Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
Plaats reactie
Daan0612

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Daan0612 » 22 jun 2018 22:12

Ik kan me voorstellen dat Jeroen Nieuwenhuize ervoor kiest om een week later te beginnen. Hij heeft nu eerst nog 1 week 'vakantie' (tijd om zijn programma voor te bereiden gezien hij vandaag voor het laatst bij Radio 538 was). Hiermee wil ik niet zeggen dat hij nog niets voorbereid heeft, maar hij kan zich er nu een volle week op richten om de puntjes op de i te zetten.
Tevens start hij dan tegelijk met 'Jan Willem start op' op radio 2. Mensen kunnen dan bijna van het ene nieuwe (Jan Willem Roodbeen) naar het andere nieuwe, Jeroen Nieuwenhuize overstappen. Het is alleen jammer dat er wel 1 uur tijd tussen zit. Roodbeen eindigt 9 uur en Nieuwenhuize start 10 uur, maar mensen kunnen dan wel 2 nieuwe programma's op een dag gaan proberen. Als ze roodbeen dan zo tenenkrommend slecht vonden en gaan 'zappen' komen ze na een tijdje vanzelf bij Nieuwenhuize terecht. Misschien dat men dan vanaf de volgende ochtend naar Gaarthuis/Ekdom vanaf september luisteren. Zo hoopt men dan natuurlijk aan luisteraars te komen.

Ik ben overigens nog steeds wel héél erg benieuwd wat er vanaf de zomer met Robert Feller én Lex Gaarthuis gaat gebeuren. Van beide weten we nog niet wat ze gaan doen nadat ze met hun programma op Radio 10 gestopt zijn. En dat terwijl Gaarthuis het op valentijnsdag, 14 februari al over een nieuwe uitdaging had op Twitter.
Het gaat daar in ieder geval niet zo snel als bij Q Music. Die hebben eerder deze week bekend gemaakt dat Domien Verschuuren naar de middag komt en dat Marieke Elsinga naast Mattie Valk gaat zitten. De nieuwe plekken van Ingmar Felicia, Joep Roelofsen, Stephan Bouwman en Kimberly Dekker in de programmering stonden vandaag al op Radiofreak........

boxfm

Bericht door boxfm » 22 jun 2018 23:36

De Nachtwacht schreef:
22 jun 2018 15:56
Hoorde ik Robert Feller nou net zeggen "fijn weekend en wat mij betreft tot maandag?" ik meende dat vandaag zijn laatste uitzending zou zijn.
Wat mij opvalt is dat er op Radiofreak.nl staat dat hij vanaf 2 juli tussen 13-16 uur een programma gaat doen. Terwijl Talpa 10-13 uur communiceerde. Wellicht zijn er dingen veranderd (of RF heeft gewoon een foutje gemaakt).

Op Radio10.nl staat overigens nog steeds (in het inmiddels oude nieuwsbericht) dat Jeroen vanaf maandag 25 juni tussen 10-13 uur een programma gaat doen. Wat overigens ook gewoon kan is dat Jeroen maandag start, maar Edwin Diergaarde een weekje vakantie heeft (die schuift door naar 13-16 uur namelijk).

Radbi

Bericht door Radbi » 23 jun 2018 12:18

Daan0612 schreef:
22 jun 2018 22:12
Ik kan me voorstellen dat Jeroen Nieuwenhuize ervoor kiest om een week later te beginnen. Hij heeft nu eerst nog 1 week 'vakantie' (tijd om zijn programma voor te bereiden gezien hij vandaag voor het laatst bij Radio 538 was). Hiermee wil ik niet zeggen dat hij nog niets voorbereid heeft, maar hij kan zich er nu een volle week op richten om de puntjes op de i te zetten.
Tevens start hij dan tegelijk met 'Jan Willem start op' op radio 2. Mensen kunnen dan bijna van het ene nieuwe (Jan Willem Roodbeen) naar het andere nieuwe, Jeroen Nieuwenhuize overstappen. Het is alleen jammer dat er wel 1 uur tijd tussen zit. Roodbeen eindigt 9 uur en Nieuwenhuize start 10 uur, maar mensen kunnen dan wel 2 nieuwe programma's op een dag gaan proberen. Als ze roodbeen dan zo tenenkrommend slecht vonden en gaan 'zappen' komen ze na een tijdje vanzelf bij Nieuwenhuize terecht. Misschien dat men dan vanaf de volgende ochtend naar Gaarthuis/Ekdom vanaf september luisteren. Zo hoopt men dan natuurlijk aan luisteraars te komen.

Ik ben overigens nog steeds wel héél erg benieuwd wat er vanaf de zomer met Robert Feller én Lex Gaarthuis gaat gebeuren. Van beide weten we nog niet wat ze gaan doen nadat ze met hun programma op Radio 10 gestopt zijn. En dat terwijl Gaarthuis het op valentijnsdag, 14 februari al over een nieuwe uitdaging had op Twitter.
Het gaat daar in ieder geval niet zo snel als bij Q Music. Die hebben eerder deze week bekend gemaakt dat Domien Verschuuren naar de middag komt en dat Marieke Elsinga naast Mattie Valk gaat zitten. De nieuwe plekken van Ingmar Felicia, Joep Roelofsen, Stephan Bouwman en Kimberly Dekker in de programmering stonden vandaag al op Radiofreak........
Hopelijk komen Robert en Lex ergens anders in de programmering terecht. Nu komen er DJ's vrij voor een eventuele avond programmering waarmee ze zo'n beetje bezig zijn. Het is afwachten wat er gaat gebeuren en afwachten of de avond programmering doorgaat.

