Is Snijders ontslagen dan?Deezers schreef: ↑12 mar 2025 12:15Helaas is de realiteit dat de meeste ontslagen landelijke weekend dj's je niet snel meer ergens terug hoort, of ergens op een regionale zender in de luwte.repelsteel schreef: ↑12 mar 2025 12:12Ik lees ook niets wereldschokkends, maar het is gewoon een weekend-dj die ontslagen is. Daar worden vervolgens twee artikelen aan gewijd, waarbij de laatste een opsomming heeft van alle “grote” prestaties van Arjan.Herman ven Schippers schreef: ↑12 mar 2025 11:44
Ik lees niks geks eigenlijk. Met twintig jaar loop je toch ook al lang mee? Beetje zoeken om het zoeken dit.
Dan krijg ik het gevoel dat er een belletje gepleegd is naar de website waarbij een marketing verhaal afgestoken wordt. Het is mij allemaal iets te wervend.
Dat is alles!
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
God is a DJ
Sommige mensen menen dat weg gaan bij een bedrijf (zonder wat anders te hebben) altijd negatief is en dat je er dus uitgetrapt moet zijn.
Er zijn ook zaken zoals in wederzijds overleg vertrekken, uitstekende capaciteiten hebben die niet bij het bedrijf passen, een manier van zijn hebben die niet optimaal past in de bedrijfscultuur of in het geval als deze, een tijdelijke opdracht uitvoeren die eindigt.
Er zijn ook zaken zoals in wederzijds overleg vertrekken, uitstekende capaciteiten hebben die niet bij het bedrijf passen, een manier van zijn hebben die niet optimaal past in de bedrijfscultuur of in het geval als deze, een tijdelijke opdracht uitvoeren die eindigt.
Het echtpaar Stenders- Brouwer is er weer 😁.
Eigenlijk jammer, vond het wel prima gisteren met Dennis.
Eigenlijk jammer, vond het wel prima gisteren met Dennis.
-
Bij een dergelijk programma zal hij zich voor de verandering wel eens moeten gaan voorbereiden.DavyGer schreef: ↑12 mar 2025 11:38Ik vermoed dat het een soundz live achtig programma wordt waarin live muziek centraal staat. Waar die live muziek dan precies is maakt niet uit. Dat kan op een festival zijn maar ook bij Veronica in de studio.Vanjeafisharder schreef: ↑12 mar 2025 11:22 Live bandjes? Dat heeft toch niets met het 'clubgevoel' te maken wat ze uit willen stralen. Het zal wel iets op locatie wezen, ik denk dat we daar meer aan moeten denken.
Het zou wel een programma zijn wat past bij Frank en wat hij bewezen goed kan.
-
In het artikel staat dat hem eerder al verteld werd dat het programma zou gaan stoppen. Dus het is niet zijn keuze geweest, anders stond er wel dat hij zelf besloten heeft om er mee te stoppen.DavyGer schreef: ↑12 mar 2025 13:07 Sommige mensen menen dat weg gaan bij een bedrijf (zonder wat anders te hebben) altijd negatief is en dat je er dus uitgetrapt moet zijn.
Er staat dat hij okee is met de situatie, dat is dus een reactie op de mededeling dat zijn programma zou stoppen.
Edit: het verhaal van die tijdelijke opdracht heb ik even gemist, waar staat dat?
Joh, Arjan Snijders is geen oorlogsmisdadiger he. Waarom moet alles altijd zo extreem negatief?repelsteel schreef: ↑12 mar 2025 14:27In het artikel staat dat hem eerder al verteld werd dat het programma zou gaan stoppen. Dus het is niet zijn keuze geweest, anders stond er wel dat hij zelf besloten heeft om er mee te stoppen.DavyGer schreef: ↑12 mar 2025 13:07 Sommige mensen menen dat weg gaan bij een bedrijf (zonder wat anders te hebben) altijd negatief is en dat je er dus uitgetrapt moet zijn.
Er staat dat hij okee is met de situatie, dat is dus een reactie op de mededeling dat zijn programma zou stoppen.
Edit: het verhaal van die tijdelijke opdracht heb ik even gemist, waar staat dat?
-
Die gerri eickhof imitatie nu, wat een temu-versie van Evers met zn typetjes :'(
Ja ik vind Niek toch echt op z'n leukst met Berry door de helft maar die heeft hij deze week helaas thuisgelaten. Maar verder vind ik het wederom de beste inval middagshow van dit moment. Zowel voor de ochtend als de middag is het gewoon uitstekende vervanging. Gelukkig gaan ze meestal niet tegelijk op vakantie bij Veronica.
Oh ze hadden iemand die Gerri Eickhof nadeed
Leek alleen niet op hem
Dus daarom dacht ik aan Evers en zn typetjes op vrijdagmiddag, die klinken wat beter

Ze zijn allemaal afgeleid van het aloude radiospel ‘raden maar’ met Kees Schilperoord uit de jaren 60/70. Niets is origineel, maar dat maakt niet uit, de jongere luisteraars weten dat toch niet. Iedere zender zijn variant voor het eigen publiek is prima toch?
-
Uiteindelijk is er niemand meer écht origineel. Wat logisch is, alles is al wel eens gedaan in een bepaalde vorm. De kunst is om het voor het publiek zo te verpakken dat het authentiek overkomt. (Zoals Mattie en Marieke, waar ze alles schijnen over te nemen uit Australië?) Hitserie 'Toen Was Geluk Heel Gewoon' was de eerste twee of drie seizoenen ook gewoon precies de verhaallijn van The Honeymooners. Maar je kunt het prima naar je eigen maatstaven inkleuren zonder dat er iemand over valt.
Dat komt uit de koker van Kicken, die het altijd brengt alsof letterlijk elke tekst die ze daar in de studio uitspreken, elke inbreng en elk spel een exacte kopie is van een Australische show. Dat is echter niet zo. Men laat zich zeker inspireren door een andere show, probeert dezelfde sfeer te creëren, kopiëren een spel als Het Verjaardagsrad, etc. Maar dat is iets anders dan dat letterlijk elke poep en scheet een exacte kopie is.Herman ven Schippers schreef: ↑14 mar 2025 11:11 Uiteindelijk is er niemand meer écht origineel. Wat logisch is, alles is al wel eens gedaan in een bepaalde vorm. De kunst is om het voor het publiek zo te verpakken dat het authentiek overkomt. (Zoals Mattie en Marieke, waar ze alles schijnen over te nemen uit Australië?) Hitserie 'Toen Was Geluk Heel Gewoon' was de eerste twee of drie seizoenen ook gewoon precies de verhaallijn van The Honeymooners. Maar je kunt het prima naar je eigen maatstaven inkleuren zonder dat er iemand over valt.
Je zou verwachten dat iemand als Kicken over de grens kijken en leren van grootheden uit de branche juist zou toejuichen, hij wil ook graag dat we radioboeken lezen enzo