Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Ik heb gisteren weer eens de playlist van Nostalgie bekeken, de Nederlandse versie die nog steeds op nostalgie.nl hier te beluisteren is. Dat is echt zoals Veronica zou moeten klinken. Heel divers en echt anders dan JOE en Radio 10.
Dat laatste geldt voor mij ook. En voor meer mensen hier, denk ik :-)jessica schreef: ↑17 jan 2025 13:02Klopt inderdaad. Tegenwoordig moet ik veel van zender verwisselen. Veronica is ook voor mij minder interessant geworden. Maar hey de luistercijfers zijn met meer herhaling en meer classics omhoog gegaan.Janno schreef: ↑17 jan 2025 08:29 Dan moet je vaak van zender wisselen, Jessica![]()
Maar ik ben het eens hoor. Toen Stenders nog grotendeels de muziekmix bepaalde was het voor mij persoonlijk spannender om te luisteren. Het is de tol die je betaalt voor betere luistercijfers. Queen, ABBA, Prince, Kensingtonen noem ze maar op. Het is niet voor niets dat ik regelmatig op zoek ben naar (internet) stations met meer verrassing in de playlist. Toch vind ik Veronica in vergelijking met bijvoorbeeld radio 10 en Joe meer positieve uitschieters hebben. Al moet ik erbij zeggen dat ik zelden meer doordeweeks luister, wel veel in het weekend. Ik weet niet of dat nu veel verschil maakt?
Eigenlijk luister ik alleen naar Stenders op Veronica. Hij draait nog wel 1 of 2 nieuwe liedjes per uur. Ook niet veel, maar het is wat.
Verder is er geen 1 zender waar ik de hele dag naar kan luisteren. Dat was ooit tussen 10 en 15 jaar geleden 3FM. Daar kon ik toen hele dagen naar luisteren. Tegenwoordig kan dat naar geen enkele zender meer.
Maar goed ik weet ik ben geen gemiddelde luisteraar.
Waarom heeft Jannes een show op vrijdagavond? Stenders kaapt zijn uren standaard weg.
-
-
Kan ik me ook heel erg vinden, top playlist die ik nergens anders zie.Vanjeafisharder schreef: ↑17 jan 2025 14:41 Ik heb gisteren weer eens de playlist van Nostalgie bekeken, de Nederlandse versie die nog steeds op nostalgie.nl hier te beluisteren is. Dat is echt zoals Veronica zou moeten klinken. Heel divers en echt anders dan JOE en Radio 10.
-
Heel erg gevarieerd, met ook veel leuke 'oja' tracks jammer dat dit van DAB is. Dit had ik liever gehoord dan Veronica GvO of nonstop.
-
Gelukkig ook via: https://www.airable.fm/auth (internetradio platform Technisat, Sangean etc te beluisteren, en ook via Sonos). Processing is wat kaal, maar daar zorgen we zelf dan wel voor.. Ja precies, beter dan Veronica Non-Stop op DAB (los van de slechte geluidskwaliteit op dit DAB kanaal).
-
Het zou slim zijn als ze de link die doorstuurt naar Juke eraf halen (Nostalgie), je komt nu namelijk bij uitsluitend Talpa zenders uit.
We blijven discussies recyclen. Dat Veronica de playlist/muziekmix van Nostalgie moe(s)t kopiëren en plakken riep ik een jaar geleden al.
viewtopic.php?p=602047#p602047
De playlist van Nostalgie is verfrissend en tegelijkertijd duidelijk afgekaderd.
viewtopic.php?p=602047#p602047
De playlist van Nostalgie is verfrissend en tegelijkertijd duidelijk afgekaderd.
God is a DJ
-
Dat vond ik eerder overigens niet van Nostalgie, maar nu is het dat wel inderdaad.
-
Het lijkt wel of er meegelezen wordt hier, Sublime Sonos probleem is opgelost. Ook lijkt de link anders te zijn op de site van Nostalgie naar Juke. Nog steeds krijg je geen Nostalgie te zien, maar wel oa. alle andere Mediahuis zenders (zonder update). Het kan ook zijn dat Juke t.o.v. gisteren iets heeft veranderd. Ik zie niet meer staan dat Juke stopt (actief via de site), en gisteren nog wel.
Maar goed..terug naar Veronica. De lijst luistert lekker weg nu, logisch ook omdat we nu nog onderaan de lijst zijn met minder kapotgedraaide nummers.
Maar goed..terug naar Veronica. De lijst luistert lekker weg nu, logisch ook omdat we nu nog onderaan de lijst zijn met minder kapotgedraaide nummers.
Welke lijst? 🤣🤣🤣ramonnekefeest schreef: ↑19 jan 2025 14:08 Het lijkt wel of er meegelezen wordt hier, Sublime Sonos probleem is opgelost. Ook lijkt de link anders te zijn op de site van Nostalgie naar Juke. Nog steeds krijg je geen Nostalgie te zien, maar wel oa. alle andere Mediahuis zenders (zonder update). Het kan ook zijn dat Juke t.o.v. gisteren iets heeft veranderd. Ik zie niet meer staan dat Juke stopt (actief via de site), en gisteren nog wel.
Die begint morgen pas he
-
Haha ja, ik vergis me, maar ik hoorde terwijl ik mensen op bezoek had tussendoor een paar 80’s die ik normaal niet hoor bij Veronica zoals Tone Loc. Dus ik trok te snel een conclusie. Het blijkt maar weer dat een man niet twee dingen tegelijk kan.Johanneke schreef: ↑19 jan 2025 15:58Welke lijst?ramonnekefeest schreef: ↑19 jan 2025 14:08 Het lijkt wel of er meegelezen wordt hier, Sublime Sonos probleem is opgelost. Ook lijkt de link anders te zijn op de site van Nostalgie naar Juke. Nog steeds krijg je geen Nostalgie te zien, maar wel oa. alle andere Mediahuis zenders (zonder update). Het kan ook zijn dat Juke t.o.v. gisteren iets heeft veranderd. Ik zie niet meer staan dat Juke stopt (actief via de site), en gisteren nog wel.
Die begint morgen pas he
-
Zou er nog een reden zijn voor het niet verder trekken van de lijst in het weekend?
Komen ze dan niet lekker uit ofzoiets?
Komen ze dan niet lekker uit ofzoiets?
-
Door de weeks potentieel meer luisteraars. Plus de mogelijkheid om 2 weken van de lijst te profiteren in plaats van 1 week.