Dat is exact wat ik ook denk. Ten tijde van Giel Beelen had Veronica toch ook iets gelijkaardigs?Johanneke schreef: 10 jun 2025 12:59 Verwacht er vooral niet teveel van. Ik denk tweemaal een nieuwsbrief en dan sterft het een stille dood.
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
God is a DJ
Ik vond het ook een grote tegenvaller, net als alle andere landelijke zenders afgelopen weekend. Muziek was vele malen minder verrassend dan in januari, het waren echt voornamelijk de usuals, uitgezonderd de Platenzaak. Maar die presentatie... het was gewoon echt saai. Ferry Oomen, vier uur Maurice, vier uur Hoebee, weer twee uur Maurice. Heb Rick echt gemist en geconcludeerd dat ik ook in het weekend een alternatief voor Veronica ga zoeken. Maar ja, de rest is ook matig momenteel.spoonman schreef: 09 jun 2025 20:43 Vanmiddag een paar uur geluisterd maar niet echt spannend. Ik vind de playlist van Radio 10 80’s zelfs beter met af en toe een nummer die je niet vaak hoort.
Voor veel commerciële stations zijn het weekend een bijzaak. Eigenlijk alleen bij de NPO heb je een volwaardige programmering. Waarschijnlijk omdat er veel minder luisteraars zijn op deze uren en de adverteerders het dus niet tot minder interessant vinden.
Maar het werkt elkaar ook in de hand. Minder luisteraars in het weekend leiden tot minder investeringen en meer nonstop in het weekend, daardoor gaan minder mensen luisteren, waarna er weer minder investeringen en meer nonstop in het weekend komt.
Maar het werkt elkaar ook in de hand. Minder luisteraars in het weekend leiden tot minder investeringen en meer nonstop in het weekend, daardoor gaan minder mensen luisteren, waarna er weer minder investeringen en meer nonstop in het weekend komt.
-
Inderdaad fysiek ontvangen via de post. Vanmorgen bezorgd met een mooie begeleidende brief. Ach leuk toch zo’n pasje.Phoenix schreef: 10 jun 2025 12:52Heb je deze fysiek ontvangen?Deradiokenner schreef: 10 jun 2025 12:26 Ik heb mijn Join the club pasje binnen gekregen ben benieuwd wat de voordelen zijn.
Ik was er al bang voor ;-) Deze vorm van club- en communityvorming is niet meer van deze tijd.Deradiokenner schreef: 10 jun 2025 14:39Inderdaad fysiek ontvangen via de post. Vanmorgen bezorgd met een mooie begeleidende brief. Ach leuk toch zo’n pasje.Phoenix schreef: 10 jun 2025 12:52Heb je deze fysiek ontvangen?Deradiokenner schreef: 10 jun 2025 12:26 Ik heb mijn Join the club pasje binnen gekregen ben benieuwd wat de voordelen zijn.
God is a DJ
Ok, zo'n pasje is misschien een leuk hebbedingetje, maar is er IETS wat je dit oplevert als luisteraar? Krijg je ergens voordeel? Kun je iets winnen? Waarom zou ik lid worden van een club als het me niks oplevert?
Mediahuis heeft z'n website vol staan met cases over de kracht van hun community campagnes en hoe ze meer engagement kunnen verzorgen voor adverteerders. Maar dit...echt...het is echt van een abominabel laag niveau. Als Veronica dit in-house bedacht heeft zit de zender goed in de nesten
Mediahuis heeft z'n website vol staan met cases over de kracht van hun community campagnes en hoe ze meer engagement kunnen verzorgen voor adverteerders. Maar dit...echt...het is echt van een abominabel laag niveau. Als Veronica dit in-house bedacht heeft zit de zender goed in de nesten
-
Veronica heeft de alarm schijf weer een nieuw leven ingeblazen
Danny vera's morning dawns again is alarmschijf
Dat is gek. Hebben we er dan een op Veronica en een op Q Music?Jari de Jonge schreef: 13 jun 2025 15:35 Veronica heeft de alarm schijf weer een nieuw leven ingeblazen
Rock 'n roll is better than music!
De Alarmschijf is nooit weggeweest.Jari de Jonge schreef: 13 jun 2025 15:35 Veronica heeft de alarm schijf weer een nieuw leven ingeblazen
God is a DJ
Ik heb het niet gehoord, maar was het niet gewoon een grap? Volgens mij kun je niet zomaar een term als alarmschijf gebruiken waarvan de rechten al bij een andere partij liggen. Of ze moeten eenmalig toestemming hebben.
Los van of het echt de alarmschijf heet, ik vind het een goede zaak dat er uniformiteit wordt gebracht in welke nieuwe muziek je als zender uitdraagt. Ik heb het gek gevonden dat de oorkonde eerder werd geschrapt, dat is juist iets wat voorspelbaarheid in je programma's terug brengt.
De Alarmschijf is de Nummer één in de Tipparade en momenteel door de Stichting Nederlandse Top 40 ondergebracht bij Q Music. Daarvoor was dat bij Radio 538. Het is ooit begonnen bij Radio Veronica, zoals vrijwel alles op de Nederlandse radio.
Het huidige Radio Veronica maakt wel gebruik van diensten van de Stichting Nederlandse Top 40, voor o.a. het Top 40 Archief.
Ik snap niks van dit verhaal rondom een Alarmschijf op het huidige Veronica.
Het huidige Radio Veronica maakt wel gebruik van diensten van de Stichting Nederlandse Top 40, voor o.a. het Top 40 Archief.
Ik snap niks van dit verhaal rondom een Alarmschijf op het huidige Veronica.
Rock 'n roll is better than music!
Teruggeluisterd: het was totaal niet serieus bedoeld
Jari de Jonge schreef: 13 jun 2025 15:35 Veronica heeft de alarm schijf weer een nieuw leven ingeblazen

De Q-middagshow, ma-do om 16:00 op Qmusic
De Nederlandse Top 40, vrijdag om 14:00 op Qmusic
De Nederlandse Top 40, vrijdag om 14:00 op Qmusic
-
De humor ontgaat mij eigenlijk hier van.