Hoor m liever dan thijs meeuwsen
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Zelf heb ik Radio 10 herontdekt. Gijs vind ik het uitstekend doen. Ik denk dat Radio 10 met hem een hele goede keuze heeft gemaakt. De hele dagprogrammering stond de afgelopen weken als een huis. Radio 10 hoeft zich geen zorgen te maken.Johanneke schreef: ↑02 aug 2024 23:55Martijn Muijs vervangt Wout en Frank maar dan kies ik toch liever voor Frank Dane en zijn team die dan net weer terug zijn.
Met Martijn Muijs als vervanger voor Wout en Frank ontstaat er weer een andersoortig middagprogramma. Ik verwacht dat Niek van der Bruggen straks de vaste invalkracht wordt voor de ochtend- en middagshow. Dan is dat het hele jaar rond goed ingevuld. De zwakte vind ik de dagprogrammering blijven met Marisa en Sander Hoogendoorn. Op andere zenders zitten stuk voor stuk betere jocks op die uren.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
-
Denk middag Niek van der Bruggen of Rick van VelthuysenPhoenix schreef: ↑03 aug 2024 01:13Zelf heb ik Radio 10 herontdekt. Gijs vind ik het uitstekend doen. Ik denk dat Radio 10 met hem een hele goede keuze heeft gemaakt. De hele dagprogrammering stond de afgelopen weken als een huis. Radio 10 hoeft zich geen zorgen te maken.
Met Martijn Muijs als vervanger voor Wout en Frank ontstaat er weer een andersoortig middagprogramma. Ik verwacht dat Niek van der Bruggen straks de vaste invalkracht wordt voor de ochtend- en middagshow. Dan is dat het hele jaar rond goed ingevuld. De zwakte vind ik de dagprogrammering blijven met Marisa en Sander Hoogendoorn. Op andere zenders zitten stuk voor stuk betere jocks op die uren.
En ochtend wout & Frank qua vervanging
Volgens Oorboekje presenteert Wouter van der Goes komende week Goud van Oud en presenteert Martijn Muijs de Bonanza.Johanneke schreef: ↑02 aug 2024 23:55Martijn Muijs vervangt Wout en Frank maar dan kies ik toch liever voor Frank Dane en zijn team die dan net weer terug zijn.
Voor Oorboekje is zelfs overtypen van de websites nog een probleem. Het is maandag Martijn en de rest van de week toch echt Frank die de Bonanza doet...Phoenix schreef: ↑04 aug 2024 10:09Volgens Oorboekje presenteert Wouter van der Goes komende week Goud van Oud en presenteert Martijn Muijs de Bonanza.
Dat klopt. Ik had enkel bekeken of Wout er de hele week zit. Ik zag Muijs bij de maandag staan, maar heb niet verder gekeken.Johanneke schreef: ↑04 aug 2024 11:03Voor Oorboekje is zelfs overtypen van de websites nog een probleem. Het is maandag Martijn en de rest van de week toch echt Frank die de Bonanza doet...
-
zo staat het er ook in.Johanneke schreef: ↑04 aug 2024 11:03Voor Oorboekje is zelfs overtypen van de websites nog een probleem. Het is maandag Martijn en de rest van de week toch echt Frank die de Bonanza doet...
Wat een fijn geluid Gijsie op Veronica!
Hoop dat het niet alleen maar een vakantiebaantje voor de zondagavond is!
Hoop dat het niet alleen maar een vakantiebaantje voor de zondagavond is!
-
Goede radiostem en leuk "aanwezig". Beetje de vibe van Mark van den Akker in de Yorin FM tijd. This is a keeper!
Hoop is uitgestelde teleurstelling...
Gijs z’n stem heeft inderdaad wel wat weg van Mark in the Dark! Vrijdagavond horen we ‘m weer als vervanger van Rob!Roel_ schreef: ↑04 aug 2024 19:26Goede radiostem en leuk "aanwezig". Beetje de vibe van Mark van den Akker in de Yorin FM tijd. This is a keeper!
Laatst gewijzigd door admin5 op 05 aug 2024 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote fix
Reden: Quote fix
-
volgens radiowereld gaat het inderdaad om invalklussen. Zaterdag en zondag ook Thomas, voor Maurice Verschuren.
https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... -veronica/
https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... -veronica/
DJ Sven nu op Radio Veronica
-
Frank co-presenteert vandaag de open dag van Ajax, de rest van de week zal hij dan de Bonanza wel doen.Johanneke schreef: ↑04 aug 2024 11:03Voor Oorboekje is zelfs overtypen van de websites nog een probleem. Het is maandag Martijn en de rest van de week toch echt Frank die de Bonanza doet...