Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Dingetje

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Dingetje »

Eerst al een politiek debat op Radio Veronica ???
En zo openlijk een discussie op zender ontketenen zegt mij maar één ding, Stenders is uit op een ruzietje en wil gewoon weg bij Veronica.
Zoals Patrick Kicken ook al zei, Radio 2 wil hem gewoon hebben. Stenders past nu eenmaal beter bij de publieke.
Ondanks het feit dat zijn grote vriend Ekdom komt, zal hij toch uiteindelijk voor de publieke gaan kiezen.
NIcone900

Bericht door NIcone900 »

Vroeger was ik fan van Stenders. Maar de manier hoe hij zich nu de afgelopen jaren bij Veronica weet te gedragen, wat kinderachtig.

En alsof de standaard luisteraar het allemaal wat interesseert of de heilige Judas Rob Danny Vera wilt behouden. Man, ga eens radio maken zoals je dat kan Robbie. Kom met verrassende boeiende radio, want deze incrowd sekte radio boeit niemand wat.

Zie luistercijfers van Radio Veronica, het zinkend schip wat ook niet met de mannen wout en frank gaat stijgen. Daarvoor moet er veel meer gebeuren natuurlijk. Dat ziet men hier bij sommigen nog niet in.

Geef mij dan maar qua presentatie het gezapige Joe nog liever dan dit soort radio van meneer Stenders waar alleen de radiofreaks van smullen.
Laatst gewijzigd door NIcone900 op 12 jun 2024 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
veronica vlaanderen

Bericht door veronica vlaanderen »

Vliegendereporter schreef: 12 jun 2024 15:21 De eerste week Wout en Frank heeft nog niet voor een stijging gezorgd in de luistercijfers
Ze scoren dan toch hoger dan in de laatste weken voor de top 1000 van de jaren 80.
Veronica ik bleef haar altijd steunen!
NIcone900

Bericht door NIcone900 »

veronica vlaanderen schreef: 12 jun 2024 16:19
Vliegendereporter schreef: 12 jun 2024 15:21 De eerste week Wout en Frank heeft nog niet voor een stijging gezorgd in de luistercijfers
Ze scoren dan toch hoger dan in de laatste weken voor de top 1000 van de jaren 80.
Wat een lage lat leg je dan…
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

ene Ruud de W. maakte, in het kader van bellen over een tv-programma dat over 1974 gaat, de grap dat zeezender veronica toen stopte, met er op toevoegde een grap over W&F; zou hij miss meer weten inzake bovenstaande of?
NIcone900

Bericht door NIcone900 »

StefanMiedema91 schreef: 12 jun 2024 16:29 ene Ruud de W. maakte, in het kader van bellen over een tv-programma dat over 1974 gaat, de grap dat zeezender veronica toen stopte, met er op toevoegde een grap over W&F; zou hij miss meer weten inzake bovenstaande of?
Die lacht zich meer dood dat ze zijn overgestapt naar het anno 2024 zinkende schip Veronica denk ik :wink:
Phoenix

Bericht door Phoenix »

NIcone900 schreef: 12 jun 2024 16:17 Vroeger was ik fan van Stenders. Maar de manier hoe hij zich nu de afgelopen jaren bij Veronica weet te gedragen, wat kinderachtig.

En alsof de standaard luisteraar het allemaal wat interesseert of de heilige Judas Rob Danny Vera wilt behouden. Man, ga eens radio maken zoals je dat kan Robbie. Kom met verrassende boeiende radio, want deze incrowd sekte radio boeit niemand wat.

Zie luistercijfers van Radio Veronica, het zinkend schip wat ook niet met de mannen wout en frank gaat stijgen. Daarvoor moet er veel meer gebeuren natuurlijk. Dat ziet men hier bij sommigen nog niet in.

Geef mij dan maar qua presentatie het gezapige Joe nog liever dan dit soort radio van meneer Stenders waar alleen de radiofreaks van smullen.
De zender schommelt al maanden rond de 2% marktaandeel, maar de ‘professionals’ doen er alles aan om verandering tegen te gaan. Onbegrijpelijk.

Ook de keuze om Renske Leijten te ontvangen tijdens de office hours snap ik niet. Ontvang haar tijdens de ochtend of middag drive-time. Dat lijkt me voor de zender en de gast beter.
God is a DJ
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ergens heb ik het gevoel dat dit ook Veronica's poging is tot verhaallijnen en om die reden misschien wel doelbewust is. Het volgt vooralsnog exact het zelfde schema als met de Super 70's. Morgen gaat de saga weer verder (en ongetwijfeld is er daarna op vrijdag nog meer nieuws!)
Rich99

Bericht door Rich99 »

