Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
2unlimited

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door 2unlimited »

Phoenix schreef: 26 okt 2020 22:28
Pot schreef: 26 okt 2020 22:22 Weet iemand of Celine naast haar sidekick-rol ook het nieuws zal doen?
Ja. Nieuws en sidekick-rol gaf ze vanmiddag zelf aan. Genee gaf nog aan dat dat lastig is om objectief het nieuws te lezen en tegelijkertijd als sidekick een mening te ventileren.

Hopelijk gaat het programma geen promoshow worden voor Talpa programma's. Die indruk had ik wel toen Dennis en Celine er in de zomermaanden zaten.
Alles wat van Talpa is, is een promoshow voor de talpa zenders. NPO en RTL mogen daar niet genoemd worden.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

2unlimited schreef: 27 okt 2020 13:21
Phoenix schreef: 26 okt 2020 22:28
Pot schreef: 26 okt 2020 22:22 Weet iemand of Celine naast haar sidekick-rol ook het nieuws zal doen?
Ja. Nieuws en sidekick-rol gaf ze vanmiddag zelf aan. Genee gaf nog aan dat dat lastig is om objectief het nieuws te lezen en tegelijkertijd als sidekick een mening te ventileren.

Hopelijk gaat het programma geen promoshow worden voor Talpa programma's. Die indruk had ik wel toen Dennis en Celine er in de zomermaanden zaten.
Alles wat van Talpa is, is een promoshow voor de talpa zenders. NPO en RTL mogen daar niet genoemd worden.
Wat zeg jij nou? Wat een onzin! Ik hoor op Veronica zeer regelmatig de "sterren" van de nieuwe programma's van NPO en RTL voorbij komen hoor. Het valt mij juist op dat ze daar helemaal niet selectief mee omgaan. Hoeveel aandacht is er bijvoorbeeld wel niet geweest voor de Beste Zangers in de ochtendshow? Ik vraag me serieus af of je wel luistert of je maar iets suggestiefs roept. Ik denk het laatste.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Maurice Verschuren volgt (inderdaad) Lindo Duval op in het weekend. Bron radio.nl
Daan!

Bericht door Daan! »

Daarmee lijkt stenders steeds minder realistisch op Veronica.
density1

Bericht door density1 »

Dit gaat over het weekend.
Daan!

Bericht door Daan! »

Ja, maar er komt wel een nieuwe jock omdat Lindo naar doordeweeks gaat. Daarmee is het onwaarschijnlijker dat Lindo terug gaat naar het weekend omdat Stenders een plek inneemt doordeweeks.
Of moet ik de column van Kicken nog eens lezen?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Daan! schreef: 27 okt 2020 12:46 Waar is Jeroen Latijnhouwers heen eigenlijk?
Die zit morgenmiddag bij VI als nieuwslezer, hoor ik net zeggen. Superleuk, heb hem hem gemist de afgelopen weken!!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Daan! schreef: 27 okt 2020 17:57 Ja, maar er komt wel een nieuwe jock omdat Lindo naar doordeweeks gaat. Daarmee is het onwaarschijnlijker dat Lindo terug gaat naar het weekend omdat Stenders een plek inneemt doordeweeks.
Als Stenders daadwerkelijk gaat komen is er een grote kans dat Verschuuren aan boord blijft. Desnoods gaat Verschuuren dan weer naar de zaterdag- en zondagochtend ten koste van Jasper de Vries, maar Stenders laat zich graag omringen door Stenders adepten zoals Maurice Verschuuren. Zo heeft Verschuuren ook de jingle voor de Platenbonanza gemaakt. Mocht Stenders daadwerkelijk naar Veronica gaan dan verwacht ik dat dit pas vanaf het nieuwe jaar.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
density1

Bericht door density1 »

Dat denk ik ook. Hij doet dit jaar ook geen Top 2000 meen ik.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 27 okt 2020 18:35 Dat denk ik ook. Hij doet dit jaar ook geen Top 2000 meen ik.
Dat is inderdaad opmerkelijk. Het is hoogst ongebruikelijk dat jocks afwezig zijn tijdens de Top 2000. Is dat überhaupt eerder voorgekomen?

