Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
Plaats reactie
Radbi

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Radbi » 31 jan 2017 11:26

Patrick03 schreef:
30 jan 2017 22:16
Radbi schreef:
24 jan 2017 21:34
Stef99 schreef:
24 jan 2017 18:41

Doodzonde inderdaad dat hij van de radio af is... Nu we het toch over de ochtendshow hebben: kan die Lex alsjeblieft weg bij 10? Programma is echt verschrikkelijk, het team van Lex mag blij zijn als ze het 1-jarig jubileum gaan halen naar mijn mening...

Heb het al vaker aangegeven: Ik ga het knap vinden als deze ochtendshow aanslaat bij R10. Benieuwd of ze er toch mee door zullen gaan en hoe lang ze ermee door zullen gaan, indien het niet aanslaat.

Je hoeft niet eens naar de ochtendshow te luisteren om het te beoordelen. Als je om 9:55 uur de samenvatting hoort, schrik je hoe inhoudloos het programma is.
Lex Gaarthuis gaat zijn best doen om luisteraars te krijgen. Zoals op website Radio.nl is gemeld wil Lex Gaarthuis de ochtendshow Goeiemorgen Lex naakt presenteren. Als het presenteren zonder kleren zorgt hoge luistercijfers, dan zou dat mooi zijn. :D
Geloof je echt dat het 'naakt presenteren' van Lex (blijvend) voor hogere luistercijfers zal zorgen?

Hij kan liever wat aan zijn ochtendshow doen of plaatsmaken voor een andere DJ die een leuke ochtendshow kan verzorgen.

Ik hoef Lex en consorten iig niet in adamskostuum te zien. iieeuuww

Oortjes

Bericht door Oortjes » 31 jan 2017 12:23

Patrick03 schreef:
Lex Gaarthuis gaat zijn best doen om luisteraars te krijgen. Zoals op website Radio.nl is gemeld wil Lex Gaarthuis de ochtendshow Goeiemorgen Lex naakt presenteren. Als het presenteren zonder kleren zorgt hoge luistercijfers, dan zou dat mooi zijn. :D
Lex zijn leuter moet wel heel hard op de trom slaan, wil je er ook maar iets van horen op de radio.

Verder spijt het me voor Lex, ik zal er geen rooie oortjes van krijgen :razz:
Rock 'n roll is better than music!

boxfm

Bericht door boxfm » 31 jan 2017 12:28

Patrick03 schreef:
Strategisch gezien snapte ik de nieuwe ochtendshow van Lex Gaarthuis op Radio10 wel. Wat meer gericht op vrouwen, hoger entertainmentgehalte (spreekt vrouwen meer aan, daarnaast goed voor de marketing). Maar vraag mij af in hoeverre Lex Radio10 in de pers gaat krijgen.

Bij 100%NL kwamen regelmatig BN'ers langs om televisieprogramma's of hun muziek te promoten. Hun muziek werd ook gedraaid op 100%NL. Maar bijv. Andre Hazes Jr hoeft bij Radio10 niet op de koffie te komen, want ze draaien hem toch niet. Terwijl hij wel eerder voor een primeurtje zorgde. En zo is het met een heleboel andere artiesten.

Persoonlijk vind ik de ochtendshow van Lex het soort show dat gasten nodig heeft om speciaal te zijn. Bij 100%NL kwamen genoeg gasten langs. Maar als er minder gasten langskomen, wat blijft er dan nog over van de show?

Daan0612

Bericht door Daan0612 » 06 feb 2017 22:47

Daan Bakker schreef:
18 jan 2017 08:51
Dat Cobus achter de schermen gaat werken, heeft radio 10 op Facebook gezegd.
Dat verklaart waarom ik het nergens was egengekomen. Ik heb geen Facebook namelijk.
Overigens zie ik dat Radbi het ook elders vernomen heeft. Ik ben het in ieder geval nergens tegengekomen (kranten, Twitter, Radiofreak). Kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat mijn volgers op Twitter bijv. het niet geretweet hebben. Radio 10 zelf volg ik niet, alleen bepaalde programma's.

