Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

jessica

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door jessica »

Heel veel mensen vonden het weekend van Veronica geweldig. Nou ik heb het nooit in Jordi gehoord. Maar goed soms ligt een DJ je gewoon niet. Is ook smaak.
Eppo

Bericht door Eppo »

Daan_17 schreef: 06 aug 2024 12:01
repelsteel schreef: 06 aug 2024 11:55 Frank deed GvO vanochtend en hij kondigde Hall & Oates af. Ten eerste kon hij de naam "hall" niet goed uitspreken, daar maakte hij "hel" van tot twee keer toe. En zijn tekst was:
"Ik moest laatst nog denken aan een andere plaat van Hel, Dreamtime. Dat was ook zo'n geweldig nummer".

En dat was de hele tekst.

Kan iemand mij uitleggen waarom deze man op de radio is?
Solo vind ik hem doordeweeks nooit zo uit de verf komen. Bij 2 was zijn nachtprogramma en platenpaleis in het weekend prima. In duo met Wouter kan ik Frank dan beter hebben als ik luister.
Je merkt idd veel verschil ook tussen die 2. Wouter is solo heel sterk in een programma als GVO. Frank een stuk minder. In een solo programma met losser format vind ik hem solo dan wel weer prima.
Euh, bedoelde je niet Frank van der Lende?
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
Loekie

Bericht door Loekie »

Johanneke schreef: 07 aug 2024 00:39 Veronica had vandaag 9-12 Frank van t Hof, 14-16 Frank van der Lende en 16-19 Frank van t Hof (Wout was er niet, geen idee waarom).
Wout heeft last van zijn darmen, zoals hij omschreef in aan audio-appje tijdens de uitzending. Hij hoopt snel weer terug te zijn.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 07 aug 2024 00:39 Veronica had vandaag 9-12 Frank van t Hof, 14-16 Frank van der Lende en 16-19 Frank van t Hof (Wout was er niet, geen idee waarom). Toen bedachten ze dat er wel genoeg Frank was geweest en lieten Jordi Mulderij de avondshow doen. Ik ging hier gisteravond los op de avond met Frank maar met Jordi kan het altijd nog erger. Die had in twee maanden ook blijkbaar nog nooit de show van Frank gehoord want hij sloeg de app garantie, het Bonanza alarm en de 15 platen in een uur allemaal over. Wel speelde hij zijn gebruikelijke eigen spelletje "Ik wil een t shirt omdat..." en deed hij zoals altijd minimale spreeks van een paar woorden. Ik ben blij dat hij een nieuwe uitdaging heeft en voor mij hoeft hij ook niet meer in te vallen op Veronica. Uiteraard mijn persoonlijke mening...
Ik vind Jordi altijd zeer creatief in zijn spreeks. Je hoort dat hier veel voorbereiding in zit. Hij zal nooit zeggen “Dit was …” en “Hier komt …” en hij zal Wikipedia feitjes over artiesten en nummers nooit ‘plat’ vermelden, maar altijd op een creatieve manier verwerken door er een bepaalde twist of andere insteek aan te geven. Vaak begint hij een spreek en dan vraag ik me af waar het toe leidt maar altijd is er weer een haakje richting het gedraaide of te draaien nummer. Dit verhoogt bij mij altijd de aandachtswaarde als ik naar hem luister.
Daarnaast komen zijn programma’s neer op simpelweg ‘hits pompen’ en ik begrijp dat dat sommigen niet aanspreekt. Wanneer hij een ander programma vervangt dan maakt hij er toch zijn eigen programma van en laat de structuur van het originele programma en eigenheid die de andere jock eraan geeft varen.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …

Nu komt een zinvolle reactie 👇
Loekie

Bericht door Loekie »

Phoenix schreef: 07 aug 2024 08:22 Ik vind Jordi altijd zeer creatief in zijn spreeks. Je hoort dat hier veel voorbereiding in zit. Hij zal nooit zeggen “Dit was …” en “Hier komt …” en hij zal Wikipedia feitjes over artiesten en nummers nooit ‘plat’ vermelden, maar altijd op een creatieve manier verwerken door er een bepaalde twist of andere insteek aan te geven. Vaak begint hij een spreek en dan vraag ik me af waar het toe leidt maar altijd is er weer een haakje richting het gedraaide of te draaien nummer.
De haakjes vind ik juist vaak vergezocht. Meestal gekoppeld aan het resultaat van een of ander onderzoek of een nieuwsbericht. "Welke artiest ook al jaren getrouwd is.. " Dat werk.
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Loekie schreef: 07 aug 2024 09:17
Phoenix schreef: 07 aug 2024 08:22 Ik vind Jordi altijd zeer creatief in zijn spreeks. Je hoort dat hier veel voorbereiding in zit. Hij zal nooit zeggen “Dit was …” en “Hier komt …” en hij zal Wikipedia feitjes over artiesten en nummers nooit ‘plat’ vermelden, maar altijd op een creatieve manier verwerken door er een bepaalde twist of andere insteek aan te geven. Vaak begint hij een spreek en dan vraag ik me af waar het toe leidt maar altijd is er weer een haakje richting het gedraaide of te draaien nummer.
De haakjes vind ik juist vaak vergezocht. Meestal gekoppeld aan het resultaat van een of ander onderzoek of een nieuwsbericht. "Welke artiest ook al jaren getrouwd is.. " Dat werk.
Nee dan kan je inderdaad beter Frank van t Hof hebben die in Goud van Oud niet verder komt dan dat 'The' Free (het is gewoon Free) het 'bandje' was van Paul Rodgers die overigens ook nog zanger was van Bad Company gevolgd door het gegeven dat het volgende week weer enorm warm wordt....

