Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

DavyGer

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door DavyGer »

Johanneke schreef: 30 apr 2025 11:53
DavyGer schreef: 30 apr 2025 11:02
Johanneke schreef: 30 apr 2025 10:33

T is elke keer hetzelfde liedje daar, Ekdom heeft zo langzamerhand meer vakantiedagen dan werkdagen. Het andere boegbeeld Stenders hetzelfde verhaal. Heeft weinig met liefde voor de zender en het Join the Club gevoel te maken, maar meer met je zakken vullen voor zo min mogelijk werk.
Stenders is er voor mijn gevoel juist altijd. Wegens ziekte is hij een paar dagen niet op zender geweest, maar voor de rest kan ik mij niet herinneren wanneer zijn laatste keer lang vakantie had. Juist bij alle andere lijstjes en vakantieperiodes was hij de gene die er gewoon zat.
Hij heeft de hele 80s Top 1000 nog.gemist twee weken lang eind januari. Niek deed toen 14-16. Rob neemt dan gewoon vakantie als hij er geen zin in heeft.
Terwijl Rob juist een enorm voorstander is geweest van die 70's lijstjes. Kan best zijn dat dit een geplande vakantie was, hij zit ook in de VS nu.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Is niek nou echt de hele tijd aan het voicetracken?
Vincent Bredenoord

Bericht door Vincent Bredenoord »

Jari de Jonge schreef: 30 apr 2025 13:34 Is niek nou echt de hele tijd aan het voicetracken?
Nee, Niek is live. Hij zet alleen de webcam uit.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Nouuu, de webcam staat regelmatig aan, en dan hoor je m iets zeggen. Terwijl ie rustig op z'n mobiel zit of nieuwe doorstartjes zit te maken.
Hij voicetrackt echt de helft van z'n shift🙈
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Vincent Bredenoord schreef: 30 apr 2025 15:13
Jari de Jonge schreef: 30 apr 2025 13:34 Is niek nou echt de hele tijd aan het voicetracken?
Ik vindt het echt belachelijk. Vroeger kon dit nog maar nu dit gewoon een optie, en elke zender aanbiedt en toch veel kijkers mee kijken kun je het niet maken om de webcam uit te zetten.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Jari de Jonge schreef: 30 apr 2025 16:56 Nouuu, de webcam staat regelmatig aan, en dan hoor je m iets zeggen. Terwijl ie rustig op z'n mobiel zit of nieuwe doorstartjes zit te maken.
Hij voicetrackt echt de helft van z'n shift🙈
Ik heb vanmiddag een gedeelte van Niek geluisterd, maar ik heb er niks van gemerkt. Als het een goed/beter programma oplevert dan lijkt me een stuk vooraf opnemen of bewerken, geen enkel probleem.
God is a DJ
Streampie

Bericht door Streampie »

In de jaren 70 toen Veronica nog vanaf een ouwe viskotter kwam was ook alles van band en niemand had het daar over. Sterker nog door veel forumleden wordt er snikkend en ontroerd naar die tijd teruggekeken :wink:

Uiteindelijk gaat het om wat er uit de antenne komt toch? Bovendien is het radio en zijn de meeste dj's beter af als ze ongezien blijven. En wij ook.
StefanT

Bericht door StefanT »

Vincent Bredenoord schreef: 30 apr 2025 15:13
Er zijn DJs die live zijn en alsnog voicetracken
veronica vlaanderen

Bericht door veronica vlaanderen »

Zo een lijst is goed gezien wanneer de toppers er niet zijn. Dan beperk je de schade, win je zelfs nog wat. Zou het nog meer schoren met Gerard en Rob of gaat het toch alleen maar om de muziek?
Veronica ik bleef haar altijd steunen!
jessica

Bericht door jessica »

De lijstjesliefhebbers en dat zijn er heel veel komen toch wel. Alleen gaan ze weer net zo snel.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Echt wat een prachtige Top 1000 zeg! Dit heeft Veronica super gedaan. Ik mopper graag op Inval Frank en Sander maar je kunt echt wel horen dat ze veel van deze muziek houden. Wordt afkicken na vier weken leuke lijsten want vooralsnog staat er de komende weken niks gepland behalve de 80s lijst op de Belgische Joe vanaf 19 mei...
Vincent Bredenoord

Bericht door Vincent Bredenoord »

Johanneke schreef: 02 mei 2025 12:11 Echt wat een prachtige Top 1000 zeg! Dit heeft Veronica super gedaan. Ik mopper graag op Inval Frank en Sander maar je kunt echt wel horen dat ze veel van deze muziek houden. Wordt afkicken na vier weken leuke lijsten want vooralsnog staat er de komende weken niks gepland behalve de 80s lijst op de Belgische Joe vanaf 19 mei...
Ik ben het met je eens, Johanneke! Frank en Sander presenteren strak en laten de muziek spreken. Dit doet Niek van der Bruggen ook.
Orange

Bericht door Orange »

Eigenlijk grappig dat Bohemian Rhapsody in veel overall-lijsten op nummer 1 staat en als het alleen over de jaren '70 gaat, is het ineens nummer 8. Ik vraag me af hoe dat kan.

Maar wat mij betreft wel heel fijn dat 'ie wat lager staat. Ik vind er niet veel aan.
Jimbo57

Bericht door Jimbo57 »

Inderdaad....een geweldige lijst we (mijn vrouw en ik) elke dag zoveel mogelijk geluisterd...somebody to love nu....❤🎼🎵😎
Kraft

Bericht door Kraft »

Met de jaren 70 muziek merk ik wel een kleine irritatie mbt de jingles. Met name die met de gitaar. Het schreeuwt te hard. Ik vind dat irritant. (Net als al dat geschreeuw in reclames, ander verhaal). Maar goed. Dat is een mini-irritatiepuntje. De lijst is fantastisch, heerlijk luistervoer. Kan echt genieten van strakdroge presentatie, Wouter is wat mij betreft de fijnste.

Ik vind het best gewaagd van Veronica. Het is een lijst die best wel haaks staat op wat je overdag aan echte 70s hoort toch? Ik hoop oprecht dat het goed uitpakt voor ze. Mij hebben ze in ieder geval een volle week weten vast te houden en ben echt geen lijstjesfetisjist. Dat vasthouden is met de normale programmering overigens geen vastigheid van de dag, wat mijzelf betreft.
Plaats reactie