Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

repelsteel

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door repelsteel »

Waarom is men hier zo lyrisch over Gijs Alkemade? Ik vind het erg lokale omroep geluid, onprettige stem en inhoudelijk ook helemaal niet boeiend. Als je hem vergelijkt met Thomas, Niek of Maurice vind ik het verschil in niveau enorm.
Maar dat heb ik ook met Jannes Drop: zowel stem als wat hij zegt is allemaal benedenmaats.

Er is een gek aannamebeleid bij Veronica, de jocks zijn nog steeds best een ratjetoe aan stijlen. Zo ga je van Ekdom naar Marisa en van Niek van der Bruggen naar Arjan Snijders. Nogal wat schommelingen....
Phoenix

Bericht door Phoenix »

repelsteel schreef: 10 sep 2024 21:11 Waarom is men hier zo lyrisch over Gijs Alkemade?
Dat vraag ik me ook af. Ik heb hem maar kort gehoord maar hij deed me denken aan Ed Struijlaart, waar ik ook geen fan van was.
Thomas van Empelen daarentegen klinkt energiek en zijn spreeks zijn creatief.
Zolang Frank van der Lende en Jannes Drop na 21/22 uur geprogrammeerd worden is dat wellicht een beter alternatief dan non-stop muziek, maar ik vind ze totaal ongeschikt voor de dagprogrammering.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …

Nu komt een zinvolle reactie 👇
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik vind het weekend zelfs beter dan doordeweeks met Gerard daar buiten gelaten natuurlijk. Marissa en Sander zouden beter in het weekend thuis horen. Niek vind ik te goed voor het weekend, maar aan Thomas van Empelen heb ik nog niet gedacht! Slam! Zou ik gebruiken als springplank en de dj’s nu verder laten doorstromen daar is je hoofdzender Veronica heel erg geschikt voor.

Niek naar 9-12
En haal Barry naar Veronica voor daar de Lunchshow.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Deradiokenner schreef: 11 sep 2024 10:51 Ik vind het weekend zelfs beter dan doordeweeks met Gerard daar buiten gelaten natuurlijk. Marissa en Sander zouden beter in het weekend thuis horen. Niek vind ik te goed voor het weekend, maar aan Thomas van Empelen heb ik nog niet gedacht! Slam! Zou ik gebruiken als springplank en de dj’s nu verder laten doorstromen daar is je hoofdzender Veronica heel erg geschikt voor.

Niek naar 9-12
En haal Barry naar Veronica voor daar de Lunchshow.
Laat barry lekker daar bij 100%nl alsjeblieft
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Het weekend verdient ook goede dj's. Dat doet Veronica nu erg goed, vind ik :D

Natuurlijk zou het goed zijn als Gerard Ekdom naar Goud van Oud gaat en Niek van der Bruggen weer Ook Goeiemorgen gaat doen. Ik zie het alleen niet gebeuren.
Rock 'n roll is better than music!
rammerdebam

Bericht door rammerdebam »

Veronica luistert best prettig weg.Alleen merk ik wel als frank van ellende om 12 uur begint ik weg zap kan er totaal niet luisteren dan vraag ik mij toch af waarom hebben ze herman hofman niet tijdelijk dat tijd stip gegeven of niek ?
Janno

Bericht door Janno »

Je kunt ook gefundeerde kritiek op een dj hebben zonder zijn naam te verbasteren. Beetje kinderachtig.
RobuustRadio

Bericht door RobuustRadio »

Veronica gaat lekker!
Nu Giel en Van Inkel nog binnen hengelen.
Roepie Roepie Vogel terug.
Orange

Bericht door Orange »

RobuustRadio schreef: 12 sep 2024 08:55 Veronica gaat lekker!
En vervolgens de frequenties inleveren en alleen nog met een AM zender vanaf zee uitzenden.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Orange schreef: 12 sep 2024 10:16
RobuustRadio schreef: 12 sep 2024 08:55 Veronica gaat lekker!
En vervolgens de frequenties inleveren en alleen nog met een AM zender vanaf zee uitzenden.
Dan vind ik wel dat dat schip in internationale wateren moet gaan liggen.
Jari de Jonge

Stel als Ekdom op vakantie is
Zouden Wout & Frank dan ook de ochtendshow overnemen? En dat Martijn Muijs de middagshow doet. Met Ferry Oomen in de avond op de plek van Martijn?
Daan!

Bericht door Daan! »

Nee.
Orange

Bericht door Orange »

Jari de Jonge schreef: 12 sep 2024 16:20 Stel als Ekdom op vakantie is
Zouden Wout & Frank dan ook de ochtendshow overnemen? En dat Martijn Muijs de middagshow doet. Met Ferry Oomen in de avond op de plek van Martijn?
Persoonlijk lijkt mij Niek v/d Bruggen een logische vervanger voor zowel de ochtend- als middagshow. Dan hoeft er doordeweeks niets gewijzigd te worden aan de programmering en je zet dan een hele goede dj in die prima een drivetimeshow kan dragen.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Jari de Jonge schreef: 12 sep 2024 16:20 Stel als Ekdom op vakantie is
Denk je zelf dat dit een goed en logisch idee is? Om de hele dagprogrammering overhoop te halen voor een vervanging bedoel ik?

Niek lijkt me de meest logische, dan kan iedereen gewoon blijven ziten.
Jari de Jonge

Twas meer een gokje, wetende dat dit wellicht een optie gaat zijn, veronica kennende...
Maar ben het zeker eens dat Niek prima de ochtendshow kan doen
Plaats reactie