Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Maar is de charme van Stenders juist niet dat ie netjes binnen de lijntjes kleurt?
Tegenwoordig met webcams wordt alles ook in beeld gebracht. Dan helpt het als de studio ook oogverblindend is. DPG weet dat, de nieuwe studio van Q is zo ingericht dat de luisteraar/kijker gefascineerd blijft kijken. De enige zenders in Nederland 538 en Q music die ook met aanvullende clips, van radio een multimediaal gebeuren maakt. Misschien ook iets voor Veronica, om clips mee uit te zenden? Van de meeste muziek zijn wel clips gemaakt, zeker in de MTV jaren. En dan bedoel ik het oorspronkelijke MTV, niet het gedrocht wat er nu van over is. Misschien kunnen ze wel een deal sluiten met Jan Douwe Kroeske en Countdown beelden gebruiken.Phoenix schreef: 21 jun 2024 08:22Radio is magie en radio is een illusie creëren. Ongeacht de uitzendplek zou de maker in staat moeten zijn die magie en illusie te creëren.Roel_ schreef: 20 jun 2024 21:34Radio is ook magie. Het had wat toen Veronica een eigen Radio 3 radiostudio kreeg in het Laapersveld pand. Er is zelfs nu een Laapersveld replicastudio nagebouwd wat dan weer te bewonderen is op Facebook.
In hetzelfde pand zit nu overigens procedeerzender Kink.
Een prettige uitzendplek heeft alleen waarde voor de maker. Voor de luisteraar zou dit niet hoorbaar hoeven zijn.
Je bent ouder en je wil wat...
Buiten de lijntjes kleuren kan leuke en vernieuwende radio opleveren waar de luisteraar wat aan heeft. Dat zie ik niet terug in de recente voorbeelden van Stenders.StefanT schreef: 22 jun 2024 16:20 Maar is de charme van Stenders juist niet dat ie netjes binnen de lijntjes kleurt?
God is a DJ
Naar mijn mening maakt Veronica geen radio waarbij beeld een toegevoegde waarde heeft.Roel_ schreef: 22 jun 2024 16:49Tegenwoordig met webcams wordt alles ook in beeld gebracht. Dan helpt het als de studio ook oogverblindend is. DPG weet dat, de nieuwe studio van Q is zo ingericht dat de luisteraar/kijker gefascineerd blijft kijken. De enige zenders in Nederland 538 en Q music die ook met aanvullende clips, van radio een multimediaal gebeuren maakt. Misschien ook iets voor Veronica, om clips mee uit te zenden? Van de meeste muziek zijn wel clips gemaakt, zeker in de MTV jaren. En dan bedoel ik het oorspronkelijke MTV, niet het gedrocht wat er nu van over is. Misschien kunnen ze wel een deal sluiten met Jan Douwe Kroeske en Countdown beelden gebruiken.Phoenix schreef: 21 jun 2024 08:22Radio is magie en radio is een illusie creëren. Ongeacht de uitzendplek zou de maker in staat moeten zijn die magie en illusie te creëren.Roel_ schreef: 20 jun 2024 21:34
Radio is ook magie. Het had wat toen Veronica een eigen Radio 3 radiostudio kreeg in het Laapersveld pand. Er is zelfs nu een Laapersveld replicastudio nagebouwd wat dan weer te bewonderen is op Facebook.
In hetzelfde pand zit nu overigens procedeerzender Kink.
Een prettige uitzendplek heeft alleen waarde voor de maker. Voor de luisteraar zou dit niet hoorbaar hoeven zijn.
God is a DJ
De charme van Rob Stenders is volgens mij zijn creatieve presentatie in combinatie met zijn muziekkennis.StefanT schreef: 22 jun 2024 16:20 Maar is de charme van Stenders juist niet dat ie netjes binnen de lijntjes kleurt?
Rock 'n roll is better than music!
Clips uitzenden op de website van Veronica kost extra geld en ik heb gelezen dat Veronica eerst enkele miljoenen moet terugverdienen. Het is dan niet erg slim om clips te gaan uitzenden wat extra geld kost.Roel_ schreef: 22 jun 2024 16:49De enige zenders in Nederland 538 en Q music die ook met aanvullende clips, van radio een multimediaal gebeuren maakt. Misschien ook iets voor Veronica, om clips mee uit te zenden?Phoenix schreef: 21 jun 2024 08:22Radio is magie en radio is een illusie creëren. Ongeacht de uitzendplek zou de maker in staat moeten zijn die magie en illusie te creëren.Roel_ schreef: 20 jun 2024 21:34 Radio is ook magie. Het had wat toen Veronica een eigen Radio 3 radiostudio kreeg in het Laapersveld pand. Er is zelfs nu een Laapersveld replicastudio nagebouwd wat dan weer te bewonderen is op Facebook.
