Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
rutgrrr

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door rutgrrr » 01 okt 2019 19:47

castmember schreef:
01 okt 2019 15:33
Blijf het wel bizar vinden dat het modder gooien niet alleen achter de schermen gebeurd maar ook op de radio. Wat heeft het voor de luisteraar nu voor zin om te weten wie de muzieksamensteller is. Er zijn vast een aantal nerds die het bijster interssant vinden, maar 99,9% zal niet eens weten wie Rick is en geven er ook geen ene <beep> om . . .
Ja dat is natuurlijk ontzettend onprofessioneel van Genee. Maar goed, Voetbal Inside is ook niet te harden dus dit verbaast me niks.
Offtopic is het nieuwe ontopic.

MFM

Bericht door MFM » 01 okt 2019 23:19

rutgrrr schreef:
01 okt 2019 19:47
castmember schreef:
Blijf het wel bizar vinden dat het modder gooien niet alleen achter de schermen gebeurd maar ook op de radio. Wat heeft het voor de luisteraar nu voor zin om te weten wie de muzieksamensteller is. Er zijn vast een aantal nerds die het bijster interssant vinden, maar 99,9% zal niet eens weten wie Rick is en geven er ook geen ene <beep> om . . .
Ja dat is natuurlijk ontzettend onprofessioneel van Genee. Maar goed, Voetbal Inside is ook niet te harden dus dit verbaast me niks.
Om dezelfde reden zijn al die radio en tv roddelprogramma’s er toch ook nog steeds?
Nederlanders, het grootste deel, genieten er nou eenmaal van wanneer er over een ander iets te roddelen valt.
En geloof me, dit soort relletjes worden langzaamaan wel een beetje standaard voer van/ voor het De Mol uitkotsende overige mediavolk.

jessica

Bericht door jessica » 02 okt 2019 00:55

rutgrrr schreef:
01 okt 2019 19:47
castmember schreef:
Is niet onproffessioneel van Genee. Genee heeft zwart op wit in zijn contract staan dat hij altijd mag zeggen wat hij er van vindt. Hij hoeft Talpa niet te pleasen met zijn mening. Ook hoeven de medewerkers van Veronica Inside niet op te draven in andere Talpa programma's ter vulling en promotie. Hebben ze allemaal contractueel afgesproken.

castmember

Bericht door castmember » 02 okt 2019 08:55

Ja maar dat een roddel over Wilfried, Giel of welke andere Veronica jock aanslaat snap ik. Maar van de muzieksamensteller. Moet Jantiene van de Kantine zich ook zorgen gaan maken dat de kleffe lunch broodjes nu op de radio uitgevochten gaan worden. Van mensen in de voorgrond snap ik het roddelen. Voor mensen die backstage werken een stuk minder.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

Smid70

Bericht door Smid70 » 02 okt 2019 09:29

castmember schreef:
02 okt 2019 08:55
Ja maar dat een roddel over Wilfried, Giel of welke andere Veronica jock aanslaat snap ik. Maar van de muzieksamensteller. Moet Jantiene van de Kantine zich ook zorgen gaan maken dat de kleffe lunch broodjes nu op de radio uitgevochten gaan worden. Van mensen in de voorgrond snap ik het roddelen. Voor mensen die backstage werken een stuk minder.
Rick Romijn als muzieksamensteller is toch behoorlijke op de voorgrond.
Hij zit er zelf bij.

rutgrrr

Bericht door rutgrrr » 02 okt 2019 12:12

Romijn zit er bij als sidekick, niet als muzieksamensteller. Ik vind dit soort gelul in een radiouitzending compleet onzinnig. Je luisteraar heeft er niks aan, het is zelfpijperij.
Offtopic is het nieuwe ontopic.

