Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Phoenix »

Dennis Dekker schreef: 02 mar 2021 18:34
jessica schreef: 01 mar 2021 17:12
Phoenix schreef: 01 mar 2021 07:35
De gesprekken met Stenders werden niet ontkend door Talpa. Terwijl over Staverman wordt gezegd dat er geen sprake van is dat hij naar Radio 10 komt. Dat zijn nuanceverschillen en houdt de optie open dat er wel degelijk gesprekken met Staverman gaande zijn.
Zou ook nog kunnen dat het om een andere zender van Talpa gaat inderdaad.
Welke andere zender van Talpa dan?
Phoenix schreef: 28 feb 2021 22:13 Talpa heeft gezegd dat er geen sprake van is dat Gijs Staverman naar Radio 10 komt. Er gaan inderdaad geruchten over een vertrek van Staverman bij Radio 2. Mogelijk zijn er wel gesprekken met Talpa, maar dat zal dan voor een andere zender zijn. Ik denk dat Staverman misschien wel eens naar Veronica kan gaan voor de tweede helft van de ochtend en dat Dennis Ruyer doorschuift naar het lunchslot. Dan heeft Veronica een ijzersterke programmering.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

De Nachtwacht schreef: 02 mar 2021 18:30
Deradiokenner schreef: 02 mar 2021 18:19 Doet nieuwenhuize nog steeds 3 platen draaien en dan een afkondiging?
Zoals op 14-16 bij 538 bedoel je?

Nee, volgens mij niet. Er zal misschien wel eens een blokje van 3 voorbijkomen, maar dat vind ik niet zo vreemd op dit tijdstip. Heb ook het idee dat dat format met alleen maar blokken van 3 platen door 538 bepaald was, Dennis Ruyer heeft die uren ook nog een tijdje gedaan en toen was het ook 3-om-3, hele korte spreeks en geen items. Volgens mij zelfs bij Labrand ook nog.

Er zit wel meer leven in het programma dat hij nu op radio 10 maakt, ook wat meer items, achtergrondmuziekjes en zo. Nieuwenhuize is ook niet mijn favoriet, dus luister er niet zo vaak naar, maar het is op zich geen slecht programma vind ik.
Aha, volgens mij klopt dat inderdaad. Labrador had ik nooit echt opgemerkt maar het was altijd opmerkelijk.
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Beter zetten ze dan Sylvana Simons in de ochtend van Sky.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Ikbenroy schreef: 03 mar 2021 18:22 Beter zetten ze dan Sylvana Simons in de ochtend van Sky.
Haha die had ooit een radioprogramma, volgens mij op Noordzee. Ze kon toen al niet logisch redeneren, laat staan een goed gesprek voeren.

Foto shoots voor TMF was ze goed in, daarna is het niet meer wat geworden.
Rock 'n roll is better than music!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 03 mar 2021 18:26
Ikbenroy schreef: 03 mar 2021 18:22 Beter zetten ze dan Sylvana Simons in de ochtend van Sky.
Haha die had ooit een radioprogramma, volgens mij op Noordzee. Ze kon toen al niet logisch redeneren, laat staan een goed gesprek voeren.

538, Noordzee, Radio 6 en Sublime zijn de radiozenders waar Sylvana werkzaam is geweest. Op Radio 6 presenteerde ze de Zwarte Lijst mee. De lijst die discrimineert op basis van huiskleur.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Phoenix schreef: 03 mar 2021 19:40

538, Noordzee, Radio 6 en Sublime zijn de radiozenders waar Sylvana werkzaam is geweest. Op Radio 6 presenteerde ze de Zwarte Lijst mee. De lijst die discrimineert op basis van huiskleur.
Nee, de lijst die aandacht besteedde aan “zwarte muziek”, oftewel de stijlen die via Afro-Amerikaanse en Afrikaanse mensen in de popmuziek terecht zijn gekomen. Maar er stonden ook witte artiesten in, zoals Josh Stone, Amy Winehouse en Adèle.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
jessica

Bericht door jessica »

waterveenmos schreef: 03 mar 2021 20:55
Phoenix schreef: 03 mar 2021 19:40

Nee, de lijst die aandacht besteedde aan “zwarte muziek”, oftewel de stijlen die via Afro-Amerikaanse en Afrikaanse mensen in de popmuziek terecht zijn gekomen. Maar er stonden ook witte artiesten in, zoals Josh Stone, Amy Winehouse en Adèle.
Het bleef toch een vreemde naam voor een hitlijst en het laatste jaar hebben ze de naam ook veranderd. Ik meen naar de Soul & Jazz lijst.
Radbi

Bericht door Radbi »

Ik zou zeggen: Stuur haar een bericht met het voorstel :D
wally

Bericht door wally »

yep, programma "non-stop met Sylvana...

Afbeelding
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Gaan we dat haten op Sylvana nu ook al hier krijgen? Smakeloos en dom.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Sowieso snap ik niet wat dit alles in het radio 10 topic doet.
Hamkaastosti

Bericht door Hamkaastosti »

Waarom doen ze niet Robert Feller de zaterdag en zondag ochtend?
Lindo Duvall, heeft al een dagelijks programma bij veronica nu.
Daan!

Bericht door Daan! »

De schoolvakanties zijn toch al afgelopen?
Radbi

Bericht door Radbi »

Snap ook niet waarom men ineens vanuit het niets over Sylvana Simons en "zwarte muziek" is begonnen. Lijkt wel alsof men haar en "zwarte muziek" heel graag wilde benoemen, zonder enige relevantie. Gewoon vanuit het niets. Of wil men iets hiermee zeggen of ergens naar verwijzen? How low can you go. Hoop dat de boel opgeschoond wordt.
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Radbi schreef: 04 mar 2021 21:18
Ik zou zeggen: Stuur haar een bericht met het voorstel :D
De ochtendshow zal net zo succesrijk zijn als gaar poitieke ambities (sarcasme on).

On-topic: is Martijn Kolkman al naar 10?
Plaats reactie