Kijk dan hij maakt m gewoon!Radioheld schreef: ↑12 aug 2024 19:34Tuurlijk, hij komt altijd te vroeg.Deradiokenner schreef: ↑12 aug 2024 12:42 En zullen we een taart erop wedden dat Ekdom 26 augustus gaat beginnen? Onder het mom van ik miste radio maken?
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
-
Ik heb ook wel het idee dat ekdom.eerder start waarschijnlijk maakt hij in de week van 26 augustus 1 proef uitzending en begint hij op 2 september echt
-
Ach wat jammer je reactie, je weet wat er bedoeld wordt. Maar blijkbaar leg je graag overal slakken op. Maar prima, het is te warm om me hier verder druk over te maken.Phoenix schreef: ↑12 aug 2024 20:20“Heel Nederland”Deradiokenner schreef: ↑12 aug 2024 20:19 En wij hebben het er weer over, en zo heel Nederland. Iedereen vind er wat van. Dus Veronica heeft zijn publiciteit en gaan inschakelen op 2 september. Veronica: missie geslaagd.
Veronica heeft een prima en opmerkelijke reclame.
Zeer leuk spotje!
Wel vind ik Veronica onherkenbaar klinken. Vanmiddag klonk het vaak als Sky Radio.
Ook opmerkelijk dat ze adverteren met ''elke ochtend'' ... Is dat gewoon ma t/m vrijdag of zou hij écht elke ochtend te horen zijn?
Wel vind ik Veronica onherkenbaar klinken. Vanmiddag klonk het vaak als Sky Radio.
Ook opmerkelijk dat ze adverteren met ''elke ochtend'' ... Is dat gewoon ma t/m vrijdag of zou hij écht elke ochtend te horen zijn?
Je blijft toch kijken. En de 2e en 3e keer om te kijken wie er in zitten. Wel opvallende reclame hoor.Hipo schreef: ↑12 aug 2024 11:10 De eerste grote reclame; https://youtu.be/hKv2hxWWVCs?si=EEsY_yqrEwoOQxdr
Of het goed of slecht is, hij blijft wel hangen.
Nu eindelijk toch iets van een campagne op Veronica.
Ach het het heet niet voor niks RADIOFREAK en dat zijn wij allemaal.
Laten wij kijken of de metamorfose van Radio Veronica de neerwaartse spiraal omhoog kan laten gaan.
Commerciële radio begint steeds meer op betaal voetbal te lijken.
Het gaat niet meer om de club (station) maar om zo veel mogelijk goed betaalde spellers in je team te hebben , met de uitkomst (meer geld voor de onderneming) de winst.
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Misschien zaterdag en zondag tussen 6-9 uur "Het beste van Ekdom"?
Wordt Ekdom de Mbappe van Veronica? Sleurt hij ze vanaf september helemaal omhoog?
-
Nou, deze week bevalt toch wel al. Zou 6 a 7% haalbaar zijn voor ze?
-
Heb je daar drie uur voor nodig ;-)
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Nu komt een zinvolle reactie 👇
-
Maarja, als hij tussen 14:00-16:00 op vrijdag nog aansluit bij de bonanza en ook nog 2 uur p/w funky weekend trip gaat doen (dat laatste is overigens al bevestigd, enkel niet waar) dan komen er in ieder geval weer 4 bij.
Wel erg fout! Maar dat hij 3 uurtjes nodig is in de ochtend om te komen snap ik op zijn leeftijd wel .jessica schreef: ↑12 aug 2024 23:58Je blijft toch kijken. En de 2e en 3e keer om te kijken wie er in zitten. Wel opvallende reclame hoor.Hipo schreef: ↑12 aug 2024 11:10 De eerste grote reclame; https://youtu.be/hKv2hxWWVCs?si=EEsY_yqrEwoOQxdr
Of het goed of slecht is, hij blijft wel hangen.
Nu eindelijk toch iets van een campagne op Veronica.
Persoonlijk komt het een beetje over alsof ze "de" Max Verstappen hebben binnengehaald. Maar even serieus. Als ze dat nou 15 jaar eerder hadden gedaan, dan klopte het wel. Ekdom is allang over zijn hoogste punt. Dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren.