Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio 10
Alleen voor de ochtendshow van Ekdom dacht ik.
Opvallend dingetje gisterochtend. Spandau Ballet live bij Ekdom, om 5 minuten later live bij Giel te zitten. Even een deurtje verder dus, maar het kwam wat raar op mij over op een of andere manier.
Was laatst ook met Douwe Bob. Zat eerst bij 538 en schoof later nog even aan bij Veronica. Dat is het voordeel van meerdere studio’s in één pand.
Waarom is dat raar? Niet iedere luisteraar schakelt elke 5 minuten naar een andere zender ;)
En mooi extra reclame voor de artiest in kwestie
En mooi extra reclame voor de artiest in kwestie
Wanneer de artiesten passen bij het format en de doelgroep van meerdere stations, lijkt het mij ook geen enkel probleem.
Nieuwitems die voor Radio 1 worden gemaakt, worden (verkort) ook weer gebruikt in de bulletins op Radio 2 en 3FM.... Zoals hierboven al beschreven is, niet iedereen switcht om de 5 minuten van station :-) .
Nieuwitems die voor Radio 1 worden gemaakt, worden (verkort) ook weer gebruikt in de bulletins op Radio 2 en 3FM.... Zoals hierboven al beschreven is, niet iedereen switcht om de 5 minuten van station :-) .
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
Niet alleen de Jingles, maar ook het felicitatie item vind ik jaren 80 of daarvoor. Ook de gesprekken met de mensen die wat te vieren hebben zijn wat flauw. Vind dit item niet zo en niet echt nodig in de show van Gerard. Maar wellicht trekt zo’n item luisteraars.Moorkop schreef: ↑10 okt 2018 22:45 Vind wel de jingles van de felicitatiedienst rond 07:20u erg jaren 80 klinken: Erg gedateerd met: “Dat is te gek; Wat vind je er eigenlijk zelf van?” gevolgd door: “Gefeliciteerd! Gefeliciteerd! Gefeliciteerd!........Gefeliciteerd! Gefeliciteerd! Gefeliciteerd!” Maar dat is detail: Het valt me op.
Het item Dokter Pop vind ik geweldig!!
Verder een hele leuke en frisse ochtendshow, van mij mag er alleen wat humor bij en een sterke sidekick.
Ik ga je gelijk geven

Laatst gewijzigd door Radbi op 12 okt 2018 22:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Misschien kunnen Jeroen en Gerard allebei de ochtendshow presenteren. Lijken op elkaar, Weten allebei veel over muziek en dan Edwin diergaarde terug naar 10-13uur
Wie is die lach nou

-
Vind radio 10 echt top, maar verafschuw lolbroekenhumor Somertijd. Wijkt er erg af van format radio 10. Luister ik echt niet naar.....
Zonder Somertijd had Radio 10 het niet eens zo hoge luistercijfers gehad, dus er is een luisterpubliek voor. Face that.
-
-
Is ook maar constatering, vind het erg afwijken van reguliere format. Ik haat het dus luister niet.