Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Misschien gaat hij wel gewoon de vaste vervanger worden van zowel de ochtend als middagshow op 10. Dan zit je uiteindelijk toch nog 1/3 jaar op de radio.
Een idee is om Edwin Evers de vrijdagmiddag te laten doen op Radio Veronica. 1x per week en eventueel invallen.
Het leuke in deze discussie is dat men denkt dat Talpa gaat bepalen voor Evers welk tijdslot hij gaat doen.
Evers zit, zowel financieel als qua status en aanzien, in een dusdanige luxe positie dat hij zelf uitmaakt wat hem de moeite waard lijkt. Die hoeft echt niet zijn oren te laten hangen naar de directie. En hij moet het vooral leuk vinden. Zo simpel is dat.
Evers zit, zowel financieel als qua status en aanzien, in een dusdanige luxe positie dat hij zelf uitmaakt wat hem de moeite waard lijkt. Die hoeft echt niet zijn oren te laten hangen naar de directie. En hij moet het vooral leuk vinden. Zo simpel is dat.
Martijn Muijs voortaan tot middernacht in plaats van tot 1u. Balen, vond het een leuk alternatief voor de talkshow van Daniel op 538 tussen 12 en 1
-
En daarom is het nog maar de vraag of Talpa wel een optie is.RV schreef: ↑07 nov 2019 19:33Het leuke in deze discussie is dat men denkt dat Talpa gaat bepalen voor Evers welk tijdslot hij gaat doen.
De lekkerste op internet
http://listen.radionomy.com/Peelland-FM.m3u
http://listen.radionomy.com/Peelland-FM.m3u
Hoezo zo stellig 'dat gaat niet gebeuren'. Dat weet ik niet, dat weet jij niet, dat weten wij niet.Phoenix schreef: ↑14 nov 2019 07:15Dit gaat niet gebeuren. Evers keert niet voor vast terug op de radio, tenzij incidenteel zoals tijdens OS lijkt te gaan gebeuren.
-
Wilfred heeft een jaar bijgetekend Veronica inside radio. Via tam tam vernomen dat edwin Evers zijn vervanger bij afwezigheid zal worden en evt de vrijdag editie zal verzorgen. Daarnaast voor 538 evenementen....(geen officiële bron)
Als het jou gelukkiger maakt dan pas ik mijn eerdere post aan met "... Dat zie ik niet gebeuren ...". Desgevraagd wil ik mijn eerste en herziene 'stelling' ook nog voor je onderbouwen.density1 schreef: ↑14 nov 2019 10:41Hoezo zo stellig 'dat gaat niet gebeuren'. Dat weet ik niet, dat weet jij niet, dat weten wij niet.
-
Evers op vrijdag. Met Rick en Niels.
Ik zou dat wel heel erg jammer vinden. Zou het leuk vinden als hij met weer iets nieuws komt.
Ik zou dat wel heel erg jammer vinden. Zou het leuk vinden als hij met weer iets nieuws komt.
Voor de vrijdag hebben ze toch Jan Joost?
-
Mooi dat Wilfred blijft. Vind zijn stijl van radio maken, al is hij niet zo'n beste dj, een verademing. Scherp, verrassend maar ook vaak erg inhoudelijk. Evers als vervanger en voor de vrijdag zou ik leuk vinden, maar zonder officiële bron geloof ik er niks van.
Hij is natuurlijk een programmamaker, logisch dusDe Nachtwacht schreef: ↑14 nov 2019 21:49Vind zijn stijl van radio maken, al is hij niet zo'n beste dj, een verademing. Scherp, verrassend maar ook vaak erg inhoudelijk.

Persoonlijk ben ik niet fan VI Radio, maar Wilfred is een prima journalist en programmamaker, lekker scherp (wat ik bij veel programmamakers/dj's mis). Hij zou erg goed meer programma's bij BNR of Radio 1 kunnen maken.
Hij had toch gezegd dat hij misschien in 2020 terug zou komen(?)Evers als vervanger en voor de vrijdag zou ik leuk vinden, maar zonder officiële bron geloof ik er niks van.
Maar het blijft een gerucht, zonder bron kun je twijfelen of dit klopt
Oortjes open!
Vind het persoonlijk jammer dat hij in de middag blijft. Ik vind VI eigenlijk uitstekend in de ochtend passen. Het was even leuk zo'n programma in de middag, maar achteraf gezien past dit type radio toch meer in de ochtend. Ook met het oog op vrijdheid en dan bedoel ik de wens van Wilfred om ook aandacht te mogen besteden aan het ietwat volkse repertoire. Dit staat zo lijnrecht tegenover het 'We. Love. Music" idee. In de ochtend heb je hier gewoon wat meer ruimte voor dan midden op de dag.