Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
vind het wel jammer dat veronica ook weer zo een zomerlijst doet laat dat lekker 538 q en slam doen voegt erg weinig toe
Ik denk dat het vooral de bedoeling is dat het luisteraars trekt. Een soort van concessie (paniekvoetbal) om publiek te lokken wat niet direct als eerste Veronica aan zou zetten.
Het is inderdaad niet helemaal des Veronica's, deze lijst. Maar je moet wat.
-
zo af en toe een zomerplaatje had ik al prima gevonden maar weer zo een lijst niet echt nodigJanno schreef: 21 jun 2025 12:24 Ik denk dat het vooral de bedoeling is dat het luisteraars trekt. Een soort van concessie (paniekvoetbal) om publiek te lokken wat niet direct als eerste Veronica aan zou zetten.
-
en erg vreemd dat je dan als promo vol wout & frank in beeld zet terwijl ze er zelf niet zijn
Veronica gaat dit soort dingen nu veel vaker in het weekend doen. Als je bijna ieder weekend zoiets doet. Ga je toch mensen naar je toe trekken die dat leuk vinden.
Dat vraag ik me af. Ieder weekend een ander thema geeft ook weinig continuïteit.jessica schreef: 21 jun 2025 13:49 Veronica gaat dit soort dingen nu veel vaker in het weekend doen. Als je bijna ieder weekend zoiets doet. Ga je toch mensen naar je toe trekken die dat leuk vinden.
Rock 'n roll is better than music!
Ik luister graag naar die lijsten ook op Veronica maar hallo zeg, vier tegelijk lukt zelfs mij niet 😅.lovemusic87 schreef: 21 jun 2025 11:39 vind het wel jammer dat veronica ook weer zo een zomerlijst doet laat dat lekker 538 q en slam doen voegt erg weinig toe
538 herhaalt de bovenste 250 van de Zomer Top 538, Radio 10 doet de eerste vijf dagen van de 80s en 90s lijst nog eens over, Veronica met de Zomer Top 250, maar de Foute 1500 is en blijft voor ons de radio feestweek van het jaar 😃😃. Maar anders had ik zeker Veronica geluisterd deze warme dagen
Ik had deze zomerse dag de Zomer Top 250 even aan in de auto. Ik vond het een rommelige lijst. Het was allemaal wel 's zomers, maar het waren ook veel verschillende stijlen door elkaar. Ik hoorde weinig echte klassiekers. Mij kon het niet echt bekoren.
De lijst is hier terug te vinden: https://www.radioveronica.nl/artikelen/ ... er-top-250
Geinig met een paar verrassingen maar best veel usual suspects die ik niet direct met de zomer asocieer.
Dan: Ik snap echt niet wat de marketing afdeling bij Veronica rookt, snuift of slikt. Ja, ik begrijp de ironie van slechte Photoshop, maar Wout & Frank zijn dit weekend vrij toch? Stagair voert wel goed de opdracht uit om de vedetten-djs in alle visuals te stoppen maar het slaat in het weekend als een tang op een varken en echt het is weer een bedroevend laag niveau.

Geinig met een paar verrassingen maar best veel usual suspects die ik niet direct met de zomer asocieer.
Dan: Ik snap echt niet wat de marketing afdeling bij Veronica rookt, snuift of slikt. Ja, ik begrijp de ironie van slechte Photoshop, maar Wout & Frank zijn dit weekend vrij toch? Stagair voert wel goed de opdracht uit om de vedetten-djs in alle visuals te stoppen maar het slaat in het weekend als een tang op een varken en echt het is weer een bedroevend laag niveau.

-
Ik denk dat ik de vage redenering van de marketing afdeling van Mediahuis snap. Ze willen het club gevoel uitstralen dus zetten ze deze 2 vedettes in om de Zomer Top 250 te promoten, ongeacht ze helemaal niet te horen zijn. Iedereen is 1 bij ons, wie het ook presenteert zal de gedachten zijn...
Ze zetten ook duidelijk in op het ‘allertijden’ plaatje. Kennelijk kan onder die paraplu alles vallen, zo ook deze zomerlijst. Van mij hoeft hij ook niet, het staat te ver af van wat ik persoonlijk met Veronica associeer qua muziek. Er zitten best leuke dingen tussen, maar te vaak denk ik dat ik naar elk willekeurig station aan het luisteren ben, behalve Veronica. Ik heb hem dus gisteren in de loop van de dag maar overgezet op iets anders en ben niet meer teruggekeerd. Volgend weekend maar weer proberen.
Gijs zei donderdagavond dat de lijst vrijdagmiddag om 14u zou beginnen. Heb zelf niet geluisterd maar als dat klopte, zouden de "sterren djs" dit keer wel te horen zijn geweest.Streampie schreef: 22 jun 2025 12:14 De lijst is hier terug te vinden: https://www.radioveronica.nl/artikelen/ ... er-top-250
![]()
-
Nope begon zaterdag 8u sochtendsJohanneke schreef: 22 jun 2025 13:23Gijs zei donderdagavond dat de lijst vrijdagmiddag om 14u zou beginnen. Heb zelf niet geluisterd maar als dat klopte, zouden de "sterren djs" dit keer wel te horen zijn geweest.Streampie schreef: 22 jun 2025 12:14 De lijst is hier terug te vinden: https://www.radioveronica.nl/artikelen/ ... er-top-250
![]()
Ik ben het met je eens dat het als een rommelige lijst klinkt. Ik ben het niet eens dat het allemaal wel zomers was. Van sommige platen vraag ik me af op welke voorwaarden deze geselecteerd zijn. Deze lijst is denk ik geen blijvertje.Oortjes schreef: 21 jun 2025 23:02 Ik had deze zomerse dag de Zomer Top 250 even aan in de auto. Ik vond het een rommelige lijst. Het was allemaal wel 's zomers, maar het waren ook veel verschillende stijlen door elkaar. Ik hoorde weinig echte klassiekers. Mij kon het niet echt bekoren.
God is a DJ
Mijn autorit was een uurtje, dus dat kan heel goed toeval zijn. En 's zomers is natuurlijk ook een erg subjectief begrip.Phoenix schreef: 22 jun 2025 16:13 Ik ben het met je eens dat het als een rommelige lijst klinkt. Ik ben het niet eens dat het allemaal wel zomers was.