Radbi

Bericht door Radbi » 13 feb 2017 16:27

Watteeeeee..... Cobus Bosscha nu in team Somertijd!!! :eek: Super man!!! Geweldige aanwinst! :cool: :D -+dance

jessica

Bericht door jessica » 13 feb 2017 16:40

Radbi schreef:
13 feb 2017 16:27
Watteeeeee..... Cobus Bosscha nu in team Somertijd!!! :eek: Super man!!! Geweldige aanwinst! :cool: :D -+dance
Hoe groot is dat team nu? Rob van Someren, Menno Vroom, Sven van Veen, Dingetje op vrijdag en nu ook nog Cobus Bosscha.
Of valt Cobus alleen maar in of komt hij vast bij het team. Ben ik nog mensen vergeten?

Daan0612

Bericht door Daan0612 » 13 feb 2017 16:43

Cobus Bosscha gaat inderdaad vast deel uitmaken van team Somertijd bij Radio 10. Dit weet ik aangezien Rob van Someren het over versterken had. Gelukkig dus niet eenmalig!
Onder andere het nieuws op het halve en hele uur zal Bosscha gaan lezen.

@jessica, Cobus komt vast begreep ik. Luuk van de Braak vergeet je nog. Laatst zat er nog een stagiaire (Hein), maar die is weg volgens mij. René Verkerk is dan nog invaller als Rob er niet is, dat is eigenlijk ook een deel van je team.
Laatst gewijzigd door Daan0612 op 13 feb 2017 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht » 13 feb 2017 16:46

jessica schreef:
13 feb 2017 16:40
Radbi schreef:
Hoe groot is dat team nu? Rob van Someren, Menno Vroom, Sven van Veen, Dingetje op vrijdag en nu ook nog Cobus Bosscha.
Of valt Cobus alleen maar in of komt hij vast bij het team. Ben ik nog mensen vergeten?
Luuk van den Braak.

Maar volgens mij is Luuk op vakantie, daarom Coubs wellicht.

Radbi

Bericht door Radbi » 13 feb 2017 16:57

De Nachtwacht schreef:
13 feb 2017 16:46
jessica schreef:
13 feb 2017 16:40
Radbi schreef:
Luuk van den Braak.

Maar volgens mij is Luuk op vakantie, daarom Coubs wellicht.
??

Nee, VAST!

Radbi

Bericht door Radbi » 13 feb 2017 17:02

Daan0612 schreef:
13 feb 2017 16:43
Cobus Bosscha gaat inderdaad vast deel uitmaken van team Somertijd bij Radio 10. Dit weet ik aangezien Rob van Someren het over versterken had. Gelukkig dus niet eenmalig!

@jessica, Cobus komt vast begreep ik. Luuk van de Braak vergeet je nog. Laatst zat er nog een stagiaire (Hein), maar die is weg volgens mij. René Verkerk is dan nog invaller als Rob er niet is, dat is eigenlijk ook een deel van je team.
René valt in bij afwezigheid van Rob of Luuk, geen vast dagelijks teamlid.

Als je dingetje niet meerekent (hij is er alleen op de vrijdag), dan bestaat het vaste dagelijkse team nu uit Rob, Sven, Menno, Cobus en Luuk.

Best veel! Maar we weten niet of een van de leden van plan is te vertrekken. Van Menno wordt bijv. gezegd dat hij het erg druk heeft. Ik zeg maar wat.

Daan0612

Bericht door Daan0612 » 13 feb 2017 23:00

Radbi schreef:
13 feb 2017 17:02
Daan0612 schreef:

Als je dingetje niet meerekent (hij is er alleen op de vrijdag), dan bestaat het vaste dagelijkse team nu uit Rob, Sven, Menno, Cobus en Luuk.

Best veel! Maar we weten niet of een van de leden van plan is te vertrekken. Van Menno wordt bijv. gezegd dat hij het erg druk heeft. Ik zeg maar wat.
Luuk van de Braak is afwezig deze week (wintersport), maar toch heb ik René Verkerk niet gehoord vandaag. Of niet goed opgelet........
René Verkerk maakt wel deel uit van je hele team, maar is er doordat hij vaste invaller is er niet iedere keer bij. Zo bedoelde ik hem :D.
Zou Sven van Veen of Menno Vroom gaan vertrekken om een nieuw programma na 21.00u te maken? Of wellicht op zondag na 19.00u?