Giel Beelen zal wel 14-16 doen tijdens de Top 2000 en Frank van 't Hof de reguliere uren van Giel.
Patrick Kicken

Bericht door Patrick Kicken »

Daan! schreef: 27 okt 2020 17:57 Ja, maar er komt wel een nieuwe jock omdat Lindo naar doordeweeks gaat. Daarmee is het onwaarschijnlijker dat Lindo terug gaat naar het weekend omdat Stenders een plek inneemt doordeweeks.
Dat sowieso. En vooral ook de comments. Daar kun je tussen de regels door ook veel info uithalen van Anonieme Hilversummers :-)
Gratis radioles! www.radiocollege.nl (Apple) www.radio-college.nl (Android)
Videointerviews: www.radiohelden.nl Contact via WhatsApp? 0630844222
Columns: www.radio.nl/columns
Orange

Bericht door Orange »

Phoenix schreef: 27 okt 2020 18:39
density1 schreef: 27 okt 2020 18:35 Dat denk ik ook. Hij doet dit jaar ook geen Top 2000 meen ik.
Dat is inderdaad opmerkelijk. Het is hoogst ongebruikelijk dat jocks afwezig zijn tijdens de Top 2000. Is dat überhaupt eerder voorgekomen?

Giel Beelen zal wel 14-16 doen tijdens de Top 2000 en Frank van 't Hof de reguliere uren van Giel.
Lijkt mij logischer om Giel op zijn eigen tijd te zetten en dan Annemieke Schollaardt 14-16.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Orange schreef: 27 okt 2020 19:28

Lijkt mij logischer om Giel op zijn eigen tijd te zetten en dan Annemieke Schollaardt 14-16.
Klopt. Dus Giel Beelen van 14 tot 16 uur als dat zijn tijdslot vanaf januari gaat worden.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Phoenix schreef: 27 okt 2020 20:13
Orange schreef: 27 okt 2020 19:28

Klopt. Dus Giel Beelen van 14 tot 16 uur als dat zijn tijdslot vanaf januari gaat worden.
Ik zie wel een aantal argumenten waarom radio 2 er voor zou kunnen kiezen om Annemieke op 14-16 te zetten. Als Stenders op Veronica een programma als de platenbonanza gaat maken, kan de A-lijst er als een soortgelijk programma tegenover staan (ik zie Giel op den één of andere manier geen verzoekplatenprogramma doen). Daarbij komt nog dat de NPo heeft aangegeven meer vrouwelijke radiomakers te willen programmeren en tot slot nog de manier hoe Annemieke het tijdslot in 2018 is kwijtgeraakt aan Stenders.

Geen argumenten die direct doorslaggevend zijn, maar sluit het ook niet uit.

Is er overigens ergens gezegd dat Rob dit jaar de top 2000 niet presenteert? Heb dat volgens mij even gemist.
Pot

Bericht door Pot »

De Nachtwacht schreef: 27 okt 2020 20:48
Phoenix schreef: 27 okt 2020 20:13
Orange schreef: 27 okt 2020 19:28 Lijkt mij logischer om Giel op zijn eigen tijd te zetten en dan Annemieke Schollaardt 14-16.
Ik zie wel een aantal argumenten waarom radio 2 er voor zou kunnen kiezen om Annemieke op 14-16 te zetten. Als Stenders op Veronica een programma als de platenbonanza gaat maken, kan de A-lijst er als een soortgelijk programma tegenover staan (ik zie Giel op den één of andere manier geen verzoekplatenprogramma doen). Daarbij komt nog dat de NPo heeft aangegeven meer vrouwelijke radiomakers te willen programmeren en tot slot nog de manier hoe Annemieke het tijdslot in 2018 is kwijtgeraakt aan Stenders.

Geen argumenten die direct doorslaggevend zijn, maar sluit het ook niet uit.
Áls de geruchten kloppen, zie ik Annemieke ook eerder doorschuiven. Het zijn beide verzoekplatenrogramma's, Annemieke zat er al eerder en is een vrouw.
Ik zie eerder Van Inkel dan Giel doorschuiven naar Stenders' tijdslot. Maar Annemieke is de meest logische optie.
Is er overigens ergens gezegd dat Rob dit jaar de top 2000 niet presenteert? Heb dat volgens mij even gemist.
Volgens mij wordt dat door de media gesuggereerd.
Oren open!
Plaats reactie