Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Gaandeweg realiseren dat je programma niet zo bij de zender past en het einde aan zien komen is natuurlijk iets anders dan een tijdelijke klus aannemen.
-
Het is blijkbaar erg lastig om die woorden van Arjan aan te nemen. Ik vind zijn uitleg in elk geval wél geloofwaardig.
-
Het is blijkbaar heel moeilijk om aan te tonen wat ik feitelijk verkeerd zeg.
Nergens in de tekst van Arjan zegt hij dat dit een tijdelijke klus was, ‘Maria’.
Ik erger me aan het feit dat er hier gewoon verhalen verzonnen worden. En als ik je vraag om met bewijs te komen, kom je met quotes uit een podcast waarin nergens gezegd wordt dat dit een tijdelijk programma was.
Nergens in de tekst van Arjan zegt hij dat dit een tijdelijke klus was, ‘Maria’.
Ik erger me aan het feit dat er hier gewoon verhalen verzonnen worden. En als ik je vraag om met bewijs te komen, kom je met quotes uit een podcast waarin nergens gezegd wordt dat dit een tijdelijk programma was.
-
Frank van der Lende gaat live muziek progamma doen
Progamma met live muziek
Progamma met live muziek
-
Iets hoeft niet letterlijk gezegd te worden om als zodanig opgevat te worden. Na het gesprek tussen de anderen en Arjan te hebben beluisterd, kan ik niet anders stellen dat Arjan ervaarde dat zijn programma een tijdelijke opvulling was.
-
Al zo vaak geprobeerd maar vraag me af of dit op een commercieel station levensvatbaar is. Eerdere pogingen zijn niet voor niets gestrand. Of willen ze Countdown Café weer nieuw leven in blazen?Jari de Jonge schreef: ↑15 mar 2025 20:33 Frank van der Lende gaat live muziek progamma doen
Progamma met live muziek
-
Er is destijds bij de start in 2021 nooit gecommuniceerd dat het een tijdelijk programma was, dus dit is gewoon een interpretatie.MariaRojas schreef: ↑15 mar 2025 22:43 Iets hoeft niet letterlijk gezegd te worden om als zodanig opgevat te worden. Na het gesprek tussen de anderen en Arjan te hebben beluisterd, kan ik niet anders stellen dat Arjan ervaarde dat zijn programma een tijdelijke opvulling was.
En daar krijg ik dan een uitbrander voor en wordt me verweten dat ik Arjan als oorlogsmisdadiger zie en als het kwaad zelf. Werkelijk belachelijk.
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat Veronica de afgelopen 4 jaar enorm veel ontwikkelingen en veranderingen heeft doorgemaakt. het debacle van Stenders' programmaleiderschap, het binnenhalen van ontzettend veel, zeer matige programmamakers, de FM-kavel veiling en nu de hernieuwde programmering en positionering.
Er is heel veel gebeurd en Snijders heeft kennelijk zonder al te veel discussie die tijd uit kunnen zitten, tot nu. Zijn eigen bedenkingen bij z'n programma zijn logisch, maar tegelijkertijd kreeg hij kennelijk ook neit heel duidelijk aangegeven dat het eindig was. Een beetje een soort leven in het luchtledige.
Het is denk ik een goede zaak dat er flink schoon schip (zucht...) gemaakt wordt. De zender moet denk ik vooral duidelijk zijn voor de luisteraar. Veronica heeft nog wat jaren de tijd, maar ook een lange weg te gaan in met name nieuwe luisteraars aan zich binden.
Er is heel veel gebeurd en Snijders heeft kennelijk zonder al te veel discussie die tijd uit kunnen zitten, tot nu. Zijn eigen bedenkingen bij z'n programma zijn logisch, maar tegelijkertijd kreeg hij kennelijk ook neit heel duidelijk aangegeven dat het eindig was. Een beetje een soort leven in het luchtledige.
Het is denk ik een goede zaak dat er flink schoon schip (zucht...) gemaakt wordt. De zender moet denk ik vooral duidelijk zijn voor de luisteraar. Veronica heeft nog wat jaren de tijd, maar ook een lange weg te gaan in met name nieuwe luisteraars aan zich binden.
-
Nee, volgens mij bedoelen ze live trackeVanjeafisharder schreef: ↑15 mar 2025 22:51Al zo vaak geprobeerd maar vraag me af of dit op een commercieel station levensvatbaar is. Eerdere pogingen zijn niet voor niets gestrand. Of willen ze Countdown Café weer nieuw leven in blazen?Jari de Jonge schreef: ↑15 mar 2025 20:33 Frank van der Lende gaat live muziek progamma doen
Progamma met live muziek
-
Op radiowereld staat het nu ook Frank van der lende verhuist naar de zaterdagavond https://radiowereld.nl/medianieuws/2025 ... OF7AeGzAeQ
-
Frank zou dat bekendmaken bij Gerard Ekdom. Maar blijkbaar is dat gras nu voor zijn voeten weggemaaid?
Duidelijk. Ik zie dit vooral als een mogelijkheid om de programmering te verbeteren en afscheid te nemen van ZZP-ers. Snijders en Van der Lende zijn beide ZZP-ers. Snijders moet er helemaal uit. En Van der Lende levert fors in. Hij wordt ‘gecompenseerd’ met het vooruitzicht op doordeweekse invalbeurten.
Het is nu wachten op het bericht dat Dennis Hoebee de uren van Van der Lende gaat overnemen.
Het is nu wachten op het bericht dat Dennis Hoebee de uren van Van der Lende gaat overnemen.
God is a DJ
Ik dacht dat Van der Lende juist geen ZZP'er meer was maar een vast contract had gekregen.
Desondanks sluit dit wel aan op een eerdere voorspelling van mij. Ik denk dat het een mooie toevoeging is voor het radiolandschap, dat dit een programma is waar ik best wel vertrouwen in heb met Frank (dit is een van de dingen die hij goed kan) en het past ook erg bij Veronica. Hopelijk trekken ze dit door, door aanwezig te zijn op relevante festivals voor Veronica zoals Bospop.
Desondanks sluit dit wel aan op een eerdere voorspelling van mij. Ik denk dat het een mooie toevoeging is voor het radiolandschap, dat dit een programma is waar ik best wel vertrouwen in heb met Frank (dit is een van de dingen die hij goed kan) en het past ook erg bij Veronica. Hopelijk trekken ze dit door, door aanwezig te zijn op relevante festivals voor Veronica zoals Bospop.
Als Van der Lende geen zzp’er meer is dan heeft ‘ie het helemaal goed bekeken. Eén keer per week een programmaatje maken. Waarschijnlijk nog vooraf opgenomen ook.DavyGer schreef: ↑16 mar 2025 14:55 Ik dacht dat Van der Lende juist geen ZZP'er meer was maar een vast contract had gekregen.
God is a DJ
Het zal wel een soort Concert Classics worden wat ooit op vrijdagavond zat. Dat vond ik wel een fijn programma.
Hoezo? Het kan ook parttime zijn.
Rock 'n roll is better than music!