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht » 14 feb 2017 07:13

Daan0612 schreef:
13 feb 2017 23:00
Radbi schreef:
Daan0612 schreef:

Luuk van de Braak is afwezig deze week (wintersport), maar toch heb ik René Verkerk niet gehoord vandaag. Of niet goed opgelet........
René Verkerk maakt wel deel uit van je hele team, maar is er doordat hij vaste invaller is er niet iedere keer bij. Zo bedoelde ik hem :D.
Zou Sven van Veen of Menno Vroom gaan vertrekken om een nieuw programma na 21.00u te maken? Of wellicht op zondag na 19.00u?
Dan heb je niet goed opgelet, hij zat er wel degelijk.
Cobus is vanaf deze week inderdaad vaste nieuwslezer. Staat ook op de twitter van Bart Jan cune (van 538 nieuws). Aangezien er tegenwoordig wel meer programma's een vaste nieuwslezer hebben en Cobus buiten het nieuws niet zoveel te horen is denk ik niet dat er een reden is om aan te nemen dat er iemand vertrekt om een programma na 21:00 te gaan maken. Begrijp ook niet zo heel goed waar je dat op baseerd.
Laatst gewijzigd door De Nachtwacht op 14 feb 2017 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Radbi

Bericht door Radbi » 14 feb 2017 09:16

De Nachtwacht schreef:
14 feb 2017 07:13
Daan0612 schreef:
13 feb 2017 23:00
Radbi schreef:

Dan heb je niet goed opgelet, hij zat er wel degelijk.
Cobus is vanaf deze week inderdaad vaste nieuwslezer. Staat ook op de twitter van Bart Jan cune (van 538 nieuws). Aangezien er tegenwoordig wel meer programma's een vaste nieuwslezer hebben en Cobus buiten het nieuws niet zoveel te horen is denk ik niet dat er een reden is om aan te nemen dat er iemand vertrekt om en programma na 21:00 te gaan maken. Begrijp ook niet zo heel goed waar je dat op baseerd.
Dat van een mogelijk vertrek van een van de leden was maar een gedachte, vanwege de komst van Cobus en omdat de groep zo groot is.

Dagelijks het vaste team: Rob, Sven, Menno, Luuk, Cobus.
Best een groot team! En op vrijdag zitten ze dan met 6 man!

Is er ooit zo'n groot team geweest op de radio? Maar iedereen heeft zijn eigen aandeel en vaste items bij Somertijd. Maar vind wel dat Sven niet zoveel te horen is.

(Voorlopig) alleen als nieuwslezer, maar ben iig blij dat Cobus terug is. Hopelijk later weer als sidekick! Hij verdient (veel) meer! Vind hem ook bij Somertijd passen.

Daan0612

Bericht door Daan0612 » 17 feb 2017 18:22

Net om 17.30u geen Cobus Bosscha met het nieuws, maar Janine Huisman van (ik dacht) het ANP nieuws. Zou Cobus vrij zijn op vrijdag omdat 'Dingetje' er dan ook al zit? Ik kan me zo voorstellen dat ze er alle dagen maximaal 5 personen willen hebben zitten.

Radbi

Bericht door Radbi » 17 feb 2017 19:18

Daan0612 schreef:
17 feb 2017 18:22
Net om 17.30u geen Cobus Bosscha met het nieuws, maar Janine Huisman van (ik dacht) het ANP nieuws. Zou Cobus vrij zijn op vrijdag omdat 'Dingetje' er dan ook al zit? Ik kan me zo voorstellen dat ze er alle dagen maximaal 5 personen willen hebben zitten.
Niet alleen om 17:30 was Cobus er niet met het nieuws, maar hij was er gedurende de hele uitzending niet met het nieuws.

Het was van tevoren bekendgemaakt dat Cobus er vandaag niet zou zijn, vanwege een vrije dag (papadag).
Normaal zal hij op de vrijdag ook gewoon erbij zijn.

Maximaal 5 gaat niet want door de week heb je: Rob, Sven, Menno, Luuk, Cobus en stagiair Hein.
En vrijdag kunnen ze dus met 7(!) man zitten :eek:, met Dingetje erbij.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zullen we maar zeggen :lol:

Plaats reactie