Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Want as donderdag is het namelijk al mei
Ja geen idee waarom dat nog niet is gedaan maar eerste dag zal ws maandag erop zijnRobin Visser schreef: 25 apr 2025 22:36
Als dat zo is had radio 2 allang een pers bericht daar voor uit gooien (lijkt mij) en dat is op heden niet gebeurt.
-
Costa Blanca Radio. Dat maakt hij met mensen die zijn waarde wel inzien en hij kan lekker in Spanje blijven.Deradiokenner schreef: 25 apr 2025 20:23 Maar dit meldt Radiowereld. Net als dat Tim op het broek in de avond van 2 zou komen waar we tot nu toe niks van gehoord hebben. Maar! Het zou me niks verbazen, bij Veronica veranderen ze alles om de maand dit zou er zo bij passen. Waar kan Rick heen? JOE? En wie moet hem opvolgen? Iemand van Slam?
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Misschien had Rick ook wel de balen van dat hij nu steeds naar Amsterdam moest rijden voor zijn programma en de files van afgelopen tijd (dat hij daar ook in stond ) hebben zeker niet mee geholpen..Voorheen in Naarden/Bussum was het makkelijk..
Of hij denkt van als het contract afgelopen is ga ik met gezin wel definitief naar Spanje..wie weet...
Tja..ik zou het jammer vinden ....luisterde graag naar hem..
We zullen het wel weer horen...
Of hij denkt van als het contract afgelopen is ga ik met gezin wel definitief naar Spanje..wie weet...
Tja..ik zou het jammer vinden ....luisterde graag naar hem..
We zullen het wel weer horen...
Vind ik ook. Vooral die onderste regionen zoals vandaag tussen 1000 en 900 zijn leuk om te luisteren. Hoor je niet altijd deze platen.Janno schreef: 25 apr 2025 18:17 Prima lijstje wat mij betreft. Ik geniet er in elk geval van. Eindelijk weer eens wat anders dan die eeuwige jaren 80.
Vanmiddag ook een stuk van Frank van de Lende gehoord. Vanmiddag was hij best vermakelijk. Dit soort programma's liggen hem wel.
Of radio5Robin Visser schreef: 25 apr 2025 20:58 Rick terug naar Radio 2 is niet ondenkbaar maar op welke plek dan ?
Op de plek van Desiree? (22.00 tot 23.59) of de nacht waar hij wel sterk was.
Op de plek van Tannaz 06.00 tot 08.59 (weekend) zie ik niet gebeuren
Een progamma samen met Jeroen van inkel behoort ook nog tot de mogelijkheden
Het zou echt heel jammer zijn als Rick vertrekt. Snel. Gevat. Goede vormgeving.
-
Grand prix radio daar had ik niet bij stil gestaan, maar ik dicht dat station toch de meeste kans toe. Verder zie ik geen rol meer voor Rick bij een landelijk groot radiostation.
-
Hij heeft daar al eens eerder bij gezeten een korte periode, dus zou zomaar kunnen.
-
Was dat niet traffic radio?Vanjeafisharder schreef: 26 apr 2025 10:27 Hij heeft daar al eens eerder bij gezeten een korte periode, dus zou zomaar kunnen.
-
Zou ook kunnen, van dezelfde eigenaar.
Nee Traffic radio hoort bij All Sports Radio en niet bij GP
-
Dacht dat ze wel in hetzelfde pand zaten.
Rick zou wel een boost kunnen geven aan Grand Prix Radio. Niks ten nadele van Noud van Sommeren, maar ik denk dat Rick een meer aansprekende ochtendshow neer kan zetten.
Rock 'n roll is better than music!
Rick zou ook nog goed passen bij radio 10 of 100%nlOortjes schreef: 26 apr 2025 10:56 Rick zou wel een boost kunnen geven aan Grand Prix Radio. Niks ten nadele van Noud van Sommeren, maar ik denk dat Rick een meer aansprekende ochtendshow neer kan zetten.