Waar de doorsnee luisteraar 0.0 mee heeft, alleen de radionerds onder ons. Veronica weet nog steeds hun doelgroep niet om verder te scoren…..Dutchiemate schreef: ↑09 aug 2024 10:36 Ik luister momenteel met plezier naar het albumfestival.
Vind het tot nu toe een vrij afwisselende mix.
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Er is best een grote groep die dit soort radio waardeert en echt niet alleen radionerds. Het is alleen waarschijnlijk niet de 10% en meer doelgroep. Ik verwijs nog maar eens naar het succes van allertijdenlijstjes.
-
Ik luister nu sinds gisteren de hele dag naar Veronica, (van Radio 10...) en de mix valt niet tegen. Albumfestival klinkt prima, het is toch een beetje wat ik ook verwacht van Veronica. Al hadden sommige albums (Off The Wall) gewoon helemaal gedraaid kunnen worden ;)
Met Ekdom erbij, word ik een switcher...
-
Ik sluit me hierbij aan, ook recent de switch gemaakt van radio 10 voornamelijk vanwege de ochtendshow.wbravenboer schreef: ↑09 aug 2024 12:49 Ik luister nu sinds gisteren de hele dag naar Veronica, (van Radio 10...) en de mix valt niet tegen. Albumfestival klinkt prima, het is toch een beetje wat ik ook verwacht van Veronica. Al hadden sommige albums (Off The Wall) gewoon helemaal gedraaid kunnen worden ;)
Hoe kom je aan deze wijsheid over de doorsnee luisteraar? Ik ervaar het als ontzettend leuk en ben wellicht een beetje een nerd. Mijn collega's vinden het ook leuk. Niet bepaald radionerds.NIcone900 schreef: ↑09 aug 2024 10:53Waar de doorsnee luisteraar 0.0 mee heeft, alleen de radionerds onder ons. Veronica weet nog steeds hun doelgroep niet om verder te scoren…..Dutchiemate schreef: ↑09 aug 2024 10:36 Ik luister momenteel met plezier naar het albumfestival.
Vind het tot nu toe een vrij afwisselende mix.
-
Ze draaien dan ook niet echt onbekende albumtracks, gewoon de hits die van die albums komen met af en toe een wat minder bekend nummer maar voor de doorsnee luisteraar bekend genoeg om te draaien.
-
mag ik als niet veronica luisteraar dan vragen of er een vergelijking met de "album 2daagse" van Radio 2 te maken is of verschilt het heel erg?
-
Ik zie een hele erge overeenkomst, zeg maar hetzelfde.StefanMiedema91 schreef: ↑09 aug 2024 15:24 mag ik als niet veronica luisteraar dan vragen of er een vergelijking met de "album 2daagse" van Radio 2 te maken is of verschilt het heel erg?
Dan denk ik niet dat je vandaag geluisterd hebt. Op Radio 2 was het een zeer beperkt soort muziek wat je hoorde, veel ontoegankelijk spul. Ik kon er niet naar luisteren. Vandaag een prachtige radiodag gehoord, veel afwisseling, divers muziek aanbod en mooie afwisseling van hits en soms iets minder bekende tracks.Henkjan2016 schreef: ↑09 aug 2024 16:22Ik zie een hele erge overeenkomst, zeg maar hetzelfde.StefanMiedema91 schreef: ↑09 aug 2024 15:24 mag ik als niet veronica luisteraar dan vragen of er een vergelijking met de "album 2daagse" van Radio 2 te maken is of verschilt het heel erg?
Ik ben nu aan het luisteren op vrijdagavond waar normaal Rob Stenders zit. Gijs Alkemade de DJ die normaal op Slam zit.
Heerlijke DJ. in tijden niet meer zo'n leuke "nieuwe" DJ gehoord. Was al langer op Slam natuurlijk maar daar luister ik zelden naar.
Lekker eigen stijl. Praat makkelijk. En geen machinale DJ. Waarmee ik bedoel aankondiging, stationcall en tijdsmelding.
Hij doet het gewoon heel goed. Aanwinst voor Veronica. Kunnen ze best een vaste plek geven in het weekend.
Heerlijke DJ. in tijden niet meer zo'n leuke "nieuwe" DJ gehoord. Was al langer op Slam natuurlijk maar daar luister ik zelden naar.
