Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

DJKen-ZV

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door DJKen-ZV »

Henkjan2016 schreef: 29 jul 2021 20:00
Patrickpp88 schreef: 29 jul 2021 19:41 Radio 10 zendt volgende week opnieuw de 80's Top 810 uit, die ze in maart ook al uit hebben gezonden.

Ondanks dat het een goede lijst is, vind ik het niet origineel om twee keer in een jaar dezelfde uit te zenden. Verzin dan een nieuwe lijst. Radio 10 zou ook prima een 70's of 00's lijst uit kunnen zenden.
En dat vind je origineel? :wink:
Ik vind het beter dan, twee keer dezelfde lijst uit dat decennia uitzenden
castmember

Bericht door castmember »

DJKen-ZV schreef: 30 jul 2021 09:37
Henkjan2016 schreef: 29 jul 2021 20:00
Patrickpp88 schreef: 29 jul 2021 19:41 Radio 10 zendt volgende week opnieuw de 80's Top 810 uit, die ze in maart ook al uit hebben gezonden.

Ondanks dat het een goede lijst is, vind ik het niet origineel om twee keer in een jaar dezelfde uit te zenden. Verzin dan een nieuwe lijst. Radio 10 zou ook prima een 70's of 00's lijst uit kunnen zenden.
En dat vind je origineel? :wink:
Ik vind het beter dan, twee keer dezelfde lijst uit dat decennia uitzenden
En het is nog niet eens 2 keer in het jaar, maar 2 keer in 5 maanden tijd. Het is echt komkommertijd :wink:

Aan de andere kant, die top 810 van de 80 is een prima lijst en heerlijk om de hele dag aan te hebben, dus ik denk wel dat ik weer ga luisteren, ondanks dat hert een herhaling is. Het laat weer zien hoe goed dat decennium is geweest!
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Roald1965

Bericht door Roald1965 »

Waarom toch elke dag Martijn Kolkman? Komt Jeroen Nieuwenhuijzen nog terug?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Roald1965 schreef: 08 aug 2021 11:09 Waarom toch elke dag Martijn Kolkman? Komt Jeroen Nieuwenhuijzen nog terug?
Oei. Het verdrietige familiedrama van Jeroen Nieuwenhuijzen gemist blijkbaar. Ik wens Jeroen alle sterkte toe en ik hoop dat hij van Talpa de tijd krijgt om het verlies te verwerken.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Helaas was vandaag ineens de laatste met Kim, maar ik vind dat Radio 10 deze zomer recht in de roos heeft geschoten met de vervangende ochtendshow. Lex heeft het uitstekend gedaan, heerlijke zomerse vibe en het perfecte team zowel met Harry als met Marcel.
Stuur Ekdom met Evelien maar gauw naar Stenders en dan Lex met deze energie terug naar de ochtend op Radio 10, ik zou er zeker naar luisteren.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 25 aug 2021 22:25 Helaas was vandaag ineens de laatste met Kim, maar ik vind dat Radio 10 deze zomer recht in de roos heeft geschoten met de vervangende ochtendshow. Lex heeft het uitstekend gedaan, heerlijke zomerse vibe en het perfecte team zowel met Harry als met Marcel.
Stuur Ekdom met Evelien maar gauw naar Stenders en dan Lex met deze energie terug naar de ochtend op Radio 10, ik zou er zeker naar luisteren.
Daar zouden beide zenders en dus Talpa als geheel beter van worden.

Ekdom naar de middag drive-time op Veronica. Tim Klijn met Rick en Niels naar de ochtend van Veronica. Wilfred weer doorschuiven naar zaterdag- en/of zondagmiddag tussen 12 en 14 uur met een radioversie van Littekens. Giphart kan met zijn programma over de liefde weer makkelijk naar de zondagavond.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
density1

Bericht door density1 »

Dat zou beter zijn dan VI in de middag terug te zetten, zeker als Wilfred het blijft presenteren met zijn 'twijfelachtige' muzieksmaak soms. Dan heb ik dat liever, afgebakend in de ochtend dan midden op de dag.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

of VI naar radio 10, dat kan natuurlijk ook. Daarnaast zou het ook een programma zijn die prima in de lunch geprogrammeerd kan worden.

Ekdom in de middag op Veronica dat zou wel top zijn. Maar zie ik niet gebeuren, het is al heel wat dat hij met enige regelmaat op vrijdag avond aanwezig gaat zijn op Veronica. (Bron: Rob Stenders)
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Gerard Ekdom zit prima op zijn plek in de ochtend op Radio 10 naar mijn mening. Lex Gaarthuis heeft hem goed vervangen maar laat Gerard daar maar zitten. Ik snap de kritiek op hem niet zo; Hij zet een energieke ochtendshow neer en de klik met Eveline de Bruin is ook top. Liever pakken ze het tijdslot 10:00 u - 16:00 u aan. De saaiste uren wat mij betreft: Zou daar liever Dennis Verheugd horen. En een lunchshow zou de zender ook niet misstaan. Ekdom tot 09:00 u. Dan Verheugd tot 12:00 u. Daarna een lunchshow met Lex bijvoorbeeld en Robert Feller van 14:00 u uit 16:00 u voordat Somertijd begint. Vind het nu een beetje doorkabbelen allemaal.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Helemaal eens Moorkop! Wat je noemt, is wel vrijwel terug naar de vorige dagprogrammering... Inderdaad vele malen beter dan de huidige slaapverwekkende uren.
Rock 'n roll is better than music!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 26 aug 2021 22:13 Helemaal eens Moorkop! Wat je noemt, is wel vrijwel terug naar de vorige dagprogrammering... Inderdaad vele malen beter dan de huidige slaapverwekkende uren.
Een lunchprogramma is volgens mij al een paar decennia geleden. Dit zie ik ook niet meer terugkeren bij Radio 10.
Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld Verheugd, Feller en Verkerk ook betere jocks dan de huidige bezetting.
Disclaimer:
Pot

Bericht door Pot »

10:00 tot 16:00 uur vind ik bij Radio 10 ook niet het sterkst bezet. Jeroen Nieuwenhuize kan ik nog wel hebben, maar hij kan beter iets als de Top 40(00) classics doen. Van Edwin Diergaarde ben ik sowieso al niet zo'n fan van. De laatste keer snel weggezapt na van die voorbereide (woord)grapjes.
Maar het scoort wel... dus geen reden om ze weg te halen
Oren open!
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 26 aug 2021 22:39
Oortjes schreef: 26 aug 2021 22:13 Helemaal eens Moorkop! Wat je noemt, is wel vrijwel terug naar de vorige dagprogrammering... Inderdaad vele malen beter dan de huidige slaapverwekkende uren.
Een lunchprogramma is volgens mij al een paar decennia geleden. Dit zie ik ook niet meer terugkeren bij Radio 10.
Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld Verheugd, Feller en Verkerk ook betere jocks dan de huidige bezetting.
Klopt, maar Dennis Verheugd in de ochtend en Robert Feller in de middag doelde ik op. Verder volledig eens trouwens.
Rock 'n roll is better than music!
edg-nl

Bericht door edg-nl »

Jeroen Nieuwenhuize is weer terug en begon de uitzending met een dankwoord voor alle steun van de afgelopen zware periode.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

De 10 van lex Gaarthuis is nu kennelijk niet meer op zondagmiddag maar op donderdagavond te horen om 23:00 (op zondag gewoon Kolkman tot 13:00)
Plaats reactie