Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Z'n luisteraars lezen vast ook de quote....(hint: nee, dat doen ze niet)
-
Er valt me trouwens wat op aan de playlist van Veronica dit jaar. Bij Ekdom, Stenders en Wout & Frank hoor je sinds dit jaar 1x per uur een nieuwe plaat, niet top 40. Bij Stenders heel af en toe 2x per uur. Dit bovenop de standaard playlist waarbij ook top 40 muziek gedraaid wordt.
Bij alle andere programma's hoor je nóóit nieuwe platen die niet in de top 40 staan. Mijn inziens komt dat doordat de heren hun free choices aan het poolen zijn om nieuwe muziek te pluggen. Zouden de andere programma's daarin niet iets meer gelijk moeten worden getrokken?
Bij alle andere programma's hoor je nóóit nieuwe platen die niet in de top 40 staan. Mijn inziens komt dat doordat de heren hun free choices aan het poolen zijn om nieuwe muziek te pluggen. Zouden de andere programma's daarin niet iets meer gelijk moeten worden getrokken?
Sommige Djs zijn meer gelijk dan anderen.
Nee, het is in feite een nogal kinderachtige reactie die niets feitelijks inhoud anders dan een duidelijke persoonlijke afkeer ten opzichte van bepaalde mensen.
Ik zal mezelf even verduidelijken: Ik denk dat de genoemde djs bij Veronica gewoon meer mogen in hun programma's, zoals zelf een aantal platen uitzoeken. Andere djs zullen dat niet hebben.
Ik heb niet gezegd dat ik een afkeer heb van bepaalde djs. Hoewel ik inmiddels geen groot fan meer ben van Stenders, dat moge duidelijk zijn.
Ik heb niet gezegd dat ik een afkeer heb van bepaalde djs. Hoewel ik inmiddels geen groot fan meer ben van Stenders, dat moge duidelijk zijn.
Oh, maar daar doelde ik ook niet op. Het is compleet duidelijk dat alleen deze dj's free choices hebben en de andere niet. Toch is het wel bijzonder dat de plaatjes die daar vollop geplugged worden niet te horen zijn op de andere tijdstippen.
Ah zo!

Ja, echt veel structuur zit er niet in, op deze manier. Als je als radiozender nieuwe muziek wilt pushen zal je dat vaker en consequenter moeten doen.
Doordeweeks luister ik zelden Veronica. In het weekend hoor ik uitsluitend classic hits en herkenbare muziek. Dat hier doordeweeks van wordt afgeweken vind ik vreemd. Dat dit ook gebeurt tijdens bepaalde programma’s vind ik nog opmerkelijker.
Bij het Veronica dat ik in het weekend hoor past geen nieuwe muziek. Ook met programma’s als Goud van Oud, Top 1000 Aller Tijden, Top 40 Hitarhief en de Pup 40 verwacht ik classic en bekende hits. Voor het ontdekken van nieuwe muziek zijn andere zenders en platforms. Dat sommige jocks dan toch nieuwe muziek draaien klinkt als een verworven vrijheid die niet in lijn is met de rest van de zender.
Bij het Veronica dat ik in het weekend hoor past geen nieuwe muziek. Ook met programma’s als Goud van Oud, Top 1000 Aller Tijden, Top 40 Hitarhief en de Pup 40 verwacht ik classic en bekende hits. Voor het ontdekken van nieuwe muziek zijn andere zenders en platforms. Dat sommige jocks dan toch nieuwe muziek draaien klinkt als een verworven vrijheid die niet in lijn is met de rest van de zender.
God is a DJ
DuidelijkStreampie schreef: ↑15 feb 2025 20:10 Ik zal mezelf even verduidelijken: Ik denk dat de genoemde djs bij Veronica gewoon meer mogen in hun programma's, zoals zelf een aantal platen uitzoeken. Andere djs zullen dat niet hebben.

-
Nee, bij de programma's van Ekdom, Stenders en Wout & Frank wordt afgeweken van alle andere programma's. Dus Phoenix ziet niks verkeerd.