Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

tophitsradio

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door tophitsradio »

Vanmorgen tussen 09 en 11u naar goud van oud geluisterd met Wouter. Klinkt erg goed!
Goede muziekmix en fijne dj op dat tijdstip.

Onlangs nog eens de groeicijfers van radio10 er bij gepakt. 2014 starte Rob van Someren. In 2015 waren de cijfers in 10+ met 3% gestegen. In 2018 starte ekdom daar. Na een jaar 4% gestegen. Dit zegt niets over veronica maar ik ga er wel vanuit dat ze toch wel met 2-3% zullen groeien. Dus ergens tussen de 5 en 7% over een jaar gaan uitkomen. Heel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen met al die concurrentie.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

tophitsradio schreef: 05 aug 2024 13:34 Vanmorgen tussen 09 en 11u naar goud van oud geluisterd met Wouter. Klinkt erg goed!
Helemaal mee eens. Beste jock sinds het vertrek van Dennis Ruyer die op die plek heeft gezeten. Zijn invalbeurt legt het verschil tussen de verschillende jocks weer bloot. Na 12 uur ben ik dan ook weer weggezapt naar de concurrentie.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …

Nu komt een zinvolle reactie 👇
FerrydH

Bericht door FerrydH »

Sander Hoogendoorn is inderdaad een erg matige jock. Maar op dat tijdstip is er weinig andere keus dus blijf toch maar luisteren. Ik zou Rick van Velthuysen graag op dit tijdstip zien. Hij viel hier laatst in en man! wat een bak energie heeft die man nog steeds! Heerlijk! Zo kom je je werkdag wel lekker door.
Pot

Bericht door Pot »

Phoenix schreef: 05 aug 2024 14:26
tophitsradio schreef: 05 aug 2024 13:34 Vanmorgen tussen 09 en 11u naar goud van oud geluisterd met Wouter. Klinkt erg goed!
Helemaal mee eens. Beste jock sinds het vertrek van Dennis Ruyer die op die plek heeft gezeten. Zijn invalbeurt legt het verschil tussen de verschillende jocks weer bloot. Na 12 uur ben ik dan ook weer weggezapt naar de concurrentie.
Ik heb hem er vanochtend ook speciaal voor aangezet. Wout is sowieso een van de beste all-round radiomakers van Nederland. Op welke plek je hem ook neerzet, hij scoort altijd een goede voldoende.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

FerrydH schreef: 05 aug 2024 14:45 Sander Hoogendoorn is inderdaad een erg matige jock. Maar op dat tijdstip is er weinig andere keus dus blijf toch maar luisteren. Ik zou Rick van Velthuysen graag op dit tijdstip zien. Hij viel hier laatst in en man! wat een bak energie heeft die man nog steeds! Heerlijk! Zo kom je je werkdag wel lekker door.
06:00 Niek van der Bruggen
09:00 Gerard Ekdom
12:00 Wouter van der Goes
14:00 Rob Stenders
16:00 Rob van Someren
19:00 Frank van ‘t Hof
22:00 Rick van Velthuyzen

Het kan gewoon hè? Eventueel laat je Niek, Gerard, Wouter van plek wisselen. Ook prima :-)

Sorry, Jessica, ik weet dat je hier een hekel aan hebt ;-)
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …

Nu komt een zinvolle reactie 👇
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 05 aug 2024 16:35
FerrydH schreef: 05 aug 2024 14:45 Sander Hoogendoorn is inderdaad een erg matige jock. Maar op dat tijdstip is er weinig andere keus dus blijf toch maar luisteren. Ik zou Rick van Velthuysen graag op dit tijdstip zien. Hij viel hier laatst in en man! wat een bak energie heeft die man nog steeds! Heerlijk! Zo kom je je werkdag wel lekker door.

Het kan gewoon hè? Eventueel laat je Niek, Gerard, Wouter van plek wisselen. Ook prima :-)

Dit zou toch fantastisch zijn!! Het kan zoveel beter met de mensen die ze nu hebben, zo zonde!

