Phoenix schreef: ↑17 mar 2025 17:57
Zoiets kan makkelijker anders. Bijvoorbeeld: “Met Veronica Live Club brengen we de live muziek bij de luisteraar in de huiskamer.” Dan zorg voor verbinding met de luisteraar en verhoogd het ook het clubgevoel.
Dat kan. Dan heb je in mijn optiek een weinig zeggende reclametekst, terwijl de quote een kroeggevoel in zich heeft. Het is natuurlijk persoonlijke voorkeur, maar de tekst over de kroeg spreekt mij meer aan. Het is sfeervoller, meer beleving.
Misschien komt dat ook doordat ik liever in de kroeg dan de huiskamer zit
Phoenix schreef: ↑17 mar 2025 17:57
Zoiets kan makkelijker anders. Bijvoorbeeld: “Met Veronica Live Club brengen we de live muziek bij de luisteraar in de huiskamer.” Dan zorg voor verbinding met de luisteraar en verhoogd het ook het clubgevoel.
Dat kan. Dan heb je in mijn optiek een weinig zeggende reclametekst, terwijl de quote een kroeggevoel in zich heeft. Het is natuurlijk persoonlijke voorkeur, maar de tekst over de kroeg spreekt mij meer aan. Het is sfeervoller, meer beleving.
Misschien komt dat ook doordat ik liever in de kroeg dan de huiskamer zit
Het is geen tekst voor een concert, maar voor een radioprogramma. ESPN legt in haar campagnes ook niet de nadruk op een fysiek stadionbezoek.
Phoenix schreef: ↑17 mar 2025 18:59
Het is geen tekst voor een concert, maar voor een radioprogramma.
Dat begrijp ik. Ik denk dat een kroeg-gevoel op de radio meer aanspreekt dan "bij u in de huiskamer". Dat komt op mij oubollig over, hoewel ik begrijp dat het mijn associatie is.
Laten we het positief bekijken en niet iedere kreet van Veronica onder een vergrootglas afbranden.
Oortjes schreef: ↑17 mar 2025 19:39
Laten we het positief bekijken en niet iedere kreet van Veronica onder een vergrootglas afbranden.
Als mij iets positiefs opvalt dan benoem ik dat ook. Toegegeven bij Frank van der Lende zijn dat wel uitzonderingen.
In positieve zin viel de invalbeurt van Dennis Hoebee op de plek van Niek van der Bruggen mij op. Velen hier zullen dit saaie radio en radio volgens het boekje vinden, maar bij hem hoor ik de voorbereiding en professionaliteit die je op de landelijke radio mag verwachten.
Phoenix schreef: ↑17 mar 2025 21:45
In positieve zin viel de invalbeurt van Dennis Hoebee op de plek van Niek van der Bruggen mij op. Velen hier zullen dit saaie radio en radio volgens het boekje vinden, maar bij hem hoor ik de voorbereiding en professionaliteit die je op de landelijke radio mag verwachten.
Dat zijn er volledig eens. In een grijs verleden vond ik Dennis Hoebee inderdaad saaie radio maken, maar daar was afgelopen weekend geen sprake van. Ik hoorde goede, gevarieerde radio, fijn gepresenteerd. Zijn hit battles gaan nergens over, maar hij brengt het toch vermakelijk.
Anthony1987 schreef: ↑17 mar 2025 21:51
Ferry Oomen gaat Frank van der Lende vervangen op ma, di, woe en donderdagavond van 21:00 tot 24:00... dat vertelde Gijs Alkemade zojuist.
Waar gaat Gijs Alkemade naar toe dan? Voor het eerst gehoord vanavond en klonk niet slecht. Had ook wel op dit tijdslot mogen blijven.
Ferry Oomen gaat Frank van der Lende vervangen op ma, di, woe en donderdagavond van 21:00 tot 24:00... dat vertelde Gijs Alkemade zojuist.
Ferry oomen… meen je dit?! De stagiair mag doordeweeks. Heb je Niek rondlopen neem je Ferry… ik snap er helemaal niks van!
Dat zei hij helemaal niet! Ferry gaat het na deze week de komende twee weken overnemen in de late avond. Dus niet definitief.
Ferry oomen… meen je dit?! De stagiair mag doordeweeks. Heb je Niek rondlopen neem je Ferry… ik snap er helemaal niks van!
Anthony had het dus niet goed gehoord, gaat om twee weken. Daarna is Niek volgens mij ook weer terug dus laten we hopen dat hij daarna die uren krijgt. Al blijft het bezopen om Sander en Marisa overdag te laten zitten en dan Niek in de late avond. Maar goed...
Ik vraag me af of Veronica Niek de relatief onbelangrijke late avond gaat geven. Hij valt regelmatig in overdag, onder andere voor Ekdom en is daar veel belangrijker dan op de oude plek van Frank.
Ik vermoed dat het een weekendjock gaat zijn die doorschuift. Persoonlijk zou ik voor Van Velthuysen kiezen, mede vanwege succes uit het verleden (al was dat wel later op de avond en in een andere periode)
Dat zei hij helemaal niet! Ferry gaat het na deze week de komende twee weken overnemen in de late avond. Dus niet definitief.
En dan is het 1 april en loopt het concurrentiebeding van Tim op 't Broek af
(geintje)