Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Ho even. Ik zeg niet dat de plaat van Beyonce een freakplaat is. Wel dat ie (veel) minder bekend is en wat mij betreft niet lekker viel in het programma, en dat ik de balans nog wat zoek vind qua muziek op Veronica, het klinkt nog niet als één geheel. Ik neem toch wel aan dat de ambitie met Veronica op de middellange termijn zo'n 8% marktaandeel is, dan moet het wel iets doordachter en consistenter qua muziekkeuze.
Blijkbaar kun je niet uitleggen waaraan een spreek volgens jou moet voldoen, maar alleen wat niet mag.repelsteel schreef: ↑10 aug 2024 19:59
Ik kan deze vraag niet begrijpen.
Op een forum voor mensen die bovengemiddeld geïnteresseerd zijn in radio, weet je toch wel dat een presentatie van een dj een functie moet hebben?
Dit klinkt overigens onvriendelijk zo geschreven, maar het is oprechte verbazing.
-
Een spreek kan aan miljoenen dingen voldoen, maar het moet vooral interessant, onderhoudend, entertaining zijn voor de luisteraars. Geen “lullen en niets zeggen”.
Mooi voorbeeld vind ik Anoul op Slam: altijd iets origineels, grappigs, onverwachts, enzovoorts.
Ik ga geen uitputtende lijst van mogelijkheden schrijven, ik laat het verder over aan de dj’s zelf.
Mooi voorbeeld vind ik Anoul op Slam: altijd iets origineels, grappigs, onverwachts, enzovoorts.
Ik ga geen uitputtende lijst van mogelijkheden schrijven, ik laat het verder over aan de dj’s zelf.
Iets anders dan “dit was …” en “hier komt …”.
Ik heb hier afgelopen week al aangegeven dat ik Jordi Mulderij erg goed vind in het bedenken van creatieve talks. Ook Thomas van Empelen viel me gisteren positief op. En Dennis Ruyer en Lindo Duval zijn meester in krachtige talks.
Het in iedere spreek benoemen dat de muziek zó goed is, is weinig creatief en wekt op een bepaald moment irritatie op. Bij een nieuw nummer kun je deze wat extra in de verf zetten, maar bij de classics die Veronica draait hoeft dat niet in iedere spreek te gebeuren.
Ook kan ik me nog een uitzending van Goud van Oud herinneren waarbij Mark Reman Dennis Ruyer verving. Reman heeft toen ontelbare keren gezegd dat Ruyer die dag afwezig was omdat hij in Europapark was. Wat heeft de luisteraar daar aan?
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Duidelijk. Maar is het ook niet zo dat het een beetje past bij het bijzondere karakter van deze 8 dagen durende special, waar het toch vooral om de muziek draait, dat je je waardering uitspreekt? Net zoals bij de top 2000 ook wel gedaan wordt. Of hoor je het ook in de reguliere programmering?Phoenix schreef: ↑11 aug 2024 15:21Iets anders dan “dit was …” en “hier komt …”.
Ik heb hier afgelopen week al aangegeven dat ik Jordi Mulderij erg goed vind in het bedenken van creatieve talks. Ook Thomas van Empelen viel me gisteren positief op. En Dennis Ruyer en Lindo Duval zijn meester in krachtige talks.
Het in iedere spreek benoemen dat de muziek zó goed is, is weinig creatief en wekt op een bepaald moment irritatie op. Bij een nieuw nummer kun je deze wat extra in de verf zetten, maar bij de classics die Veronica draait hoeft dat niet in iedere spreek te gebeuren.
Ook kan ik me nog een uitzending van Goud van Oud herinneren waarbij Mark Reman Dennis Ruyer verving. Reman heeft toen ontelbare keren gezegd dat Ruyer die dag afwezig was omdat hij in Europapark was. Wat heeft de luisteraar daar aan?
Ik denk dat het vooral van belang is om te doseren en variëren. Dit is ook de valkuil bij de Top 2000. Mij spreekt dit soort radio dan ook niet aan.Janno schreef: ↑11 aug 2024 19:27Duidelijk. Maar is het ook niet zo dat het een beetje past bij het bijzondere karakter van deze 8 dagen durende special, waar het toch vooral om de muziek draait, dat je je waardering uitspreekt? Net zoals bij de top 2000 ook wel gedaan wordt. Of hoor je het ook in de reguliere programmering?Phoenix schreef: ↑11 aug 2024 15:21Iets anders dan “dit was …” en “hier komt …”.
Overigens heb ik het andere jocks (Thomas van Empelen, Ferry Oomen, Jordi Mulderij) bij Veronica niet horen doen vandaag en gisteren.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
-
Als iets geen goede muziek is, dan zou je het niet draaien op je radiostation.
De eerste grote reclame; https://youtu.be/hKv2hxWWVCs?si=EEsY_yqrEwoOQxdr
Radio=10
Stenders zat erbij alsof hij er echt geen zin in had haha.
Belachelijke reclame anno 1990 kan zo niet meer in deze eeuw. Waar is de wok generatie nu gebleven?
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
-
En zullen we een taart erop wedden dat Ekdom 26 augustus gaat beginnen? Onder het mom van ik miste radio maken?
Dit moet door Ekdom zelf bedacht zijn, die woordgrap is echt te slecht zeg...Hipo schreef: ↑12 aug 2024 11:10 De eerste grote reclame; https://youtu.be/hKv2hxWWVCs?si=EEsY_yqrEwoOQxdr
Maar hey, er is MARKETING. Hoera!
Het is niet gauw goed hier he op het forum?
-
Toen die bij 10Deradiokenner schreef: ↑12 aug 2024 12:42 En zullen we een taart erop wedden dat Ekdom 26 augustus gaat beginnen? Onder het mom van ik miste radio maken?
Begon geloof ik was dit het argument om een week eerder te beginnen