Vind ik er nu niet echt. Maar dat is toch geen bewijs dat dat niet kan? Ik geloof er wel in.
Ik geloof er niet in.
Commerciële zenders richten zich op een duidelijk geformuleerde doelgroep. Een duidelijk geformuleerde doelgroep bereik je mijn inziens het beste met een duidelijk geformuleerd format. En dat laatste is niet een breed format. Dat lijkt me als het schieten met hagel.
NPO Radio 2 en Joe Belgie zijn toch ook heel breed? Beiden succesvol.
Ik vraag om een commercieel succesvol voorbeeld en krijg NPO Radio 2 als antwoord
Radio 2 voert oneerlijke concurrentie en vind ik om die manier niet het bewijs dat een breed format commercieel succesvol kan zijn.
Phoenix schreef: 18 jul 2024 13:05
Ik vraag om een commercieel succesvol voorbeeld en krijg NPO Radio 2 als antwoord
Haha dat zegt alles over het publieke karakter van NPO Radio 2.
Joe België is natuurlijk wel een voorbeeld van een breed commercieel station. Zelf denk ik overigens ook dat Veronica het zichzelf best moeilijk maakt met dit brede format. Dat wil niet zeggen dat het niet lukt.
Jordi Mulderij kondigt aan verder te gaan als Music Director bij SLAM!
Hierbij stopt het blok 15:00/18:00. Dit is denk ik de perfecte kans om Niek van der Bruggen er neer te zetten.
Tot 1september blijft Mulderij op zender, en hij blijft binnen Mediahuis als Invaller werken 100%NL, SLAM! Veronica, en Sublime
Jari de Jonge schreef: 18 jul 2024 14:10
Hierbij stopt het blok 15:00/18:00. Dit is denk ik de perfecte kans om Niek van der Bruggen er neer te zetten.
Tot 1september blijft Mulderij op zender, en hij blijft binnen Mediahuis als Invaller werken 100%NL, SLAM! Veronica, en Sublime
Ik zou Niek behouden voor de doordeweekse programmering en Marisa verplaatsen naar de weekendochtenden en Maurice Verschuuren op de plek van Jordi neerzetten.
Die Jordie hoorde ik op Veronica ook al liefde voor muziek hebben. SLAM! is ook echt wel lekker bezig. Doen ze goed daar intern. Super zet denk ik! Hoorde vanmorgen al Postmalone van Sam feldt en de echte Post Malone achter elkaar. Dat zijn leuke dingen!
Ik zou Niek behouden voor de doordeweekse programmering en Marisa verplaatsen naar de weekendochtenden en Maurice Verschuuren op de plek van Jordi neerzetten.
Ook een goede! Toch vrees k dat dit bij een wens blijft
Ja en draait Radio 2 die artiesten op regelmatige basis? ;)
En omdat zij blijkbaar een aantal enthousiaste reacties oplepelden stond dat garant voor ALLE luisteraars? Wie weet waren er nog meer apps over mensen die t niet trokken, maar dat weten wij niet...
[/quote]
Dat bedoel ik juist, deze nr's krijgen 0 tot erg weinig airtime maar staan toch erg hoog. Dus gaan er toch redelijk wat mensen op gestemd hebben en kan ik me de positieve reacties goed voorstellen, net zoals ik me ook de negatieve reacties kan voorstellen. Wouter had het zelf ook over grafherrie ofzoiets
En ik reageerde op een programma van Wouter en Frank op Radio Veronica en niet op Radio 2
Niek de lunch show geven en Sander naar het weekend. Marissa is dan een prima rustpunt tussen ekdom en Niek.
Sander vind ik nu echt een uitschakelmoment. Totaal niet boeiende show.
Niek de lunch show geven en Sander naar het weekend. Marissa is dan een prima rustpunt tussen ekdom en Niek.
Is het geen boeiende show of is Sander niet boeiend (of allebei)? Als voorbeeld: als ik luister naar de show van Annemieke op Radio 2 is het qua items prima, maar Annemieke zelf vind ik de mindere schakel in het programma.
Is het geen boeiende show of is Sander niet boeiend (of allebei)? Als voorbeeld: als ik luister naar de show van Annemieke op Radio 2 is het qua items prima, maar Annemieke zelf vind ik de mindere schakel in het programma.
Beide. Voor mij geen leuke items en vind hem persoonlijk een beetje saai. Ik mis de energie bij hem.
Niek ga je niet na een hele slechte dj programmeren. Hij hoort gewoon 9-12 te doen. Dat zou voor mij betekenen dat ik door ga luisteren en niet mijn radio zou uitschakelen.
Deradiokenner schreef: 18 jul 2024 19:27
Niek ga je niet na een hele slechte dj programmeren. Hij hoort gewoon 9-12 te doen. Dat zou voor mij betekenen dat ik door ga luisteren en niet mijn radio zou uitschakelen.
Niek na Marissa is volgens mij niet Niek na een slechte dj.
Daar verschillen de meningen over, ik vind marissa echt een van de slechte vrouwelijke dj’s. Zowel niet de slechtste. Maar blijkbaar hoor ik iets wat de zenderbaasjes niet horen want op 2 zenders zitten vrouwen op een mooi tijdstip die er echt helemaal niks van bakken.
Daar verschillen de meningen over, ik vind marissa echt een van de slechte vrouwelijke dj’s. Zowel niet de slechtste. Maar blijkbaar hoor ik iets wat de zenderbaasjes niet horen want op 2 zenders zitten vrouwen op een mooi tijdstip die er echt helemaal niks van bakken.
Waarom is Marissa volgens jou een slechte DJ?
Ik vind dat ze het prima doet tussen 9 en 12. Tussen 16 en 18u kwam ze niet tot haar recht met Hannelore. Dat was teveel een theekransje met non onderwerpen. Maar het zou zo maar kunnen dat ze Niek inderdaad tussen 9 en 12 u zetten. Doorluistereffect is er dan zeker maar ik ben bang dat hij te weinig zijn ei kwijt kan tijdens die uren.