Maar wat gebeurt er dan precies? Behalve dat een aantal jocks het gezellig heeft met elkaar? En dat programma's uitlopen?
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Ja? Is veronica niet langzaam dat aan het inhalen?Streampie schreef: ↑07 sep 2024 10:01100%NL is dan ook de grootste radiozender van MediaHuis…Jari de Jonge schreef: ↑06 sep 2024 23:45Ja veronica heeft de sterren qua djs, maar 100pNL lijkt wel de grootse naam int pand van MediaHuis te zijn ofzo
Even off topic, maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen, en aangezien het hier zich heeft voorgedaan:
Ik heb een admin (admin6) twee berichten gestuurd, maar geen reactie gekregen. Mijn berichten komen in Postvak Uit te staan, niet in Verzonden berichten. Doe ik iets verkeerd of is het niet mogelijk om een admin een bericht te sturen?
Ik heb een admin (admin6) twee berichten gestuurd, maar geen reactie gekregen. Mijn berichten komen in Postvak Uit te staan, niet in Verzonden berichten. Doe ik iets verkeerd of is het niet mogelijk om een admin een bericht te sturen?
-
Je weet dat er zoiets bestaat als de luistercijfers? En dat die elke week bekend gemaakt worden? Kortom: dit kan je zelf opzoeken...Jari de Jonge schreef: ↑07 sep 2024 11:14Ja? Is veronica niet langzaam dat aan het inhalen?Streampie schreef: ↑07 sep 2024 10:01100%NL is dan ook de grootste radiozender van MediaHuis…Jari de Jonge schreef: ↑06 sep 2024 23:45
Ja veronica heeft de sterren qua djs, maar 100pNL lijkt wel de grootse naam int pand van MediaHuis te zijn ofzo
Spoiler: Nee, Veronica is 100% niet aan het inhalen...
Dat kan in principe wel. Ik heb zelf ook wel contact gehad met een admin. Het kan dat de admin in kwestie met vakantie is of gewoon geen dienst heeft. Is het al lang geleden dat je die berichten gestuurd hebt? Ik weet uit ervaring dat het soms wat langer duurt voor je antwoord krijgt. Als je bericht nog in postvak uit staat is het nog niet geopend door de admin.Loekie schreef: ↑07 sep 2024 11:23 Even off topic, maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen, en aangezien het hier zich heeft voorgedaan:
Ik heb gereageerd op een bericht die een dag eerder naar mij was verstuurd. Goed om te weten waarom mijn berichten nog in Postvak Uit staan. Ik wacht het rustig af, bedankt voor de uitleg.Janno schreef: ↑07 sep 2024 11:30Dat kan in principe wel. Ik heb zelf ook wel contact gehad met een admin. Het kan dat de admin in kwestie met vakantie is of gewoon geen dienst heeft. Is het al lang geleden dat je die berichten gestuurd hebt? Ik weet uit ervaring dat het soms wat langer duurt voor je antwoord krijgt. Als je bericht nog in postvak uit staat is het nog niet geopend door de admin.Loekie schreef: ↑07 sep 2024 11:23 Even off topic, maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen, en aangezien het hier zich heeft voorgedaan:
En dan moet Rob van Someren nog komen.repelsteel schreef: ↑07 sep 2024 11:25 Je weet dat er zoiets bestaat als de luistercijfers? En dat die elke week bekend gemaakt worden? Kortom: dit kan je zelf opzoeken...
-
Klopt. Echter vanaf begin deze week zie ik aan de online cijfers dat die 1,5 a 2x zo hoog zijn dan vorige weken. Daar er een zekere correlatie zit tussen online en luisteronderzoek, verwacht ik een groei naar 5-6%. Laten we a.s. woensdag even afwachten.repelsteel schreef: ↑07 sep 2024 11:25Je weet dat er zoiets bestaat als de luistercijfers? En dat die elke week bekend gemaakt worden? Kortom: dit kan je zelf opzoeken...
