Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Jonhy

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Jonhy »

Morgen de luistercijfers zal De Fluisteraar zorgen voor groei en meer luisteraars?
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Jonhy schreef: 18 mar 2025 21:15 Morgen de luistercijfers zal De Fluisteraar zorgen voor groei en meer luisteraars?
Ik denk geen extreme stijging van het aantal luisteraars, maar eerder in groei van de luistertijd.
wally

Bericht door wally »

Dat je nergens kan zien welke naam er al genoemd is...slordig of een bewussie??
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Pascal. K schreef: 18 mar 2025 21:23 Ik denk geen extreme stijging van het aantal luisteraars, maar eerder in groei van de luistertijd.
Het zou me verbazen voor zo een uitgekauwd spel. Het is variant nummer zoveel van alweer hetzelfde. Zouden mensen daar echt langer voor blijven luisteren?
Rock 'n roll is better than music!
Jonhy

Bericht door Jonhy »

Oortjes schreef: 18 mar 2025 21:48
Pascal. K schreef: 18 mar 2025 21:23 Ik denk geen extreme stijging van het aantal luisteraars, maar eerder in groei van de luistertijd.
Het zou me verbazen voor zo een uitgekauwd spel. Het is variant nummer zoveel van alweer hetzelfde. Zouden mensen daar echt langer voor blijven luisteren?
We gaan het zien.Denk dat het bewust is dat eerdere antwoorden niet gedeeld worden.
De jackpot nu €10.000 leuke prijs toch wel.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 18 mar 2025 21:48
Het gaat ook, of juist met name, om de uitvoering. Het spel zelf kan kinderlijk eenvoudig zijn. Het gaat erom hoe je het spel in de verf zet. De vormgeving, de spanningopbouw, het gesprek met de luisteraar, het teasen, etc. Dat vind ik bij Stemmenjacht en Het Geluid héél erg goed. In al die aspecten is het spel van Veronica vele malen minder.
God is a DJ
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Op KINK nu Kink's ABC. Het format van het Basispakket. Dat vond ik echt heerlijk typerend voor Veronica. Zou dat ooit nog weer eens terugkomen?
Streampie

Bericht door Streampie »

Pascal. K schreef: 18 mar 2025 21:23
Jonhy schreef: 18 mar 2025 21:15 Morgen de luistercijfers zal De Fluisteraar zorgen voor groei en meer luisteraars?
Ik denk geen extreme stijging van het aantal luisteraars, maar eerder in groei van de luistertijd.
Tja, en Radio Veronica heeft geen luistertijd verlenger nodig maar een vergroting van het bereik op dit moment.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Streampie schreef: 19 mar 2025 13:20
Pascal. K schreef: 18 mar 2025 21:23
Tja, en Radio Veronica heeft geen luistertijd verlenger nodig maar een vergroting van het bereik op dit moment.
Inderdaad. Dus de vraag die gesteld kan worden is waarom dit instrument ingezet wordt.
God is a DJ
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Het bereik kan toch alleen maar ingezet worden als het uitzendgebied wordt vergroot. Iets wat dus niet kan omdat ze op een kleiner kavel zitten als hier voor.
Buckhead

Bericht door Buckhead »

Vanjeafisharder schreef: 19 mar 2025 13:33 Het bereik kan toch alleen maar ingezet worden als het uitzendgebied wordt vergroot. Iets wat dus niet kan omdat ze op een kleiner kavel zitten als hier voor.
Bereik gaat omhoog als meer mensen gaan luisteren, daarom is Gerard Ekdom gehaald voor het ochtendblok. De rest moet dat dan consolideren.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Vanjeafisharder schreef: 19 mar 2025 13:33 Het bereik kan toch alleen maar ingezet worden als het uitzendgebied wordt vergroot.
Nee. Het bereik gaat omhoog als meer luisteraars naar Veronica luisteren. Binnen het FM kanaal zit nog potentieel, maar ook via andere kanalen, zoals digitaal en online.
God is a DJ
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Vanaf maandag: zeer origineel: Ferry tot Laat
Pot

Bericht door Pot »

Phoenix schreef: 19 mar 2025 15:42
Vanjeafisharder schreef: 19 mar 2025 13:33 Het bereik kan toch alleen maar ingezet worden als het uitzendgebied wordt vergroot.
Nee. Het bereik gaat omhoog als meer luisteraars naar Veronica luisteren. Binnen het FM kanaal zit nog potentieel, maar ook via andere kanalen, zoals digitaal en online.
De FM beluistering is nog goed voor circa 30% van de totale taart. Natuurlijk moet er wel rekening gehouden worden met het feit dat niet elke zender overal te bereiken is.

Maar die 1,2 miljoen is gewoon bij lange na niet goed genoeg. Zeker als je zulke dure DJ's in huis hebt en de middelen die er tegenaan worden gegooid. Het moet in de komende tijd gewoon doorgroeien naar 1,5-1,8 miljoen luisteraars.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik hoor bij Dit was de Radio dat ze eigenlijk vinden dat Gijs Alkemade gewoon op het tijdstip van Frank van der Lende moeten laten zitten.
Plaats reactie