Johanneke schreef: 23 jul 2024 23:39
Wie luistert er hier s avonds naar Frank vd Lende? Ik kan er moeilijk aan wennen, maar zie ook dat er weinig alternatief is op die uren. Ik vond Thijs Meeuwsen misschien nog wel beter de afgelopen twee weken, die deed nog wat leuks zoals een vakantie liedje met herinneringen elke dag.
Bij Frank heb je in het begin al die appjes van luisteraars, daarna zijn het vooral veel te lange gesprekken met bellers waar de helft van de tijd geen touw aan vast te knopen is, en het laatste uur probeert meneer dan 15 platen in een uur te proppen door zo min mogelijk te praten en lijkt het bijna non stop. Ik mis echt Willem Doreleijers (en later Jannes Drop) op deze uren, qua muzikaliteit was die ook vele malen afwisselender en verrassender. Wat ik al eerder heb gezegd, vind ik Frank zijn stemgeluid ook niet prettig en soms slecht te verstaan.
Dit komt op mij over alsof zijn programma afgeraffeld wordt. Appjes van luisteraars, telefoongesprekken met luisteraars en dan laatste uur voicetracken kost natuurlijk allemaal minimale tot geen voorbereiding. Gezien Franks verleden op de radio, wil hij er vooral niet teveel moeite in stoppen.
Heb het zelf niet gehoord, dus ik kan me vergissen. Maar dit lijkt me 20.55 binnenkomen en om 23.00 weer in de auto naar huis.
Johanneke schreef: 23 jul 2024 23:39
Wie luistert er hier s avonds naar Frank vd Lende? Ik kan er moeilijk aan wennen, maar zie ook dat er weinig alternatief is op die uren.
Er zijn natuurlijk talloze podcast-series waar wel liefde in is gestoken. Iets meer moeite om te vinden, maar ik denk dat dat een betere tijdsbesteding is.
Volgens mij is er veel moois te vinden dat gemaakt is door mensen die wel respect hebben voor de tijd van de luisteraar.
Alleen weet ik natuurlijk niet of je van podcast houdt.
Verder is op Radio 10 René Verkerk, misschien een goed alternatief? Of Joe?