Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Janno

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Janno »

Over of het grappig was kan ik niet oordelen omdat ik het niet heb gehoord, maar het verbaast me niet dat het niet serieus was bedoeld.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

DavyGer schreef: 13 jun 2025 16:59 Teruggeluisterd: het was totaal niet serieus bedoeld
Dat verbaast me niet. Ik heb niet teruggeluisterd, zou het wel heel knap vinden als je hier een humoristisch item van kan maken.
Rock 'n roll is better than music!
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

De stroom is uitgevallen in Stenders zijn thuis studio dus moest hij alsnog richting Amsterdam
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Vanavond sluit Koen Hanssen (100%NL) aan bij Drop Stenders
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Leuk, domien die ff komt buurten hier.
Ik denk dat het een comeback is van de alarm schijf, maar het kan ook inderdaad gewoon een stenders geintje wezen
jessica

Bericht door jessica »

Dat van die alarmschijf was een grapje. Volgens mij opdat Danny Vera op 1 staat in de tipparade. Rob Stenders is goed met Danny Vera. Danny was Dj toen Rob zenderdirecteur was. Dus als grapje hebben ze de jingle van alarmschijf gedraaid voor Danny's nieuwe track. Was gewoon een eenmalig iets.
Van oudsher is de alarmschijf natuurlijk van Veronica.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Zo’n verwijzing naar de Alarmschijf is totaal niet grappig. Het is typisch die droge humor waar meer Veronica-dj’s zich van bedienen. Zo’n AI-item met Frank Evenblij vind ik persoonlijk wel leuk. Dat is origineel, eigentijds en onderscheidend.
God is a DJ
Janno

Bericht door Janno »

Het blijft altijd lastig om humor te beoordelen. Zoveel mensen zoveel meningen over humor. Soms snap ik ook niet waarom iets leuk zou zijn, maar anderen vinden het dan hilarisch. Kennelijk zie ik het dan anders.
Dalet123

Bericht door Dalet123 »

Phoenix schreef: 14 jun 2025 09:21 Zo’n verwijzing naar de Alarmschijf is totaal niet grappig. Het is typisch die droge humor waar meer Veronica-dj’s zich van bedienen. Zo’n AI-item met Frank Evenblij vind ik persoonlijk wel leuk. Dat is origineel, eigentijds en onderscheidend.
Het is het typische Veronica van vandaag de dag. Een naar binnen gekeerde hobbyclub met humor die over de hoofden van luisteraars heen gaat.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

jessica schreef: 14 jun 2025 02:28 Dat van die alarmschijf was een grapje. Volgens mij opdat Danny Vera op 1 staat in de tipparade.
Dan was het geen grapje, maar gewoon de Alarmschijf.

Dat daarmee de Alarmschijf op Veronica nieuw leven is ingeblazen, zal verkeerde interpretatie op dit forum zijn geweest.
Rock 'n roll is better than music!
Janno

Bericht door Janno »

Ik denk dat van alle mensen hier die er een mening over hebben er maar heel weinig zijn die het hebben gehoord :))
Geldt overigens ook voor mezelf. Ik word bijna nieuwsgierig :-)

Maar goed, we hebben weer wat te discussiëren

Edit: teruggeluisterd. Het is de discussie niet waard kan ik je zeggen. Niets meer dan een speldenprikje en vermoedelijk als niets anders bedoeld ook.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 14 jun 2025 11:23 Het is de discussie niet waard kan ik je zeggen. Niets meer dan een speldenprikje en vermoedelijk als niets anders bedoeld ook.
Goed doordachte radioconcepten blijven hier onbesproken, terwijl iedere zucht en scheet van Stenders uitvoerig wordt uitgemeten: Stenders gaat langer door, Stenders zit thuis op zijn zolderkamer, Stenders is te laat, Stenders staat in de file, Stenders zit zonder stroom, …
God is a DJ
Streampie

Bericht door Streampie »

Ik snap die obsessie met Stenders ook niet. Hij kan leuk liedjes aan elkaar lullen maar dat is het dan ook wel.
Dalet123

Bericht door Dalet123 »

Streampie schreef: 14 jun 2025 13:27 Ik snap die obsessie met Stenders ook niet. Hij kan leuk liedjes aan elkaar lullen maar dat is het dan ook wel.
En het scoort al jaren niet meer.
Janno

Bericht door Janno »

Phoenix schreef: 14 jun 2025 13:20
Janno schreef: 14 jun 2025 11:23 Het is de discussie niet waard kan ik je zeggen. Niets meer dan een speldenprikje en vermoedelijk als niets anders bedoeld ook.
Goed doordachte radioconcepten blijven hier onbesproken, terwijl iedere zucht en scheet van Stenders uitvoerig wordt uitgemeten: Stenders gaat langer door, Stenders zit thuis op zijn zolderkamer, Stenders is te laat, Stenders staat in de file, Stenders zit zonder stroom, …
Ja, daar heb je helaas gelijk in. En dan doen we (ik in elk geval) er soms nog min of meer aan mee ook ;-)
Plaats reactie