Phoenix schreef: ↑01 mar 2021 07:35
De gesprekken met Stenders werden niet ontkend door Talpa. Terwijl over Staverman wordt gezegd dat er geen sprake van is dat hij naar Radio 10 komt. Dat zijn nuanceverschillen en houdt de optie open dat er wel degelijk gesprekken met Staverman gaande zijn.
Zou ook nog kunnen dat het om een andere zender van Talpa gaat inderdaad.
Welke andere zender van Talpa dan?
Phoenix schreef: ↑28 feb 2021 22:13
Talpa heeft gezegd dat er geen sprake van is dat Gijs Staverman naar Radio 10 komt. Er gaan inderdaad geruchten over een vertrek van Staverman bij Radio 2. Mogelijk zijn er wel gesprekken met Talpa, maar dat zal dan voor een andere zender zijn. Ik denk dat Staverman misschien wel eens naar Veronica kan gaan voor de tweede helft van de ochtend en dat Dennis Ruyer doorschuift naar het lunchslot. Dan heeft Veronica een ijzersterke programmering.
Deradiokenner schreef: ↑02 mar 2021 18:19
Doet nieuwenhuize nog steeds 3 platen draaien en dan een afkondiging?
Zoals op 14-16 bij 538 bedoel je?
Nee, volgens mij niet. Er zal misschien wel eens een blokje van 3 voorbijkomen, maar dat vind ik niet zo vreemd op dit tijdstip. Heb ook het idee dat dat format met alleen maar blokken van 3 platen door 538 bepaald was, Dennis Ruyer heeft die uren ook nog een tijdje gedaan en toen was het ook 3-om-3, hele korte spreeks en geen items. Volgens mij zelfs bij Labrand ook nog.
Er zit wel meer leven in het programma dat hij nu op radio 10 maakt, ook wat meer items, achtergrondmuziekjes en zo. Nieuwenhuize is ook niet mijn favoriet, dus luister er niet zo vaak naar, maar het is op zich geen slecht programma vind ik.
Aha, volgens mij klopt dat inderdaad. Labrador had ik nooit echt opgemerkt maar het was altijd opmerkelijk.
Ikbenroy schreef: ↑03 mar 2021 18:22
Beter zetten ze dan Sylvana Simons in de ochtend van Sky.
Haha die had ooit een radioprogramma, volgens mij op Noordzee. Ze kon toen al niet logisch redeneren, laat staan een goed gesprek voeren.
Foto shoots voor TMF was ze goed in, daarna is het niet meer wat geworden.
538, Noordzee, Radio 6 en Sublime zijn de radiozenders waar Sylvana werkzaam is geweest. Op Radio 6 presenteerde ze de Zwarte Lijst mee. De lijst die discrimineert op basis van huiskleur.
Ikbenroy schreef: ↑03 mar 2021 18:22
Beter zetten ze dan Sylvana Simons in de ochtend van Sky.
Haha die had ooit een radioprogramma, volgens mij op Noordzee. Ze kon toen al niet logisch redeneren, laat staan een goed gesprek voeren.
538, Noordzee, Radio 6 en Sublime zijn de radiozenders waar Sylvana werkzaam is geweest. Op Radio 6 presenteerde ze de Zwarte Lijst mee. De lijst die discrimineert op basis van huiskleur.
Nee, de lijst die aandacht besteedde aan “zwarte muziek”, oftewel de stijlen die via Afro-Amerikaanse en Afrikaanse mensen in de popmuziek terecht zijn gekomen. Maar er stonden ook witte artiesten in, zoals Josh Stone, Amy Winehouse en Adèle.
Oortjes schreef: ↑03 mar 2021 18:26
Nee, de lijst die aandacht besteedde aan “zwarte muziek”, oftewel de stijlen die via Afro-Amerikaanse en Afrikaanse mensen in de popmuziek terecht zijn gekomen. Maar er stonden ook witte artiesten in, zoals Josh Stone, Amy Winehouse en Adèle.
Het bleef toch een vreemde naam voor een hitlijst en het laatste jaar hebben ze de naam ook veranderd. Ik meen naar de Soul & Jazz lijst.
Snap ook niet waarom men ineens vanuit het niets over Sylvana Simons en "zwarte muziek" is begonnen. Lijkt wel alsof men haar en "zwarte muziek" heel graag wilde benoemen, zonder enige relevantie. Gewoon vanuit het niets. Of wil men iets hiermee zeggen of ergens naar verwijzen? How low can you go. Hoop dat de boel opgeschoond wordt.