Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

repelsteel

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door repelsteel »

Wat is er mis met de echte Veronica-studio?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

repelsteel schreef: 08 nov 2024 15:34 Wat is er mis met de echte Veronica-studio?
En hoe kun je een clubgevoel uitstralen als je eigen werknemers hun eigen thuiswerkplek verkiezen boven het ‘clubhuis’?
God is a DJ
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

morad in de studio bij Wout en Frank
Loekie

Bericht door Loekie »

[Edit Admin5: Wederom offtopic. Kijk even in je spiegel.]
GerGbenW

Bericht door GerGbenW »

Wat boeit dat nou waar ze zitten? Het gaat toch om de muziek en het progamma? Ik luister naar de radio,heb geen tijd om te kijken want dan ben ik aan het werk..mij boeit het vrij weinig van waaruit ze de uitzending maken..
Janno

Bericht door Janno »

[Edit Admin5: Ook offtopic.]
repelsteel

Bericht door repelsteel »

GerGbenW schreef: 08 nov 2024 17:48 Wat boeit dat nou waar ze zitten? Het gaat toch om de muziek en het progamma? Ik luister naar de radio,heb geen tijd om te kijken want dan ben ik aan het werk..mij boeit het vrij weinig van waaruit ze de uitzending maken..
Als er vertraging op de microfoons zit, is dat natuurlijk een nadeel. Dus dan kunnen ze beter uitzenden vanuit de studio die gebouwd is door profs.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Wat klinkt het geluid van Veronica de laatste tijd toch slecht en anders. Hoorde b.v. zojuist Bon Jovi en It's My Life totaal in de vervorming schieten, echt niet te kort! Was op FM.
djegovdoet2

Bericht door djegovdoet2 »

Zie in de bio van Frank van 't Hof op Instagram dat hij binnenkort op Sublime te horen is.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

djegovdoet2 schreef: 08 nov 2024 18:52 Zie in de bio van Frank van 't Hof op Instagram dat hij binnenkort op Sublime te horen is.
Voor veranderingen bij Sublime is er een eigen topic :wink:
God is a DJ
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 08 nov 2024 16:07 En hoe kun je een clubgevoel uitstralen als je eigen werknemers hun eigen thuiswerkplek verkiezen boven het ‘clubhuis’?
Hoor je het verschil? Thuis werken lijkt me anno 2024 niet gek.
Rock 'n roll is better than music!
Vanbinnennaarbuiten

Bericht door Vanbinnennaarbuiten »

Naar mijn idee is er veel liefde en variatie op de zender te horen, maar zoals hier al meerdere malen is aangegeven weinig duidelijkheid in de uitstraling. Wat willen we als eenheid/club? Het is niet duidelijk. Vanmiddag Stenders en Ekdom op de zolder. Wat gebogen voor de microfoon dus rustig en ook rommelig. Wout en Frank gaan los en doen ook Nederlandstalig, eromheen classic rock nummers. Ik als luisteraar begrijp het gewoon niet zo goed.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Loekie schreef: 02 nov 2024 09:40 Ik heb het eerste half uur terug geluisterd. Ik heb niemand horen zeggen dat ze geen zin hebben. Rob Stenders is zelfs niet eens te horen, zijn programma zat er al op en hij ging niet langer door.
Vanavond ging Rob Stenders wel weer langer door. Het leverde gelijk weer goede radio op. Met Rob Stenders in de lead, klinkt het allemaal prima.
Rock 'n roll is better than music!
djegovdoet2

Bericht door djegovdoet2 »

Phoenix schreef: 08 nov 2024 19:19
djegovdoet2 schreef: 08 nov 2024 18:52 Zie in de bio van Frank van 't Hof op Instagram dat hij binnenkort op Sublime te horen is.
Voor veranderingen bij Sublime is er een eigen topic :wink:
👍
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Vanbinnennaarbuiten schreef: 08 nov 2024 21:47 Naar mijn idee is er veel liefde en variatie op de zender te horen, maar zoals hier al meerdere malen is aangegeven weinig duidelijkheid in de uitstraling. Wat willen we als eenheid/club? Het is niet duidelijk. Vanmiddag Stenders en Ekdom op de zolder. Wat gebogen voor de microfoon dus rustig en ook rommelig. Wout en Frank gaan los en doen ook Nederlandstalig, eromheen classic rock nummers. Ik als luisteraar begrijp het gewoon niet zo goed.
Moet je het als luisteraar begrijpen dan? Of mag je er ook gewoon van genieten.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Plaats reactie