Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Phoenix »

Deradiokenner schreef: 02 nov 2020 07:59 Denkt Genee echt dat de style die hij in de middag had in de ochtend gaat werken?
"Maar Veronica denkt dat we met dit programma voor een betere instroom kunnen zorgen, zodat we de luisteraar gedurende de dag vast kunnen houden. Nou, prima!"
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
patrickt

Bericht door patrickt »

Het enige waar ik blij mee ben dat Genee naar de ochtend is dat ik in de middag weer kan luisteren :)
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Heeft er iemand ook echt geluisterd? Ik vond het eigenlijk erg meevallen, prima ochtendshow eigenlijk. Hooguit wat kort...
Maar leuke items, spelletjes, niet te lang geklets en Florentien past in dit team toch prima, is mijn eerste gedachte.
Ik ben er morgen zeker weer bij.
Henk34

Bericht door Henk34 »

Johanneke schreef: 02 nov 2020 09:09 Heeft er iemand ook echt geluisterd? Ik vond het eigenlijk erg meevallen, prima ochtendshow eigenlijk. Hooguit wat kort...
Maar leuke items, spelletjes, niet te lang geklets en Florentien past in dit team toch prima, is mijn eerste gedachte.
Was inderdaad prima om te luisteren. Ook de warming up luistert lekker weg.
Verder ben ik wel benieuwd hoe het zich staande houdt.
Coolwine

Bericht door Coolwine »

Ik ga 'm nu luisteren. Jammer dat je bij programma gemist moet kiezen voor de Ochtendshow met Martijn. Als je een nieuwe show lanceert, moeten dat soort dingen toch gewoon op orde zijn. Zag ook dat als je de middag variant van VI van de vvrijdag wilt terugluisteren, deze een uur te vroeg begint. Volgens mij was dat al een hele tijd geleden ingekort tot 2 uur.

Het is trouwens ook niet erg 2020 om geen "speel vanaf begin" mogelijkheid aan te bieden. Als ik rond 8.00 op mijn werk ben, zou ik wel de show vanaf 6.30 willen luisteren.

Zo. Nu genoeg geklaagd 😀
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 02 nov 2020 09:09 Heeft er iemand ook echt geluisterd? Ik vond het eigenlijk erg meevallen, prima ochtendshow eigenlijk. Hooguit wat kort...
Ik heb vanaf 7 uur geluisterd. De mannen hadden er duidelijk zin in. Ze stonden op scherp. Op de vraag aan Marc Adriani wat de targets waren, antwoorde hij "Alles verdubbelen.". Waarop (volgens mij) Niels zei: "Ook de salarissen." .... "Ha Ha Ha Ha". De sfeer zat er gelijk in.

Bij de start van VI in de middag vond ik het al een ochtendprogramma in de middag, maar het werd voor mij een vast anker in de middag. Naar ochtendradio luister ik sinds de start van de Corona-crisis veel minder, maar hiervoor ga ik mijn wekkerradio zetten. Er valt in de ochtend eindelijk weer iets te kiezen.
joostpas

Bericht door joostpas »

Deradiokenner schreef: 02 nov 2020 07:59 Denkt Genee echt dat de style die hij in de middag had in de ochtend gaat werken? Dat dacht Ruud bij Q ook en dat werkte niet. En dan daarom zijn we beloond met de gouden radio ring. Dat klopt helemaal niet, als je op tv maar roept ga stemmen gaan al die idioten van VI tv het ook maar doen.. tv heeft er voor gezorgd dat ze de ring wonnen niet de radioshow...
Wat een bekrompen reactie zeg jongens toch.
Dat je Veronica Inside op tv niet leuk vindt, dat kan en mag.
Maar om de kijkers als idioten weg te zetten slaat helemaal nergens op.
Het is hun goed recht om kijkers op te roepen te stemmen op VI.
Dat deden de andere kanshebbers namelijk ook.
We zullen wel zien over een tijdje hoe en of de show aanslaat.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Carsten en Lisanne schuiven dus aan bij de middagshow.
Orange