Vorige week een keertje naar Silvan op 10 geluisterd bij afwezigheid van Rene Verkerk, deze week toch weer Veronica aan, maar wat hebben die toch een slechte avondshow gekregen met Frank van der Lende! Het gaat helemaal nergens over en die vervelende stem van hem ook. Ik wil Willem Doreleijers terug! En anders Jannes Drop, Ferry Oomen, Rick van Velthuijsen. Zelfs Thijs Meeuwsen was beter als invaller. Echt zonde!
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Onlangs nog eens de groeicijfers van radio10 er bij gepakt. 2014 starte Rob van Someren. In 2015 waren de cijfers in 10+ met 3% gestegen. In 2018 starte ekdom daar. Na een jaar 4% gestegen. Dit zegt niets over veronica maar ik ga er wel vanuit dat ze toch wel met 2-3% zullen groeien. Dus ergens tussen de 5 en 7% over een jaar gaan uitkomen. Heel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen met al die concurrentie.
Met het verschil dat Ekdom toen heel populair was. Dat is in zijn tijd op 10 wel een beetje afgenomen.
FerrydH

Bericht door FerrydH »

De invulling kan inderdaad veel beter met de beschikbare poppetjes. Ik moest vorige week maandag wel lachen toen Martijn Muijs terug kwam van vakantie. Toen stuurde er iemand: hebben jullie nu alweer een nieuwe programmering? Ik was net zo gewend aan Jannes Drop… die deed het programma veel beter/leuker dan Martijn zelf. En ik was het nog met ‘m eens ook. Zet Jannes lekker op de plek van Sander of Frank (of Martijn)
Kraft

Bericht door Kraft »

Het is ook de enige plek waar ik RvV zou zien. Want op de andere plekken in de programmering, vind ik hem teveel uit de toon vallen tegenover al het andere.
Kraft

Bericht door Kraft »

Phoenix schreef: 05 aug 2024 16:35

Zouden Wouter en Frank uit elkaar gaan? Ik denk dat dat duo op termijn een van je sterkhouders is.
Marcomarco

Bericht door Marcomarco »

Goud van Oud met gisteren Wout en vandaag Frank is volgens mij voicetrack. Ze zijn in ieder geval niet op camera of ze maken het programma vanuit huis?
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Marcomarco schreef: 06 aug 2024 11:12 Goud van Oud met gisteren Wout en vandaag Frank is volgens mij voicetrack. Ze zijn in ieder geval niet op camera of ze maken het programma vanuit huis?
Vanuit huis.
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Frank deed GvO vanochtend en hij kondigde Hall & Oates af. Ten eerste kon hij de naam "hall" niet goed uitspreken, daar maakte hij "hel" van tot twee keer toe. En zijn tekst was:
"Ik moest laatst nog denken aan een andere plaat van Hel, Dreamtime. Dat was ook zo'n geweldig nummer".

En dat was de hele tekst.

Kan iemand mij uitleggen waarom deze man op de radio is?
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

repelsteel schreef: 06 aug 2024 11:55 Frank deed GvO vanochtend en hij kondigde Hall & Oates af. Ten eerste kon hij de naam "hall" niet goed uitspreken, daar maakte hij "hel" van tot twee keer toe. En zijn tekst was:
"Ik moest laatst nog denken aan een andere plaat van Hel, Dreamtime. Dat was ook zo'n geweldig nummer".

En dat was de hele tekst.

Kan iemand mij uitleggen waarom deze man op de radio is?
Solo vind ik hem doordeweeks nooit zo uit de verf komen. Bij 2 was zijn nachtprogramma en platenpaleis in het weekend prima. In duo met Wouter kan ik Frank dan beter hebben als ik luister.
Je merkt idd veel verschil ook tussen die 2. Wouter is solo heel sterk in een programma als GVO. Frank een stuk minder. In een solo programma met losser format vind ik hem solo dan wel weer prima.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Veronica had vandaag 9-12 Frank van t Hof, 14-16 Frank van der Lende en 16-19 Frank van t Hof (Wout was er niet, geen idee waarom). Toen bedachten ze dat er wel genoeg Frank was geweest en lieten Jordi Mulderij de avondshow doen. Ik ging hier gisteravond los op de avond met Frank maar met Jordi kan het altijd nog erger. Die had in twee maanden ook blijkbaar nog nooit de show van Frank gehoord want hij sloeg de app garantie, het Bonanza alarm en de 15 platen in een uur allemaal over. Wel speelde hij zijn gebruikelijke eigen spelletje "Ik wil een t shirt omdat..." en deed hij zoals altijd minimale spreeks van een paar woorden. Ik ben blij dat hij een nieuwe uitdaging heeft en voor mij hoeft hij ook niet meer in te vallen op Veronica. Uiteraard mijn persoonlijke mening...
Plaats reactie