Greatski schreef: ↑15 apr 2025 14:42
Stelling: de bonanza is leuker met Frank vd Lende dan met Rob Stenders
Verandering van spijs doet eten.
Ik kan me herinneren dat Frank van der Lende ooit samen met Eva Koreman als vervangend duo de ochtendshow van 3FM overnamen en men hier op het forum vrij lyrisch was. Daarna kregen beiden de middagshow op 3FM en faalden hierin. Frank van der Lende is misschien een aardige invaller maar te licht om een eigen show te ontwikkelen.
Greatski schreef: ↑15 apr 2025 14:42
Stelling: de bonanza is leuker met Frank vd Lende dan met Rob Stenders
Verandering van spijs doet eten.
Ik kan me herinneren dat Frank van der Lende ooit samen met Eva Koreman als vervangend duo de ochtendshow van 3FM overnamen en men hier op het forum vrij lyrisch was. Daarna kregen beiden de middagshow op 3FM en faalden hierin. Frank van der Lende is misschien een aardige invaller maar te licht om een eigen show te ontwikkelen.
Janno schreef: ↑15 apr 2025 15:45
Dank voor het delen. Meteen even geluisterd/gekeken. Altijd leuk om een icoon uit je jeugd terug te horen.
Verbale diarree op de huidige radio (..)
Zeker leuk dat het gedeeld wordt! Lex Harding is en blijft de grootste radio-icoon ooit.
Met respect voor meneer Harding maar hij vertelt in die uitzending ook dat hij vindt dat een DJ (min of meer) zijn hele ziel en zaligheid aan de luisteraar moet vertellen, om een band mee op te bouwen. "meer vertellen op de radio dan aan je eigen vrouw" . Vind ik in tegenspraak met zijn mening over verbale diarree. Juist nu, in deze tijd, vertellen DJ's in het algemeen vrij veel over zichzelf, wát ze doen en gedaan hebben in de vrije tijd, elke ochtendshow heeft daar wel een blokje tijd voor ingeruimd, nietwaar?
Ik werk niet in het onderwijs maar heb kantoor dichtgegooid en ben ook vrij…
Wat mij opvalt is dat Veronica best leuke programma’s heeft waar we op het werk graag naar luisteren. Maar Frank en Marisa en de laatste weken ook de vaak “net niet” platenkeuze in de Bonanza zijn afschakelmomenten waardoor ik pas weer in de auto onderweg naar huis nog een staartje van de simpele maar leuke middagshow van Wout en Frank hoor.
Waarom Marisa of Frank?? Die hoor je luistertechnisch gezien ergens in de avond te programmeren, daar waar het veilig is en het geen pijn in de luistercijfers veroorzaakt.
Een week Frank vd L staat gelijk aan een maand lang iedere ochtend voor werktijd de radiopreset weer terug op Veronica zetten omdat werkelijk niemand hier zijn “ding” op de radio waarderen kan.