Bericht door Orange »

Phoenix schreef: 02 nov 2020 16:18 Carsten en Lisanne schuiven dus aan bij de middagshow.
Wie zijn Carsten en Lisanne?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Orange schreef: 02 nov 2020 16:22
Phoenix schreef: 02 nov 2020 16:18 Carsten en Lisanne schuiven dus aan bij de middagshow.
Oude productieteam van de ochtendshow van Giel/Martijn.
Orange

Bericht door Orange »

Phoenix schreef: 02 nov 2020 18:16
Orange schreef: 02 nov 2020 16:22
Oude productieteam van de ochtendshow van Giel/Martijn.
Thanks!
Pot

Bericht door Pot »

Ik heb het laatste uur vanmiddag geluisterd naar Dennis, maar vond het nou niet echt goed.

Dennis zat er zelf bij en Celine was veel aan het woord. Ruyer kondigde keurig de nummers aan, maar het was verder zonder gevoel. Celine vind ik erg leuk en past beter in de rol, maar gaat ten koste van Ruyer.

Ook leek er niet heel veel voorbereiding in te zitten: 'vandaag nog ff een jingle gemaakt voor het Shownieuws item' en Martijn Muijs had Celine om 19:00 ook als nieuwslezer, maar wist het zelf niet en startte Ingrid Anne Boerse in.

Nog wel wat werk aan de winkel, hoewel ze slechts één dag bezig zijn natuurlijk. Viel me wel tegen.
Oren open!
Orange

Bericht door Orange »

Pot schreef: 02 nov 2020 22:11 Ik heb het laatste uur vanmiddag geluisterd naar Dennis, maar vond het nou niet echt goed.
Ik heb het tweede uur een beetje op de achtergrond aan gehad. Had daarbij de indruk dat Dennis vooral in de lead was en Celine juist minder. Dat is wat mij betreft ook een beetje het punt van een middagshow tot 19u. Het laatste uur hangt er vaak wat bij. Laat Dennis en Celine twee uur lang knallen en dan klaar.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Pot schreef: 02 nov 2020 22:11 Ik heb het laatste uur vanmiddag geluisterd naar Dennis, maar vond het nou niet echt goed.

Dennis zat er zelf bij en Celine was veel aan het woord. Ruyer kondigde keurig de nummers aan, maar het was verder zonder gevoel. Celine vind ik erg leuk en past beter in de rol, maar gaat ten koste van Ruyer.

Ook leek er niet heel veel voorbereiding in te zitten: 'vandaag nog ff een jingle gemaakt voor het Shownieuws item' en Martijn Muijs had Celine om 19:00 ook als nieuwslezer, maar wist het zelf niet en startte Ingrid Anne Boerse in.

Nog wel wat werk aan de winkel, hoewel ze slechts één dag bezig zijn natuurlijk. Viel me wel tegen.
Dit kan en mag niet bij zo’n grote organisatie als Talpa. Je weet dat je programma grotendeels moet staan als je start. Tuurlijk her en der verandert het in de loop van tijd. Maar niet weten wat je doet omdat je net start kan niet! Bij zo’n belangrijk tijdslot heb je al heel lang over nagedacht. Maar bij Talpa blijkbaar niet
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Pot schreef: 02 nov 2020 22:11 Ook leek er niet heel veel voorbereiding in te zitten: 'vandaag nog ff een jingle gemaakt voor het Shownieuws item' en Martijn Muijs had Celine om 19:00 ook als nieuwslezer, maar wist het zelf niet en startte Ingrid Anne Boerse in.
De jingle die gebruikt werd bij de opening klinkt niet alsof deze last minute in elkaar is gezet of dit moet een oude jingle zijn. En een foutje van Martijn Muijs staat los van de voorbereiding van Dennis Ruyer.
Laatst gewijzigd door Phoenix op 03 nov 2020 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie