Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Prima toch? Als het goed gemaakt is en extra luisteraars oplevert is het doel bereikt. Niets op de radio is nieuw, alles is al eens gedaan in een andere vorm.
Het is een utopie om te denken dat we het op enig moment allemaal met elkaar eens zijn.Knite Force schreef: ↑29 nov 2024 10:07Mee eens, er is hier maanden door diverse gebruikers geroepen dat Ekdom een uur extra moet krijgen, want beter voor ...
Nu gebeurt het, en dan is het weer niet goed.
Ik heb eerder gezegd dat ik het onlogisch vond om de ochtendshow om 9 uur te laten stoppen. Ik vind de keuze voor het extra uur dus een goede.
Echter ik herinner me ook forumleden die het stoppen om 9 uur weer logisch vinden. Dit zijn waarschijnlijk de forumleden die nu kritiek leveren.
God is a DJ
-
Dat was, met alle respect, toch ook gewoon een samenvatting van de vorige drie uur?repelsteel schreef: ↑28 nov 2024 17:47 Veronica blinkt al niet uit in originaliteit. Stenders draait al 2 uur per dag een verzoekplatenprogramma en alle items in de rest van de programmering vind ik ook niet bijster origineel.
En dan komt er weer een verzoek-uur bij. Dat vind ik hele luie radio. Toen Evers er destijds een uur aan vastplakte, maakte hij ook lang daadwerkelijk een uur extra show. Waar gewoon mooie en leuke dingen te horen waren. Dat had meerwaarde.
Veronica focust enorm op muziekradio, niet zozeer op dagelijks-leven-lifestyle-human-interest qua inhoud tussen de liedjes in. Dan snap ik de keuze wel voor muziek-gerelateerde items, al lijken die dan wat uitgekauwd voor de doorgwinterde radioveteranen van RadioForum.
Of het werkt is een tweede, maar het is wel wat onderscheidend ten opzichte van de andere zenders. In die zin kan een uur verzoekjes tussen 9 en 10 wel degelijk meerwaarde hebben, in elk geval voor de luisteraar.
Of het werkt is een tweede, maar het is wel wat onderscheidend ten opzichte van de andere zenders. In die zin kan een uur verzoekjes tussen 9 en 10 wel degelijk meerwaarde hebben, in elk geval voor de luisteraar.
538 maakt nu tot 10 uur een volwaardige show. Mattie en Marieke ook.
Dat was de weekendochtendshow, drie uur lang best of. Het vierde uur van Evers was de Veruckte Stunde ofzoietsHerman ven Schippers schreef: ↑29 nov 2024 12:15
Dat was, met alle respect, toch ook gewoon een samenvatting van de vorige drie uur?
Die verrückte halbe stunde was dat. Half uurtje dus.
Eigenlijk keert Gerard Ekdom terug naar een oud beproefd concept, want dat uurtje extra is eigenlijk Arbeidsvitaminen in het kort. Bedrijven, hobbyclubs die platenlijstjes doorsturen. Dat is gewoon exact hetzelfde.
Je bent ouder en je wil wat...
De dag dat Gerard Ekdom je verrast met iets origineels, zal de geschiedenis ingaan! (Al weten we stiekem allemaal dat die dag nooit gaat komen.)
Hoor ik nou nu Gerard Ekdom op Veronica?
-
Eigenlijk bij Jannes, maar Rob "steelt" de show.
Je bent ouder en je wil wat...
-
Iemand die nog alternatieven heeft voor deradiologger?
Doet het al 2dagen niet en wil graag even wout en frank terugluisteren op sublime
Doet het al 2dagen niet en wil graag even wout en frank terugluisteren op sublime
Waarom moet dit in het Veronica topic gepost worden?Jari de Jonge schreef: ↑29 nov 2024 22:54 Iemand die nog alternatieven heeft voor deradiologger?
God is a DJ
Foutje. Jammer dat hier niet de optie is een verkeerde post te verwijderen.