Vincent Bredenoord schreef: 12 jun 2024 16:01
Daan_17 schreef: 12 jun 2024 15:07 Mag ik zeggen dat ik dat absurd vind als het echt zo ver komt. Deze dj's zijn geen zenderleiding (meer)... en lijken toch het reilen en zeilen van de zender te bepalen.
Op deze manier lijkt het mij niet fijn werken voor het management. Vergeet niet dat het een commerciële zender is en geen publieke omroep. Danny Vera is een muzikant, geen radio dj.
Eerder is al gebleken dat de eilandjes niet werken. Bouw nou eerst een steady zender. Gerard is nog niet eens gestart en bemoeit zich er kennelijk al mee. W&F moeten zich nog bewijzen en Rob vind ik een fantastische radiomaker, maar niet sterk dat hij zich over interne zaken zo uitspreekt on-air. Persoonlijk vind ik dat zijn ego wel erg prominent in beeld komt. Laat hem maar gewoon radio maken...
Volgende idee van deze heren wordt zeker het binnen hengelen van Morad, terwijl daar geen plek voor lijkt te zijn...
Ik ben het ermee eens dat dergelijke zaken intern moeten worden gehouden en niet on-air moeten worden uitgespeeld.
moet je me toch eens vertellen waarom zulke zaken niet op de radio kunnen worden besproken ?? lees alleen maar dat het slecht is maar waarom ?
Wel is duidelijk dat ze er niet mee eens zijn en dat moet dan intern besproken worden ? wat een flauwekul zeg.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

DavyGer schreef: 12 jun 2024 17:40 Ergens heb ik het gevoel dat dit ook Veronica's poging is tot verhaallijnen en om die reden misschien wel doelbewust is. Het volgt vooralsnog exact het zelfde schema als met de Super 70's. Morgen gaat de saga weer verder (en ongetwijfeld is er daarna op vrijdag nog meer nieuws!)
Ik dacht er inderdaad hetzelfde bij, gratis publiciteit. Ik hoop voor mezelf dat Vera wegblijft, de zondagavond zou er een stuk makkelijker op worden als ik niet voor twee uur een andere zender hoef op te zetten. De muziek die hij draait, hoef ik niet twee uur lang te horen.
Roup01

Bericht door Roup01 »

verwijderd.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Johanneke schreef: 12 jun 2024 18:03
DavyGer schreef: 12 jun 2024 17:40 Ergens heb ik het gevoel dat dit ook Veronica's poging is tot verhaallijnen en om die reden misschien wel doelbewust is. Het volgt vooralsnog exact het zelfde schema als met de Super 70's. Morgen gaat de saga weer verder (en ongetwijfeld is er daarna op vrijdag nog meer nieuws!)
Ik dacht er inderdaad hetzelfde bij, gratis publiciteit. Ik hoop voor mezelf dat Vera wegblijft, de zondagavond zou er een stuk makkelijker op worden als ik niet voor twee uur een andere zender hoef op te zetten. De muziek die hij draait, hoef ik niet twee uur lang te horen.
Ik denk dat ze vooral hopen dat luisteraars van Stenders blijven hangen bij wout & frank, het valt me namelijk op dat het ook iedere keer weer bij Stenders begint en exact na 16:30 geen woord meer erover.
Hevoolst

Bericht door Hevoolst »

De beslissing om zowel het contract met Vera als Derksen te beëindigen, is het gevolg van een nieuw beleid. Als medewerker, wat Stenders is, dien je achter het beleid te staan. Of niet maar dan moet je volgens mij vertrekken. Hier wreekt zich volgens mij dat Stenders als voormalig zenderbaas bij Veronica is gebleven. Hij moet nu accepteren dat zijn beslissingen worden teruggedraaid. Hij kan zich gesterkt voelen,door de komst van Wout, Frank en straks Gerard. Maar voor de zender als geheel is dit gedoe dodelijk. Het deugt niet als stunt en ook niet als programma-item. Het gezag van de huidige zenderbaas staat op het spel. En dat is de tweede keer al na de seventies programmering van afgelopen vrijdag.
-MM-

Bericht door -MM- »

Hevoolst schreef: 12 jun 2024 18:20 De beslissing om zowel het contract met Vera als Derksen te beëindigen, is het gevolg van een nieuw beleid. Als medewerker, wat Stenders is, dien je achter het beleid te staan. Of niet maar dan moet je volgens mij vertrekken. Hier wreekt zich volgens mij dat Stenders als voormalig zenderbaas bij Veronica is gebleven. Hij moet nu accepteren dat zijn beslissingen worden teruggedraaid. Hij kan zich gesterkt voelen,door de komst van Wout, Frank en straks Gerard. Maar voor de zender als geheel is dit gedoe dodelijk. Het deugt niet als stunt en ook niet als programma-item. Het gezag van de huidige zenderbaas staat op het spel. En dat is de tweede keer al na de seventies programmering van afgelopen vrijdag.
Zoiets heet voorsorteren op een gedwongen ontslag zodat ie alsnog naar NPO Radio 2 kan vertrekken....
JLJWenckenbach

Bericht door JLJWenckenbach »

Ik verwacht ook niet dat Rob bij Veronica blijft. Hij wilde al niet bij AVROTROS blijven werken toen ze zijn KXradio overnamen en tot een opleidingsstationnetje degradeerde. Dit neigt naar hetzelfde gevoel.
Er moet toch inmiddels wel genoeg stof zijn voor Leesvermaak 2.
Plaats reactie