ook maar in brokken terug te luisteren.
Iemand rond 16:10 Somertijd gehoord? Liet Rob een klok horen (zoals bij oude Radio Veronica) en dan erbij zeggend nog 1 week en daarna lekker geheimzinnig…
Wat zou hiermee bedoeld worden? Maandag 30 mei is het dan
Wat zou hiermee bedoeld worden? Maandag 30 mei is het dan
-bier
-
Terug naar radio Veronica? En dan Coen en Sander/Marieke dan toch naar radio 10? Al geloof ik van het verhaal van Marieke naar radio10 weinig
Frank Dane dan in de middag van radio 538?topradiofm schreef: ↑24 mei 2022 07:55 Terug naar radio Veronica? En dan Coen en Sander/Marieke dan toch naar radio 10? Al geloof ik van het verhaal van Marieke naar radio10 weinig
-
Dit twittert Coen net
Sander en ik willen je iets vertellen. Dat doen we morgen om 16.45u op @538.
Sander en ik willen je iets vertellen. Dat doen we morgen om 16.45u op @538.
Ik denk dat de klok bij Somertijd de terugkeer is van Menno. Daar hadden ze het pas al een keer over toch?
Is dat Menno Vroom?
Jazeker 

wat ik begreep is dat de raadsels weggaan, of anders. Overigens..een paar nieuwe moppen kan ook geen kwaad..