Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henk de Beer

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Henk de Beer » 15 okt 2019 11:42

Giel heeft zijn tijd gehad bij Veronica. Het sloeg van begin af aan niet aan en de show komt maar niet van de grond. Tijd voor verandering in de ochtend.

Het zal mee ook niet verbazen dat John de Mol uit de hoge hoed Gerard Ekdom tovert en hem bij Veronica neerzet in de ochtend. Zijn stem en show passen daar beter. En dan blijft zijn nieuwe funky show bij 10 in het weekend.

density1

Bericht door density1 » 15 okt 2019 12:25

Rick Romijn is nu al een paar weken van de muzieksamenstelling gehaald bij Veronica, maar merken we hier eigenlijk al wat van? Ik heb niet de indruk dat er wat veranderd is eigenlijk dus ik snap niet wat het probleem eigenlijk was met zijn muziekkeuze.

Radbi

Bericht door Radbi » 15 okt 2019 12:49

Henk de Beer schreef:
15 okt 2019 11:42
Het zal mee ook niet verbazen dat John de Mol uit de hoge hoed Gerard Ekdom tovert en hem bij Veronica neerzet in de ochtend. Zijn stem en show passen daar beter. En dan blijft zijn nieuwe funky show bij 10 in het weekend.
Hemeltje lief!! De fantasie van sommigen gaat soms echt te ver! :roll:🙈

Henk de Beer

Bericht door Henk de Beer » 15 okt 2019 15:46

Nee hoor, dit is geen fantasie. Dit idee is al een keer geopperd door Talpa, maar dit was in de begintijd van hem bij 10. In dezelfde tijd dat het gerucht ging dat de kavels tussen 10 en Veronica geruild zouden worden.

jessica

Bericht door jessica » 15 okt 2019 18:01

Phoenix schreef:
15 okt 2019 10:48
jessica schreef:
15 okt 2019 00:30
Moorkop schreef:
14 okt 2019 21:24
Rick van Velthuysen terughalen en hem het tijdslot 16:00 u - 19:00 u laten doen samen met Marlous Loffelman. Een soort “MiddagRick” zeg maar. Nu zit hij weggestopt in de nacht bij NPO Radio 2. Zie hem op die zender niet snel naar de dagprogrammering gaan omdat alle uren bezet zijn. Vind Rick te goed voor een nachtprogramma. VI-radio kan in de ochtend blijven. Giel naar de avond doordeweeks: Van 19:00 u tot 22:00 u.
Ik denk niet dat Rick op Radio2 overdag komt inderdaad. Maar Radio5 zou wel kunnen. Dat kan zo ook een leuk team worden met Jeroen van Inkel, Hans Schiffers en Bart van Leeuwen en dan Rick er nog bij.
Hi Jessica, zou je dit soort dromerij buiten dit topic kunnen laten. Het is anders lastig om doorheen te worstelen. Verder zie ik de link met Veronica niet. :lol:
Het is geen dromerij 3 van de 4 presentatoren werken al bij radio5 en het is ook geen programmering. Dus ik zie het nut van deze opmerking niet. De link met Veronica zie ik ook niet. Rick is daar al jarenlang weg. Een discussie moet wel af een toe een zijpad in mogen slaan. Dat is mijn mening.

Daan!

Bericht door Daan! » 15 okt 2019 18:04

Eens met Phoenix.

Oortjes

Bericht door Oortjes » 15 okt 2019 18:38

Jessica haar opmerking is realistischer dan de wensprogrammering van Phoenix. En in mijn optiek ook realistischer dan Gerard Ekdom naar Veronica. Talpa zou wel gek zijn om nu risico te gaan lopen met de ochtendshow op 10.
Rock 'n roll is better than music!

Radbi

Bericht door Radbi » 15 okt 2019 19:24

Henk de Beer schreef:
15 okt 2019 15:46
Nee hoor, dit is geen fantasie. Dit idee is al een keer geopperd door Talpa, maar dit was in de begintijd van hem bij 10.
Heb je alsnog een betrouwbare bron/link? Of is dit ook zo’n verzonnen iets zoals die irritante verhalen omtrent een kavelruil?

Moorkop

Bericht door Moorkop » 16 okt 2019 07:21

Radio 10 zou wel gek zijn om Gerard Ekdom daar weg te halen. Ik geloof ook niet dat dit gaat gebeuren. Radio 10 draait goed en hebben een goede programmering. Zwakke schakel blijft voor mij Jeroen Nieuwenhuijzen van 10:00 u tot 13:00 u doordeweeks. Wat is die gozer saai. Vind er echt niets aan. Dennis Verheugd die hem regelmatig vervangt klinkt zoveel beter en enthousiaster. Wat mij betreft mag hij vast die uren gaan doen. Jeroen is er toch al vaak niet. Sorry, ik trek Nieuwenhuijzen echt niet. Maar ik dwaal af: Dit topic gaat over Veronica. Dat er iets moet gebeuren is duidelijk, alleen ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe de zender er bovenop kan komen. Er is daar de laatste jaren te veel aangerommeld met de programmering. Die luisteraars zijn weg en krijg je niet zomaar meer terug.