Wat een enorme passiviteit is dat zeg....

Dan hoor ik liever een dj die , hetzij misschien wat vergezocht, moeite heeft gedaan om nog enigszins te verrassen.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Geniet maar van Goud van Oud deze week nog want maandag is Marisa er weer.... Dan vind ik Frank van t Hof een verademing vergeleken bij haar.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Johanneke schreef: 07 aug 2024 11:14 Geniet maar van Goud van Oud deze week nog want maandag is Marisa er weer.... Dan vind ik Frank van t Hof een verademing vergeleken bij haar.
Ik vind Marisa wel een fijne dj. Los daarvan, wat is deze post meer dan onaardig richting Marisa?
Rock 'n roll is better than music!
Knite Force

Bericht door Knite Force »

Oortjes schreef: 07 aug 2024 13:11
Johanneke schreef: 07 aug 2024 11:14 Geniet maar van Goud van Oud deze week nog want maandag is Marisa er weer.... Dan vind ik Frank van t Hof een verademing vergeleken bij haar.
Ik vind Marisa wel een fijne dj. Los daarvan, wat is deze post meer dan onaardig richting Marisa?
Zo dramatisch is het niet toch? Volgens mij zijn er wel meerdere users hier die zich "krachtig" uitlaten over bv Caroline Brouwers, Frank vd Lende of 3FM (dat laatste is geen persoon, akkoord).
jessica

Bericht door jessica »

Loekie schreef: 07 aug 2024 09:17
Ja ik hou daar ook niet van als je zo gekunsteld gaat zoeken naar een link voor de volgende plaat. Zeg maar een keer dit is The Free. Ik weet dat dit een soort van doodzonde is bij fans van Free en bijvoorbeeld Editors. Je mag er absoluut geen "the" voor zeggen.
Taco Zip

Bericht door Taco Zip »

Het is een beetje vloeken in de kerk hier, maar ik vind dat Frank vd Lende het erg leuk doet als vervanger bij de Bonanza. Dit past hem beter dan bijvoorbeeld zijn lunchshow.
jessica

Bericht door jessica »

Taco Zip schreef: 07 aug 2024 15:34 Het is een beetje vloeken in de kerk hier, maar ik vind dat Frank vd Lende het erg leuk doet als vervanger bij de Bonanza. Dit past hem beter dan bijvoorbeeld zijn lunchshow.
Nee ik vind hem dit programma ook leuk doen. Mis Rob Stenders wel. Maar Frank doet het goed.
Leuke gesprekken met luisteraars. Dit programma ligt hem wel.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 07 aug 2024 14:27 Ja ik hou daar ook niet van als je zo gekunsteld gaat zoeken naar een link voor de volgende plaat. Zeg maar een keer dit is The Free. Ik weet dat dit een soort van doodzonde is bij fans van Free en bijvoorbeeld Editors. Je mag er absoluut geen "the" voor zeggen.
Ik herken het niet als gekunsteld, maar ik zie het als creatief. Mogelijk haalt Jordi er op deze manier ook zijn energie en plezier uit. Voor de ene jock is dat wanneer hij een strakke spreek heeft en het volledige intro tot aan de zang volspreekt en voor de andere jock is dat wanneer hij iedere spreek uniek maakt en door niet te zeggen “dit was …” en “hier komt …”. Een eigen stijl kan Jordi niet ontzegt worden. Wel constateer ik dat hij deze stijl meeneemt als hij het programma van een ander overneemt. Hij past zich dan niet aan het format van het programma.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …

Nu komt een zinvolle reactie 👇
Loekie

Bericht door Loekie »

repelsteel schreef: 07 aug 2024 09:42
Loekie schreef: 07 aug 2024 09:17 De haakjes vind ik juist vaak vergezocht. Meestal gekoppeld aan het resultaat van een of ander onderzoek of een nieuwsbericht. "Welke artiest ook al jaren getrouwd is.. " Dat werk.
Nee dan kan je inderdaad beter Frank van t Hof hebben die in Goud van Oud niet verder komt dan dat 'The' Free (het is gewoon Free) het 'bandje' was van Paul Rodgers die overigens ook nog zanger was van Bad Company gevolgd door het gegeven dat het volgende week weer enorm warm wordt....

Wat een enorme passiviteit is dat zeg....

Dan hoor ik liever een dj die , hetzij misschien wat vergezocht, moeite heeft gedaan om nog enigszins te verrassen.
Ik was geen vergelijking aan het maken met andere dj's. Maar met de spreeks van Frank van 't Hof heb ik ook moeite.
Dutchiemate

Bericht door Dutchiemate »

Ik luister momenteel met plezier naar het albumfestival.
Vind het tot nu toe een vrij afwisselende mix.
Plaats reactie