Radbi

Bericht door Radbi » 23 jun 2018 12:20

boxfm schreef:
22 jun 2018 23:36
De Nachtwacht schreef:
22 jun 2018 15:56
Hoorde ik Robert Feller nou net zeggen "fijn weekend en wat mij betreft tot maandag?" ik meende dat vandaag zijn laatste uitzending zou zijn.
Wat mij opvalt is dat er op Radiofreak.nl staat dat hij vanaf 2 juli tussen 13-16 uur een programma gaat doen. Terwijl Talpa 10-13 uur communiceerde. Wellicht zijn er dingen veranderd (of RF heeft gewoon een foutje gemaakt).

Op Radio10.nl staat overigens nog steeds (in het inmiddels oude nieuwsbericht) dat Jeroen vanaf maandag 25 juni tussen 10-13 uur een programma gaat doen. Wat overigens ook gewoon kan is dat Jeroen maandag start, maar Edwin Diergaarde een weekje vakantie heeft (die schuift door naar 13-16 uur namelijk).
Jeroen gaat een programma doen van 10-13 en start op 2 juli.
Laatst gewijzigd door Radbi op 24 jun 2018 00:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Radbi

Bericht door Radbi » 23 jun 2018 12:28

Volgens Brand Director Dennis Kuzee wordt er maandag een mooi nieuwtje bekendgemaakt over Radio 10.

Erg benieuwd!

Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij » 23 jun 2018 15:57

Edwin evers naar de lunch

density1

Bericht door density1 » 23 jun 2018 17:03

Radbi schreef:
23 jun 2018 12:28
Volgens Brand Director Dennis Kuzee wordt er maandag een mooi nieuwtje bekendgemaakt over Radio 10.

Erg benieuwd!
Brand director? Die gaat over het merk. Dan kan het iets met vormgeving te maken hebben of met de langverwachte nieuwe website met virtual radio.

Radbi

Bericht door Radbi » 23 jun 2018 17:58

Hoort-u-mij schreef:
23 jun 2018 15:57
Edwin evers naar de lunch
Nee, want dit is een grap. Nee, want Evers zal eerst een poosje ‘rust nemen’ voordat hij eventueel weer op de radio te horen zal zijn. Nee, want Jeroen is pas aangenomen voor de lunch.

:lol:

Radbi

Bericht door Radbi » 23 jun 2018 18:05

density1 schreef:
23 jun 2018 17:03
Radbi schreef:

Erg benieuwd!
Brand director? Die gaat over het merk. Dan kan het iets met vormgeving te maken hebben of met de langverwachte nieuwe website met virtual radio.
Ik heb ook mijn vermoedens dat het nieuws deze richting op zal/kan gaan. Maar is afwachten.
Maar dan nog: Een eventuele nieuwe vormgeving of nieuwe website is ook mooi nieuws! Er wordt lang op gewacht. Ze zijn de afgelopen periode bezig geweest met de langverwachte nieuwe website dus het is mogelijk dat die gelanceerd zal worden. Virtual radio is geen zekerheid.

wally

Bericht door wally » 23 jun 2018 19:03

Ik vermoed ook dat het met de website in de nieuwe studio te maken heeft, tijd geleden is er een enquète geweest over de website.
Eerlijk gezegd..daar mag wel een stofkam doorheen.
Gezien de implementatie van webcams in de studio zal er nu ook live beeld beschikbaar gaan komen.

density1

Bericht door density1 » 23 jun 2018 19:06

Radbi schreef:
23 jun 2018 18:05
density1 schreef:
Radbi schreef:

Erg benieuwd!
Ik heb ook mijn vermoedens dat het nieuws deze richting op zal/kan gaan. Maar is afwachten.
Maar dan nog: Een eventuele nieuwe vormgeving of nieuwe website is ook mooi nieuws! Er wordt lang op gewacht. Ze zijn de afgelopen periode bezig geweest met de langverwachte nieuwe website dus het is mogelijk dat die gelanceerd zal worden. Virtual radio is geen zekerheid.
Er werd tijdens de Somertijd Barbecue gisteren al getest met de nieuwe camera's via de huidige website.

Radbi

Bericht door Radbi » 23 jun 2018 20:57

density1 schreef:
23 jun 2018 19:06
Radbi schreef:
23 jun 2018 18:05
density1 schreef:

Er werd tijdens de Somertijd Barbecue gisteren al getest met de nieuwe camera's via de huidige website.
We laten ons verrassen!

Alhoewel, het turen via een cam naar DJ’s (en eventueel sidekicks) die achter een tafel zitten/staan en hun werk doen, vind ik niet echt boeiend. Je ziet ze meer naar het scherm kijken en de knoppen bedienen, verder intro’s, outro’s, (telefoon)gesprekken voeren enz.. Het wordt op den duur saai en gewoontjes om er elke dag naar te kijken. Maar bij een programma als bijv. Somertijd zal een webcam dan wel leuk zijn :-).
Laatst gewijzigd door Radbi op 24 jun 2018 00:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Oortjes

Bericht door Oortjes » 23 jun 2018 21:01

Het enige programma waarbij ik een webcam leuk vond, was 'scheren of uit de kleren'. Verder mag radio van mij de illusie van het geluid blijven.
Rock 'n roll is better than music!

Radbi

Bericht door Radbi » 25 jun 2018 10:37

Ja hoor, een gloednieuwe website!! Gaaf!! :))

https://www.radio10.nl/

density1

Bericht door density1 » 25 jun 2018 11:17

Vooralsnog geen cams...

Plaats reactie