Oortjes schreef: 26 apr 2025 21:49
GerGbenW schreef: 26 apr 2025 21:35
Rick is 1 van de betere dj's van Nederland en zeker van Radio Veronica
Dat ben ik dus eens. Ik vind Rick zeker bij de Top 10 beste dj's van het moment horen.
Waar is deze top 10 op gebaseerd?
Om tot de top 10 DJ’s van Nederland te horen moet je een significant verschil kunnen maken voor je zender vind ik. Mattie & Marieke, Jan-Willem Roodbeen, Tim Klijn, Frank Dane, Domien Verschuuren, Coen & Sander, Gerard Ekdom, Rob Stenders en Gijs Staverman reken ik daartoe.
Daarachter komt een brede middenmoot met DJ’s zoals Menno Barreveld, Dennis Ruyer, Bart Arens, Wim van Helden, Robert Feller, Ivo van Breukelen, Lindo Duvall, Wouter van der Goes, etc.
Rick van Velthuyzen was al over zijn hoogtepunt heen de vorige periode bij Veronica. Lees voor de gein maar eens terug vanaf pagina één van dit topic. Haast in pure wanhoop haalde Stenders hem terug, maar hij wist het zorgvuldig opgebouwde marktaandeel van de ochtenduren eigenhandig in zeer korte tijd af te breken. Daaraan heeft hij zijn plekje in het weekend te danken en nergens anders aan. Voor een top 10 DJ zouden zenderbazen in de rij staat, maar ik vermoed dat na een vertrek bij Veronica Van Velthuyzen niet terug te horen zal zijn op de landelijke FM.