Phoenix

Bericht door Phoenix » 16 okt 2019 18:42

jessica schreef:
13 okt 2019 21:20
Toch hoort het dan thuis in de droomprogrammering en niet hier. Ik vind dit nooit veel toevoegen aan allerlei discussies en nu moet ik me er toch door heen worstelen.
jessica schreef:
15 okt 2019 18:01
Phoenix schreef:
15 okt 2019 10:48
jessica schreef:
15 okt 2019 00:30
Ik denk niet dat Rick op Radio2 overdag komt inderdaad. Maar Radio5 zou wel kunnen. Dat kan zo ook een leuk team worden met Jeroen van Inkel, Hans Schiffers en Bart van Leeuwen en dan Rick er nog bij.
Hi Jessica, zou je dit soort dromerij buiten dit topic kunnen laten. Het is anders lastig om doorheen te worstelen. Verder zie ik de link met Veronica niet. :lol:
Het is geen dromerij 3 van de 4 presentatoren werken al bij radio5 en het is ook geen programmering. Dus ik zie het nut van deze opmerking niet. De link met Veronica zie ik ook niet. Rick is daar al jarenlang weg. Een discussie moet wel af een toe een zijpad in mogen slaan. Dat is mijn mening.
In mijn lijstje (programmering) staan ook enkel namen die al voor Veronica werken, dus waarom zou dit meer dromerij zijn dan jouw suggestie? We laten hier allemaal onze gedachten gaan over eventuele verbeteringen bij de verschillende zenders. De haalbaarheid of realiteit hiervan en de vorm waarin eenieder dit brengt kan mogelijk niet overeenkomen met jouw persoonlijke mening. Het is vervelend dat je je dan hier doorheen moet worstelen. Er zijn ook veel comments die ik liever skip, maar het is onnodig dat dan steeds te melden. Dan moeten we ons nog meer door niets toevoegende comments heen worstelen.

Toch?
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Marcomarco

Bericht door Marcomarco » 16 okt 2019 20:51

Ik vind Giel juist wel een goede ochtendshow maken op Veronica! Wat ik niet begrijp is dat Martijn Muis hem vervangt; ik zou juist een aansprekende naam zoals Dennis Ruyer of Tim Klijn hiervoor inzetten. Verder vind ik VI in ochtend ook leuk maar gaat Wilfred vanwege zijn drukke tv leven nooit doen, laat dit lekker in de middag. Zou het slimme zet vinden als ze blokken van 2 uur maken en Rob en Caroline hieraan toevoegen.

Phoenix

Bericht door Phoenix » 16 okt 2019 20:57

Marcomarco schreef:
16 okt 2019 20:51
Ik vind Giel juist wel een goede ochtendshow maken op Veronica! Wat ik niet begrijp is dat Martijn Muis hem vervangt; ik zou juist een aansprekende naam zoals Dennis Ruyer of Tim Klijn hiervoor inzetten. Verder vind ik VI in ochtend ook leuk maar gaat Wilfred vanwege zijn drukke tv leven nooit doen, laat dit lekker in de middag. Zou het slimme zet vinden als ze blokken van 2 uur maken en Rob en Caroline hieraan toevoegen.
Waarom is dat slim? (Los van je persoonlijke voorkeur)

Giel maakt inderdaad een goede ochtendshow. Echter mist Giel de gunfactor.

Dennis Ruyer als vaste vervanger van Giel en Tim Klijn als vaste vervanger van Wilfred zou mij het meest logisch lijken. En Lindo weer als vaste vervanger van Dennis en Tim.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Marcomarco

Bericht door Marcomarco » 16 okt 2019 21:29

Wat is gun factor? Giel zet goede ochtendshow neer; zou daar zuinig op zijn. Ik zou blokken maken 6-9 9-12 12-2 2-4 enz. en Rob wegkapen bij R2 voor de bonanza....

LokaleSter

Bericht door LokaleSter » 16 okt 2019 21:31

Giel is een fantastische radiomaker, daarover bestaat geen twijfel. Maar de ochtend van Radio Veronica, die gaat hij niet uit het slop trekken.

Eerlijk gezegd betwijfel ik het of Wilfred Genee volgend jaar nog de middagshow van Radio Veronica doet. Het zou mij niet verbazen als Wilfred vertrekt, Giel naar de middag gaat met Celine, Lindo Duvall krijgt dan het tijdslot van Tim en diezelfde Tim Klijn krijgt de ochtendshow met Rick, Niels en Florentien. Maar goed, misschien is mijn wens de vader van de gedachte.

Persoonlijk zie ik liever de terugkeer van Rick van Velthuysen in de Veronica ochtend, ditmaal aangevuld met Eric-Jan Rosendahl en nog een derde persoon.

Marcomarco

Bericht door Marcomarco » 16 okt 2019 21:38

Nee joh, oude koeien uit sloot werkt nooit! Moeten we Lex harding of Klaas Vaak opnieuw vragen? Edwin Evers (lunch) en Rob Stenders toevoegen is perfecte zet 👌

Plaats reactie