Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Over of het grappig was kan ik niet oordelen omdat ik het niet heb gehoord, maar het verbaast me niet dat het niet serieus was bedoeld.
Dat verbaast me niet. Ik heb niet teruggeluisterd, zou het wel heel knap vinden als je hier een humoristisch item van kan maken.
Rock 'n roll is better than music!
-
De stroom is uitgevallen in Stenders zijn thuis studio dus moest hij alsnog richting Amsterdam
Vanavond sluit Koen Hanssen (100%NL) aan bij Drop Stenders
-
Leuk, domien die ff komt buurten hier.
Ik denk dat het een comeback is van de alarm schijf, maar het kan ook inderdaad gewoon een stenders geintje wezen
Ik denk dat het een comeback is van de alarm schijf, maar het kan ook inderdaad gewoon een stenders geintje wezen
Dat van die alarmschijf was een grapje. Volgens mij opdat Danny Vera op 1 staat in de tipparade. Rob Stenders is goed met Danny Vera. Danny was Dj toen Rob zenderdirecteur was. Dus als grapje hebben ze de jingle van alarmschijf gedraaid voor Danny's nieuwe track. Was gewoon een eenmalig iets.
Van oudsher is de alarmschijf natuurlijk van Veronica.
Van oudsher is de alarmschijf natuurlijk van Veronica.
Zo’n verwijzing naar de Alarmschijf is totaal niet grappig. Het is typisch die droge humor waar meer Veronica-dj’s zich van bedienen. Zo’n AI-item met Frank Evenblij vind ik persoonlijk wel leuk. Dat is origineel, eigentijds en onderscheidend.
God is a DJ
Het blijft altijd lastig om humor te beoordelen. Zoveel mensen zoveel meningen over humor. Soms snap ik ook niet waarom iets leuk zou zijn, maar anderen vinden het dan hilarisch. Kennelijk zie ik het dan anders.
Het is het typische Veronica van vandaag de dag. Een naar binnen gekeerde hobbyclub met humor die over de hoofden van luisteraars heen gaat.Phoenix schreef: 14 jun 2025 09:21 Zo’n verwijzing naar de Alarmschijf is totaal niet grappig. Het is typisch die droge humor waar meer Veronica-dj’s zich van bedienen. Zo’n AI-item met Frank Evenblij vind ik persoonlijk wel leuk. Dat is origineel, eigentijds en onderscheidend.
Dan was het geen grapje, maar gewoon de Alarmschijf.jessica schreef: 14 jun 2025 02:28 Dat van die alarmschijf was een grapje. Volgens mij opdat Danny Vera op 1 staat in de tipparade.
Dat daarmee de Alarmschijf op Veronica nieuw leven is ingeblazen, zal verkeerde interpretatie op dit forum zijn geweest.
Rock 'n roll is better than music!
Ik denk dat van alle mensen hier die er een mening over hebben er maar heel weinig zijn die het hebben gehoord
Geldt overigens ook voor mezelf. Ik word bijna nieuwsgierig :-)
Maar goed, we hebben weer wat te discussiëren
Edit: teruggeluisterd. Het is de discussie niet waard kan ik je zeggen. Niets meer dan een speldenprikje en vermoedelijk als niets anders bedoeld ook.

Geldt overigens ook voor mezelf. Ik word bijna nieuwsgierig :-)
Maar goed, we hebben weer wat te discussiëren
Edit: teruggeluisterd. Het is de discussie niet waard kan ik je zeggen. Niets meer dan een speldenprikje en vermoedelijk als niets anders bedoeld ook.
Goed doordachte radioconcepten blijven hier onbesproken, terwijl iedere zucht en scheet van Stenders uitvoerig wordt uitgemeten: Stenders gaat langer door, Stenders zit thuis op zijn zolderkamer, Stenders is te laat, Stenders staat in de file, Stenders zit zonder stroom, …Janno schreef: 14 jun 2025 11:23 Het is de discussie niet waard kan ik je zeggen. Niets meer dan een speldenprikje en vermoedelijk als niets anders bedoeld ook.
God is a DJ
Ik snap die obsessie met Stenders ook niet. Hij kan leuk liedjes aan elkaar lullen maar dat is het dan ook wel.
En het scoort al jaren niet meer.Streampie schreef: 14 jun 2025 13:27 Ik snap die obsessie met Stenders ook niet. Hij kan leuk liedjes aan elkaar lullen maar dat is het dan ook wel.
Ja, daar heb je helaas gelijk in. En dan doen we (ik in elk geval) er soms nog min of meer aan mee ook ;-)Phoenix schreef: 14 jun 2025 13:20Goed doordachte radioconcepten blijven hier onbesproken, terwijl iedere zucht en scheet van Stenders uitvoerig wordt uitgemeten: Stenders gaat langer door, Stenders zit thuis op zijn zolderkamer, Stenders is te laat, Stenders staat in de file, Stenders zit zonder stroom, …Janno schreef: 14 jun 2025 11:23 Het is de discussie niet waard kan ik je zeggen. Niets meer dan een speldenprikje en vermoedelijk als niets anders bedoeld ook.