Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Waarschijnlijk ligt het allemaal niet zo zwartwit rondom het voicetrack-debacle.
Misschien was 'ie gewoon niet fit, moest de oppas weg, of was er een andere reden waarom hij dit laatste uur voicetrackt. Misschien is het inderdaad ook wel gewoon contractueel vastgelegd. (Dan zou ik dat uur gewoon van te voren opnemen, maar oké)
Merk op dit forum wel dat Frank snel de gebeten hond is. Terecht? Misschien. Het blijft wel wonderlijk dat iemand tot tweemaal toe drive-time mag doen op 3FM en daar ook twee keer van afgehaald wordt. Al heeft de directie hier óók een hand in gehad door Frank als karikatuur met zijn lange haar en hippie geneuzel naar voren te schuiven als uithangbord van de zender. Die rol moet je zelf ook kunnen invullen.
Radio maken uit de losse pols is eigenlijk alleen weggelegd voor de allerbesten, dan kom je bij dit huidige landschap alleen uit bij Stenders die dat onder de knie heeft. Ook de Ekdom's van deze wereld verstaan dat kunstje niet, om over Frank maar te zwijgen.
Ik denk echt dat Frank een goede radiomaker is, maar niet bij een station als Veronica. Maar bij Radio1. Bij Hard Gras de Podcast vind ik 'm altijd wel prima. En daarnaast zal het ook een ontzettend leuke collega zijn, die alleen bij het publiek een beetje de schijn tegen heeft.
Misschien was 'ie gewoon niet fit, moest de oppas weg, of was er een andere reden waarom hij dit laatste uur voicetrackt. Misschien is het inderdaad ook wel gewoon contractueel vastgelegd. (Dan zou ik dat uur gewoon van te voren opnemen, maar oké)
Merk op dit forum wel dat Frank snel de gebeten hond is. Terecht? Misschien. Het blijft wel wonderlijk dat iemand tot tweemaal toe drive-time mag doen op 3FM en daar ook twee keer van afgehaald wordt. Al heeft de directie hier óók een hand in gehad door Frank als karikatuur met zijn lange haar en hippie geneuzel naar voren te schuiven als uithangbord van de zender. Die rol moet je zelf ook kunnen invullen.
Radio maken uit de losse pols is eigenlijk alleen weggelegd voor de allerbesten, dan kom je bij dit huidige landschap alleen uit bij Stenders die dat onder de knie heeft. Ook de Ekdom's van deze wereld verstaan dat kunstje niet, om over Frank maar te zwijgen.
Ik denk echt dat Frank een goede radiomaker is, maar niet bij een station als Veronica. Maar bij Radio1. Bij Hard Gras de Podcast vind ik 'm altijd wel prima. En daarnaast zal het ook een ontzettend leuke collega zijn, die alleen bij het publiek een beetje de schijn tegen heeft.
Ik begrijp niets van wat je zegt. Het lijkt erop alsof je een andere discussie voert. Ik haak af.GerjanCluistra schreef: ↑12 nov 2024 08:53Je hoeft niet te weten welke kaas je eet om het lekker te vinden.
Er is een hele grote groep luisteraars die termen als rock, pop, EDM en house nauwelijks iets zeggen. Of het op zijn minst nogal eens door elkaar halen. Als je een luisteraar wilt trekken door te zeggen welke muziek je draait, dan heb je een luisteraar die op zijn minst enigszins muziek liefhebber is.
Ook de discussie over Frank van der Lende laat ik ditmaal gaan. Er is inmiddels wel bekend hoe ik over hem denk. Het voorbeeld van gisteren is examplarisch.
God is a DJ
-
Ik lees die interviews op Radiofreak iets te vaak, dat heeft mijn beeld ook mede gevormd. Die met Frank zijn mij altijd net iets te opschepperig en tevreden. Dat kan, maar maak dan ook knallend mooie radio.
Helaas heb ik ‘m daar zeker bij Veronica nog niet op betrapt. Alles is makkelijk, lui en vooral saaaaai.
Overigens is het laatste uur van Frank altijd voicetrack.
Helaas heb ik ‘m daar zeker bij Veronica nog niet op betrapt. Alles is makkelijk, lui en vooral saaaaai.
Overigens is het laatste uur van Frank altijd voicetrack.
-
Vanavond is het laatste uur niet voicetrack zie ik op de webcam Frank zit er nog
Echte influencers hier bij radiofreak.nlVliegendereporter schreef: ↑12 nov 2024 23:40 Vanavond is het laatste uur niet voicetrack zie ik op de webcam Frank zit er nog
DavyGer schreef: ↑13 nov 2024 08:21Echte influencers hier bij radiofreak.nlVliegendereporter schreef: ↑12 nov 2024 23:40 Vanavond is het laatste uur niet voicetrack zie ik op de webcam Frank zit er nog
De directie leest waarschijnlijk ook meeDavyGer schreef: ↑13 nov 2024 08:21Echte influencers hier bij radiofreak.nlVliegendereporter schreef: ↑12 nov 2024 23:40 Vanavond is het laatste uur niet voicetrack zie ik op de webcam Frank zit er nog
Nu klinkt het meer alsof wij iemand zijn aan aangegeven bij de directie, vond ik mijn opmerking toch stoerder klinken.
Volgens Patrick Kicken heeft Gerard Ekdom een marktaandeel van 5% bij Veronica.
Ik blijft Vintage Veronica zeer waarderen.
Opvallend is dat de luistercijfers wel achter blijven
Jammer
Opvallend is dat de luistercijfers wel achter blijven
Jammer
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
-
Ik kan je vertellen De Nachtwacht dat als iemand inderdaad 5% scoort en je als zender op 4,2% gemiddeld uitkomt dat er waarschijnlijk wel momenten zijn dat het eronder zit.
Maar op basis van wat is dit gebaseerd? Het natte vingerwerk van Patrick Kicken? Of kan hij ook een tabel laten zien waaruit dit blijkt? Zeker omdat hij een paar weken geleden nog aangaf dat Ekdom onder het stationsgemiddelde zou zitten.
Dat. Maar het is überhaupt de vraag of Kicken dit wel gezegd of geschreven heeft. Het komt hier helaas regelmatig voor dat er dingen gehoord of gelezen worden die feitelijk helemaal niet gezegd of geschreven zijn. Dus eerst maar eens een link naar een artikel of fragment geven voor we hier over verder discussiëren.
https://www.spreekbuis.nl/luistercijfer ... rofiteert/Ingebruik schreef: ↑14 nov 2024 10:26Dat. Maar het is überhaupt de vraag of Kicken dit wel gezegd of geschreven heeft. Het komt hier helaas regelmatig voor dat er dingen gehoord of gelezen worden die feitelijk helemaal niet gezegd of geschreven zijn. Dus eerst maar eens een link naar een artikel of fragment geven voor we hier over verder discussiëren.
Onder de kop staat de naam van Patrick Kicken, dus het is aannemelijk dat hij het stuk heeft geschreven.
Of het feitelijk klopt weten we inderdaad pas als de cijfers openbaar worden gemaakt.