Ja, en daardoor raak je ook weer veel 100% luisteraars kwijt. Er zullen veel zijn die niet op Rob zitten te wachten.Orange schreef: ↑07 sep 2024 12:32En dan moet Rob van Someren nog komen.repelsteel schreef: ↑07 sep 2024 11:25 Je weet dat er zoiets bestaat als de luistercijfers? En dat die elke week bekend gemaakt worden? Kortom: dit kan je zelf opzoeken...
De één vind het geweldig, de ander helemaal niets.
Ik verwacht dat de instroom groter zal zijn dan de uitstroom.dab radio schreef: ↑07 sep 2024 12:43Ja, en daardoor raak je ook weer veel 100% luisteraars kwijt. Er zullen veel zijn die niet op Rob zitten te wachten.Orange schreef: ↑07 sep 2024 12:32En dan moet Rob van Someren nog komen.repelsteel schreef: ↑07 sep 2024 11:25 Je weet dat er zoiets bestaat als de luistercijfers? En dat die elke week bekend gemaakt worden? Kortom: dit kan je zelf opzoeken...
De één vind het geweldig, de ander helemaal niets.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Nu komt een zinvolle reactie 👇
-
Bij 100% heb ik dat idee dan weer niet.
Het richt zich wel met de muziek op een heel specifieke doelgroep.
Het richt zich wel met de muziek op een heel specifieke doelgroep.
Ik ben Actief als de radio aan staat.
Ik verwacht dat Rob van Someren voor die doelgroep aansprekender is dan Barry Paf, ondanks dat ik Barry Paf ook een vakman vind.Radio Actief schreef: ↑07 sep 2024 17:46 Bij 100% heb ik dat idee dan weer niet. Het richt zich wel met de muziek op een heel specifieke doelgroep.
Rock 'n roll is better than music!
Ben benieuwd of deze correlatie klopt. We gaan het a.s. woensdag zien. Dan met de cijfers er in van 1 volledige 1e week Gerard Ekdom en bijna iedereen terug van vakantie. (Alleen Sander Hoogendoorn niet). Zou mooi zijn voor Veronica. Dat zou een hele goede start zijn.tophitsradio schreef: ↑07 sep 2024 12:35Klopt. Echter vanaf begin deze week zie ik aan de online cijfers dat die 1,5 a 2x zo hoog zijn dan vorige weken. Daar er een zekere correlatie zit tussen online en luisteronderzoek, verwacht ik een groei naar 5-6%. Laten we a.s. woensdag even afwachten.repelsteel schreef: ↑07 sep 2024 11:25Je weet dat er zoiets bestaat als de luistercijfers? En dat die elke week bekend gemaakt worden? Kortom: dit kan je zelf opzoeken...
Die kloppen niet helemaal. JOE, 538, SLAM! en Radio 1 scoren bijvoorbeeld qua rangorde vaak aanzienlijk hoger en Radio 10, 3FM en Sky juist lager dan bij de NMO-meting. Maar inderdaad, de verandering van de trend is wel te zien bij het ILO, dus ik verwacht dat Veronica volgende meting wel (minimaal) 4,5% gaat halen. Onder de 4% zou ik in ieder geval een wanprestatie vinden.jessica schreef: ↑07 sep 2024 19:00Ben benieuwd of deze correlatie klopt. We gaan het a.s. woensdag zien. Dan met de cijfers er in van 1 volledige 1e week Gerard Ekdom en bijna iedereen terug van vakantie. (Alleen Sander Hoogendoorn niet). Zou mooi zijn voor Veronica. Dat zou een hele goede start zijn.tophitsradio schreef: ↑07 sep 2024 12:35Klopt. Echter vanaf begin deze week zie ik aan de online cijfers dat die 1,5 a 2x zo hoog zijn dan vorige weken. Daar er een zekere correlatie zit tussen online en luisteronderzoek, verwacht ik een groei naar 5-6%. Laten we a.s. woensdag even afwachten.repelsteel schreef: ↑07 sep 2024 11:25
Je weet dat er zoiets bestaat als de luistercijfers? En dat die elke week bekend gemaakt worden? Kortom: dit kan je zelf opzoeken...
Opvallend genoeg: na 9:00 zakt het gemiddelde van Veronica bij ILO wel aanzienlijk.