Lekker eigen stijl. Praat makkelijk. En geen machinale DJ. Waarmee ik bedoel aankondiging, stationcall en tijdsmelding.
Hij doet het gewoon heel goed. Aanwinst voor Veronica. Kunnen ze best een vaste plek geven in het weekend.
-
Mee eens! Beter dan ferry & Thijs meeuwsen bijvoorbeeldjessica schreef: ↑09 aug 2024 23:30 Ik ben nu aan het luisteren op vrijdagavond waar normaal Rob Stenders zit. Gijs Alkemade de DJ die normaal op Slam zit.
Ja een hele leuke manier van presenteren. Spreekt mij enorm aan. Hij vertelt zelf iets over sommige teksten in de muziek. Laat echt zijn passie horen. Ik hoor wat humor, zelfspot. Prima allemaal. Hopelijk vaste tijden voor hem in het weekend bij Veronica. Ik ga dan naar hem luisteren.Jari de Jonge schreef: ↑09 aug 2024 23:48Mee eens! Beter dan ferry & Thijs meeuwsen bijvoorbeeldjessica schreef: ↑09 aug 2024 23:30 Ik ben nu aan het luisteren op vrijdagavond waar normaal Rob Stenders zit. Gijs Alkemade de DJ die normaal op Slam zit.
Ik las ergens dat hij al 10 jaar in het weekend bij SLAM zit. Weet niet zeker of dat klopt. Raar dat hij niet eerder is doorgestroomd naar een groter station.
Maar misschien doet hij radio in het weekend erbij. Ik zou hem ook wel een dagelijks avondprogramma durven te geven. Zou hem zo inruilen voor Frank v/d Lende op die plaats en dat tijdstip.
Gijs Alkemade presenteert normaal op SLAM! De Boom Room waar ze recent een 10 jarig jubileum voor hadden. Gijs is ernaast nog bezig met allerlei dj dingen. Ik vind hem zelf een aanwinst voor Veronica, maar het is wel 360 graden anders als waar hij op dit moment mee bezig is. Ik den persoonlijk, hem kennende dat hij niet zomaar een switch zou maken. Puur, omdat hij veel passie heeft voor de dance industrie. Dat format is dus meer passend bij SLAM! Dan bij Veronica. Maar goed wie weet wil hij een nieuwe uitdaging. Wie gaat het zeggen
-
Zeker heb ik wel geluisterd. Ik hoorde eenzelfde opzet, een kopie. [2 nummers van het album en dan de volgende 2 nummers van het volgende album] Dat ze iets andere nummers uitkiezen doet niets aan de opzet van het evenement af naar mijn mening. Waren het Rob en Wout niet die dit op Radio 2 hebben geintroduceerd? Ik begrijp daarom wel dat ze het dan op Veronica netjes voortzetten.Johanneke schreef: ↑09 aug 2024 23:25Dan denk ik niet dat je vandaag geluisterd hebt. Op Radio 2 was het een zeer beperkt soort muziek wat je hoorde, veel ontoegankelijk spul. Ik kon er niet naar luisteren. Vandaag een prachtige radiodag gehoord, veel afwisseling, divers muziek aanbod en mooie afwisseling van hits en soms iets minder bekende tracks.Henkjan2016 schreef: ↑09 aug 2024 16:22Ik zie een hele erge overeenkomst, zeg maar hetzelfde.StefanMiedema91 schreef: ↑09 aug 2024 15:24 mag ik als niet veronica luisteraar dan vragen of er een vergelijking met de "album 2daagse" van Radio 2 te maken is of verschilt het heel erg?
Ik heb toevallig 2x een uur van Wout gehoord (goud van oud en de middaguitzending), en daar hoorde ik vooral een overkill aan enthousiasme voor elk lied dat werd gedraaid. Zoveel overkill dat ik het toch heb uitgezet. Ik kwam er niet doorheen zonder 'jaja, nu weten wij het wel dat je alles vreselijk goed vind' in mijn gedachten te krijgen. Hetgeen natuurlijk niets met de vergelijking met Radio 2 te maken heeft ;-). Maar de algehele opzet is wel hetzelfde.
Was het weer eens zover bij Veronica. We. Love. Music.Henkjan2016 schreef: ↑10 aug 2024 08:55 Ik kwam er niet doorheen zonder 'jaja, nu weten wij het wel dat je alles vreselijk goed vind' in mijn gedachten te krijgen.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Nu komt een zinvolle reactie 👇