Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Deradiokenner

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Deradiokenner »

Hoe zou dat gesprek gaan, John: “Niels voor de ochtend gaan we Gordon neerzetten”. Niels:”Nou dat is niet zo’n goed idee...”. John: “zeg Niels wie betaalt je salaris?” Einde gesprek. Persbericht: Programmadirecteur Niels van Baarlen: we zijn erg blij met Gordon dat hij de ochtend gaat doen, de beste dj voor deze klus!....
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Deradiokenner schreef: 23 sep 2020 08:16 Hoe zou dat gesprek gaan, John: “Niels voor de ochtend gaan we Gordon neerzetten”. Niels:”Nou dat is niet zo’n goed idee...”. John: “zeg Niels wie betaalt je salaris?” Einde gesprek. Persbericht: Programmadirecteur Niels van Baarlen: we zijn erg blij met Gordon dat hij de ochtend gaat doen, de beste dj voor deze klus!....
Mooi verwoord. Ik sluit het niet uit.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

laatste paar dagen van giel beelen op veronica
Phoenix

Bericht door Phoenix »

fnlradio schreef: 23 sep 2020 15:06 laatste paar dagen van giel beelen op veronica
Volgens de site van Veronica is Giel aanstaande maandag en dinsdag nog 'gewoon' op zender.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Phoenix schreef: 23 sep 2020 15:12
fnlradio schreef: 23 sep 2020 15:06 laatste paar dagen van giel beelen op veronica
Volgens de site van Veronica is Giel aanstaande maandag en dinsdag nog 'gewoon' op zender.
Dat zal wel een foutje zijn
Pot

Bericht door Pot »

Radio.NL schreef: De geruchten gingen al even, maar nu is het bevestigd. Florentien van der Meulen is vanaf maandag (28 september) als nieuwslezer te horen in de ochtend op Radio Veronica. Woensdag las ze haar laatste bulletin op Sky Radio, zo meldt de nieuwslezer op Instagram.
Nu officieel: Florentien vanaf maandag in ieder geval in de ochtend!
Oren open!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Pot schreef: 23 sep 2020 16:02
Radio.NL schreef: De geruchten gingen al even, maar nu is het bevestigd. Florentien van der Meulen is vanaf maandag (28 september) als nieuwslezer te horen in de ochtend op Radio Veronica. Woensdag las ze haar laatste bulletin op Sky Radio, zo meldt de nieuwslezer op Instagram.
Klopt, ze heeft zichzelf vanochtend ook als zodanig gepresenteerd bij Giel. Ik vind haar een erg matig alternatief voor Jeroen Latijnhouwers. Daarbij hadden ze het ook nog erover dat de nieuwe ochtendshow mogelijk pas om 7u begint. Dat zou ik helemaal bezopen vinden, dan ga ik sowieso een ander station in de ochtend zoeken 🙁
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 23 sep 2020 16:27
Pot schreef: 23 sep 2020 16:02
Klopt, ze heeft zichzelf vanochtend ook als zodanig gepresenteerd bij Giel. Ik vind haar een erg matig alternatief voor Jeroen Latijnhouwers. Daarbij hadden ze het ook nog erover dat de nieuwe ochtendshow mogelijk pas om 7u begint. Dat zou ik helemaal bezopen vinden, dan ga ik sowieso een ander station in de ochtend zoeken 🙁
Dit duidt mogelijk toch op het verplaatsen van VI naar de ochtend. Dan is de start van 7 uur een tegemoetkoming naar WIlfred Genee. Veronica heeft dit eerder gedaan met Jeroen van Inkel. Die begon ook altijd om 7 uur.

Dan gok ik op het volgende:

07:00 Veronica Inside (Wilfred, Rick & Niels, Florentien)
10:00 Lindo Duval
13:00 Tim Klijn
16:00 Dennis Ruyer
19:00 Martijn Muijs
22:00 Jasper de Vries
24:00 O, wat 'n nacht
Laatst gewijzigd door Phoenix op 23 sep 2020 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Toch bijzonder dat ze nog altijd niks bekend maken.
Daan!

Bericht door Daan! »

Daar zou Phoenix wel eens gelijk in kunnen krijgen. Verklaart ook waarom Dennis Ruyer afgelopen zomer met Celine te horen was en misschien ook wel bij de C&SS.
Orange

Bericht door Orange »

Ik kan mij voorstellen dat Wilfred Genee heeft toegezegd om de ochtend te doen op voorwaarde dat ze om 7u beginnen. Maar dat ze het nog niet bekend maken omdat de contractonderhandelingen nog niet zijn afgerond. Moet langer doorlopen dan zijn huidige contract en wellicht wil hij ook wat meer verdienen in de ochtend. Heb geen idee hoor, maar bedacht me dat dat de reden kan zijn van het nog niet bekend maken. Dan heeft Genee dus wel besloten zoals gepland, maar is het contractueel nog niet geregeld.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Orange schreef: 23 sep 2020 17:36 Ik kan mij voorstellen dat Wilfred Genee heeft toegezegd om de ochtend te doen op voorwaarde dat ze om 7u beginnen. Maar dat ze het nog niet bekend maken omdat de contractonderhandelingen nog niet zijn afgerond. Moet langer doorlopen dan zijn huidige contract en wellicht wil hij ook wat meer verdienen in de ochtend. Heb geen idee hoor, maar bedacht me dat dat de reden kan zijn van het nog niet bekend maken. Dan heeft Genee dus wel besloten zoals gepland, maar is het contractueel nog niet geregeld.
Opvallend dat er vandaag bij VI geen woord over wordt gezegd.
jessica

Bericht door jessica »

Wellicht dan 4 dagen per week ma-do en vrijdag iemand anders?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

jessica schreef: 23 sep 2020 17:55 Wellicht dan 4 dagen per week ma-do en vrijdag iemand anders?
Zou helemaal fraai zijn als het idd maar vier dagen is en dan ook nog van 7 tot 10 uur. Dan had je het beter Martijn Muijs kunnen laten doen die er waarschijnlijk ook meer zin in had gehad. Als dit het wordt, weet je al vantevoren dat de luistercijfers gaan zakken. Iedereen die tussen 6 en 7 al begint met luisteren, ben je waarschijnlijk kwijt, want wie gaat er om 7u nog switchen naar een andere ochtendshow waarvan de dj niet eerder op wil staan? En daarbij ga je veel vrouwen missen die nu naar Giel wel luisterden maar VI is echt een mannenshow... Kan me niet voorstellen dat het 7-10 wordt en dan ook nog eens vier dagen...
Orange

Bericht door Orange »

Vier dagen lijkt mij ook niet waarschijnlijk. Vanaf 7u wellicht nog wel. Alhoewel ik dan misschien Rick en Niels er al om 6u neer zou zetten zodat er toch iets is. Kunnen een fragment van de dag ervoor herhalen en om 6.30u nieuws doen e.d.
Plaats reactie