Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Erwin!

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Erwin! »

Ik zat te denken, iemand uit oosten van het land die zijn sporen verdiend heeft. Gewoon VI middageditie met Johan Derksen ;)
density1

Bericht door density1 »

Johan komt oorspronkelijk uit het oosten ja, maar woont nu in het noorden. Maar dat lijkt me erg sterk. Johan heeft wel zijn eigen radiostation, Grolloo Radio en zijn wekelijkse, soms dagelijkse uitzendingen bij de regionale omroepen.
JerOeen

Bericht door JerOeen »

Hmm en zou hij daar zin in hebben? Iedere dag nog moeten knallen op de radio? Plus dan wordt het VI wel echt kapot gemolken.. (als dat de overtreffende trap van uitgemolken is).
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Denk dat Johan nog liever zijn oren afsnijdt dan elke dag een paar uur naar het format van Veronica te moeten luisteren. Waarmee ik niet zeg dat het format van Veronica slecht is, maar de smaak van Johan iets anders is.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

JerOeen schreef: 30 sep 2020 14:43 Hmm en zou hij daar zin in hebben? Iedere dag nog moeten knallen op de radio? Plus dan wordt het VI wel echt kapot gemolken.. (als dat de overtreffende trap van uitgemolken is).
Nee, op 40up zit ie ook en dat doet hij leuk. Hele andere insteek dan (classic)hitradio
density1

Bericht door density1 »

Dat programma op 40UP maakt hij niet exclusief voor deze zender. Zijn gewoon de uitzendingen van de regionale omroepen die daar worden heruitgezonden. Op Grolloo Radio ook trouwens 2x per dag.
Henkjan2016

density1 schreef: 30 sep 2020 17:33 Dat programma op 40UP maakt hij niet exclusief voor deze zender. Zijn gewoon de uitzendingen van de regionale omroepen die daar worden heruitgezonden. Op Grolloo Radio ook trouwens 2x per dag.
Klopt
jessica

Bericht door jessica »

Erik de Zwart of Wessel van Diepen vind ik wel een grote naam voor de middagshow voor Veronica.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 30 sep 2020 18:27 Erik de Zwart of Wessel van Diepen vind ik wel een grote naam voor de middagshow voor Veronica.
Dit gaat nooit gebeuren natuurlijk, maar Wessel van Diepen zou een meesterlijke zet zijn.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Erik de Zwart en John de Mol zijn niet bepaald vrienden volgens mij. Dus dat gaat niet gebeuren. Michiel Veenstra, komt hij niet uit het oosten?
Henkjan2016

Deradiokenner schreef: 30 sep 2020 20:21 Erik de Zwart en John de Mol zijn niet bepaald vrienden volgens mij. Dus dat gaat niet gebeuren. Michiel Veenstra, komt hij niet uit het oosten?
Ja en die gaat kink verlaten voor een keurslijf
marbles

Bericht door marbles »

Pot schreef: 29 sep 2020 18:17
Phoenix schreef: 29 sep 2020 18:05
Pot schreef: 29 sep 2020 16:35

Evers dus.
Die werd toen ook genoemd, waarop vervolgens werd gezegd: "Ja, die hadden we ook kunnen vragen."
Er werd ook gezegd dat het niet één persoon hoefde te zijn, maar het er ook meerdere kunnen zijn.
Even op Wikipedia opgezocht en kwam uit op in ieder geval drie keuzes binnen Veronica:

Martijn Muijs (Hattem, Gelderland)
Vincent de Lijser (De Steeg, Gelderland)
Marisa Heutink (Enschede, Overijssel)

Één daarvan lijkt me in ieder geval een serieuze optie: Martijn Muijs.

Daarmee kunnen we, als dit klopt wat je zegt, Dennis Ruyer en Tim Klijn afschrijven.
Martijn Muijs is volgens mij verhuist van Harderwijk naar Nunspeet.
Barend komt van oorsprong uit Scherpenzeel en woont nu in Amersfoort.

Nu is dat midden van het land, maar volgens iedereen uit de randstad is dat Oosten :)
Minder eenheidsworst op de radio please
Henkjan2016

marbles schreef: 30 sep 2020 20:51
Pot schreef: 29 sep 2020 18:17
Phoenix schreef: 29 sep 2020 18:05

Die werd toen ook genoemd, waarop vervolgens werd gezegd: "Ja, die hadden we ook kunnen vragen."
Er werd ook gezegd dat het niet één persoon hoefde te zijn, maar het er ook meerdere kunnen zijn.
Even op Wikipedia opgezocht en kwam uit op in ieder geval drie keuzes binnen Veronica:

Martijn Muijs (Hattem, Gelderland)
Vincent de Lijser (De Steeg, Gelderland)
Marisa Heutink (Enschede, Overijssel)

Één daarvan lijkt me in ieder geval een serieuze optie: Martijn Muijs.

Daarmee kunnen we, als dit klopt wat je zegt, Dennis Ruyer en Tim Klijn afschrijven.
Martijn Muijs is volgens mij verhuist van Harderwijk naar Nunspeet.
Barend komt van oorsprong uit Scherpenzeel en woont nu in Amersfoort.

Nu is dat midden van het land, maar volgens iedereen uit de randstad is dat Oosten :)
Dat klopt. Zwolle ligt in het oosten en noorden, maar probeer het noorden en oosten maar eens te bereiken op de fiets. Dan ben je toch snel een uur of 3 a 4 aan het fietsen.
density1

Bericht door density1 »

Ach, ik weet het niet. Ik denk dat het oosten ook niet zo letterlijk genomen moet worden, dat is alleen maar om de freaks te trollen.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Henkjan2016 schreef: 30 sep 2020 21:01 Dat klopt. Zwolle ligt in het oosten en noorden, maar probeer het noorden en oosten maar eens te bereiken op de fiets. Dan ben je toch snel een uur of 3 a 4 aan het fietsen.
Ik ben in Dwingeloo. Dan is het noorden en het oosten nog geen vijf seconden fietsen -smok

Zwolle is zuidelijk van hier.
Rock 'n roll is better than music!
Plaats reactie