Als ze Gerard, Wouter en Frank kunnen betalen, dan kunnen ze ook clips uitzenden. Zoveel extra lijkt dit me niet te kosten, maar dat is een aanname. Mensen kiezen eerder een "kijk live" button als er ook wat meer te zien is, behalve dan de studio. Veronica is dan de eerste oldie radiozender die dit doet. Misschien slaat het wel aan en wordt de luistertijd hiermee verhoogd.jessica schreef: 23 jun 2024 00:51Clips uitzenden op de website van Veronica kost extra geld en ik heb gelezen dat Veronica eerst enkele miljoenen moet terugverdienen. Het is dan niet erg slim om clips te gaan uitzenden wat extra geld kost.Roel_ schreef: 22 jun 2024 16:49De enige zenders in Nederland 538 en Q music die ook met aanvullende clips, van radio een multimediaal gebeuren maakt. Misschien ook iets voor Veronica, om clips mee uit te zenden?Phoenix schreef: 21 jun 2024 08:22
Radio is magie en radio is een illusie creëren. Ongeacht de uitzendplek zou de maker in staat moeten zijn die magie en illusie te creëren.
Je bent ouder en je wil wat...
Deze post bevat iets teveel aannames om enthousiast te worden van jouw voorstel.Roel_ schreef: 23 jun 2024 00:55 Als ze Gerard, Wouter en Frank kunnen betalen, dan kunnen ze ook clips uitzenden. Zoveel extra lijkt dit me niet te kosten, maar dat is een aanname. Mensen kiezen eerder een "kijk live" button als er ook wat meer te zien is, behalve dan de studio. Veronica is dan de eerste oldie radiozender die dit doet. Misschien slaat het wel aan en wordt de luistertijd hiermee verhoogd.
God is a DJ
Caroline was (telefonisch) in de uitzending en vertelde dat ze maandag terugkomt.
Is dit in het kader van de eerder genoemde solide programmering?Janno schreef: 24 jun 2024 15:47 Caroline was (telefonisch) in de uitzending en vertelde dat ze maandag terugkomt.
Ik hoorde het ook, maar het zal voor mij reden zijn om weer af te haken.
God is a DJ
Kijkt de doelgroep van Radio Veronica uberhaupt wel clips?Roel_ schreef: 23 jun 2024 00:55Als ze Gerard, Wouter en Frank kunnen betalen, dan kunnen ze ook clips uitzenden. Zoveel extra lijkt dit me niet te kosten, maar dat is een aanname. Mensen kiezen eerder een "kijk live" button als er ook wat meer te zien is, behalve dan de studio. Veronica is dan de eerste oldie radiozender die dit doet. Misschien slaat het wel aan en wordt de luistertijd hiermee verhoogd.jessica schreef: 23 jun 2024 00:51Clips uitzenden op de website van Veronica kost extra geld en ik heb gelezen dat Veronica eerst enkele miljoenen moet terugverdienen. Het is dan niet erg slim om clips te gaan uitzenden wat extra geld kost.Roel_ schreef: 22 jun 2024 16:49
De enige zenders in Nederland 538 en Q music die ook met aanvullende clips, van radio een multimediaal gebeuren maakt. Misschien ook iets voor Veronica, om clips mee uit te zenden?
-
Mooi! Reden om vaker in te schakelen!Janno schreef: 24 jun 2024 15:47 Caroline was (telefonisch) in de uitzending en vertelde dat ze maandag terugkomt.
Waarom is Stenders mét Caroline Brouwer een grotere inschakelfactor dan Stenders zonder Caroline Brouwer? Ik ben oprecht geïnteresseerd in je antwoord.Radiooidar schreef: 24 jun 2024 18:37Mooi! Reden om vaker in te schakelen!Janno schreef: 24 jun 2024 15:47 Caroline was (telefonisch) in de uitzending en vertelde dat ze maandag terugkomt.
God is a DJ
1 juli komt Caroline dus terug. Volgens mij een half jaar van de zender af geweest. Hopelijk komt ze iets minder prominent terug. De laatste maanden op zender ging ze wel heel erg in zichzelf geloven. Ze is leuk als ze een beetje op de achtergrond blijft bij Rob. Ze moet niet het voortouw willen nemen. Hopelijk hebben ze die uitzendingen ook een beetje geevalueerd.
De magie van radio is het ontbreken van beeld. Laten we dat koesteren.
Rock 'n roll is better than music!