density1

Bericht door density1 » 02 okt 2019 12:19

De VI luisteraar is wel wat gewend hoor en weet hoe Genee is. Die maakt van zijn hart geen moordkuil niet op TV maar dus ook niet op de radio. Alles wordt besproken en dat is ook wel weer de kracht.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 02 okt 2019 12:26

rutgrrr schreef:
02 okt 2019 12:12
Romijn zit er bij als sidekick, niet als muzieksamensteller. Ik vind dit soort gelul in een radiouitzending compleet onzinnig. Je luisteraar heeft er niks aan, het is zelfpijperij.
Denk dat een groot deel van de luisteraars nog echt denkt dat de Dj lekker zelf zijn plaatjes uit mag kiezen. Bij 'behang' stations als radio10 helemaal.

castmember

Bericht door castmember » 02 okt 2019 21:54

Veronica bedoel je, en ja, denk dat de gemiddelde luisteraar geen idee heeft wat er allemaal qua “wetenschap” en denkwerk in playlists en formats gaat zitten. Gelukkig maar want daar hoort de luisteraar ook niet mee lastig gevallen te worden naar mijn idee.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

Orange

Bericht door Orange » 03 okt 2019 10:14

density1 schreef:
01 okt 2019 11:23
Nee klopt en dit is eigenlijk meer een bevestiging wat Kicken altijd verteld.
Waarom is dat een bevestiging? Ken jij de reden waarom die facebookpagina er niet meer is?

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 03 okt 2019 10:30

castmember schreef:
02 okt 2019 21:54
Veronica bedoel je, en ja, denk dat de gemiddelde luisteraar geen idee heeft wat er allemaal qua “wetenschap” en denkwerk in playlists en formats gaat zitten. Gelukkig maar want daar hoort de luisteraar ook niet mee lastig gevallen te worden naar mijn idee.
Inderdaad, ik bedoelde eigenlijk alle stations onder de Talpa vlag. En inderdaad, lijkt me niet echt relevante informatie om te delen. Anderzijds denk ik dat tegenwoordig bij 50% van de informatie die mij ter ore komt op den radio.

density1

Bericht door density1 » 03 okt 2019 10:35

Orange schreef:
03 okt 2019 10:14
density1 schreef:
Waarom is dat een bevestiging? Ken jij de reden waarom die facebookpagina er niet meer is?
Weet niet waar je nu op doelt.

Jurhermans83

Bericht door Jurhermans83 » 03 okt 2019 11:28

Orange schreef:
03 okt 2019 10:14
density1 schreef:
Ook benieuwd naar

Orange

Bericht door Orange » 03 okt 2019 12:18

Op jullie reacties, maar hierbij de toelichting:

density1 geeft aan dat de facebookpagina van Rick Romijn er 'in 1x uit is'. En dat dat alles zegt over de cultuur van Veronica.
Vervolgens geeft Ingebruik terecht aan dat we daar weinig over kunnen zeggen, omdat we er niet geweest zijn. Dat die suggestie alleen gebasseerd kan zijn op de verhalen van Kicken.
density1 bevestig dat hij dat idd niet kan weten, maar dat het eruit liggen van de Facebookpagina wel een bevestiging is van wat Kicken zegt.

Dat laatste is natuurlijk onzin, want we weten helemaal niet wat de reden is dat die Facebookpagina eruit ligt. Dat heeft daar wellicht helemaal niets mee te maken. Dus het eruit liggen van de Facebookpagina moeten we niet 1-op-1 gaan vertalen als een bevestiging van de mening van Patrick Kicken. Dat is namelijk allemaal puur speculatief.

density1

Bericht door density1 » 03 okt 2019 12:42

Dan heb je het dus helemaal verkeerd gelezen, dat de Facebookpagina er uit ligt en v.w.b. Kicken staat hier totaal los van. Inmiddels is de FB pagina al weer online en was blijkbaar even offline gehaald vanwege het gedoe rondom de muzieksamenstelling en de media aandacht, maar dat is een aanname mijnerzijds.

Plaats reactie