Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Echtwel

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Echtwel »

Johan Derksen stoppen met zijn programma op Radio Veronica. Tegen Shownieuws zegt hij dat zijn programma niet meer in het format van de zender ( Veronica) -+dance (Nu ook nog van TV en klaar).
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Geen Marissa, maar Martijn Muys. Was dit vooral al gecommuniceerd? Of was dit een verrassing?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

De treinen zullen wel niet hebben gereden 🙄
Janno

Bericht door Janno »

Echtwel schreef: 12 jun 2024 11:18 Johan Derksen stoppen met zijn programma op Radio Veronica. Tegen Shownieuws zegt hij dat zijn programma niet meer in het format van de zender ( Veronica) -+dance (Nu ook nog van TV en klaar).
Waarom? Je hoeft er toch niet naar te kijken. Doe ik ook vrijwel nooit, maar ik gun anderen hun plezier.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik heb met stijgende verbazing gekeken naar shownieuws gister avond. Dat Mediahuis van Veronica een een duidige zender wilt maken met een duidelijk geluid is niet minder dan goed beleid. En dat je dan afscheid neemt van de eilandjes vind ik heel erg goed. Maar dan commentaar hebben hierop vind ik belachelijk, als dit bij Talpa was geweest dan was het niets minder dan lof.
Janno

Bericht door Janno »

Dus mensen moeten het altijd eens zijn, begrijp ik?

Ik begrijp prima dat mensen het jammer vinden dat een zender met afwijkende programma’s commercieel niet werkt. Daar mag je best wat van vinden. Je krijgt toch weer een zender die lijkt op andere zenders. Dat is commercieel interessant, maar niet goed voor de diversiteit.
Streampie

Bericht door Streampie »

Deradiokenner schreef: 12 jun 2024 12:55 Ik heb met stijgende verbazing gekeken naar shownieuws gister avond. Dat Mediahuis van Veronica een een duidige zender wilt maken met een duidelijk geluid is niet minder dan goed beleid. En dat je dan afscheid neemt van de eilandjes vind ik heel erg goed. Maar dan commentaar hebben hierop vind ik belachelijk, als dit bij Talpa was geweest dan was het niets minder dan lof.
Ach ja, Talpa gaat voor voor sensatie en drama. Feiten zijn maar saai, natuurlijk :wink:

En Talpa heeft uiteraard boeter op haar hoofd, daar heeft men het "tv formats jatten" tot kunst verheven. Dus pot, ketel etc etc.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Vmlg SP-politica Renske Leijten is te gast bij de Bonanza vandaag. Ik heb alleen niet gehoord waarom.

En ik hoor dat Roderick Veelo en Bert Brussen tegenwoordig adverteren bij Stenders.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Zojuist in de Bonanza:

Danny Vera blijft als het aan Stenders, Ekdom, Wouter en Frank liggen, zij zijn bereid de kosten van het programma op zich te nemen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 12 jun 2024 14:50 Zojuist in de Bonanza:

Danny Vera blijft als het aan Stenders, Ekdom, Wouter en Frank liggen, zij zijn bereid de kosten van het programma op zich te nemen.
Ik heb het hoofdschuddend aangehoord. Ongelofelijk dat interne discussies on-air worden uitgespeeld.
God is a DJ
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Het is blijkbaar van wereldbelang dat het programma blijft bestaan….
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

Mag ik zeggen dat ik dat absurd vind als het echt zo ver komt. Deze dj's zijn geen zenderleiding (meer)... en lijken toch het reilen en zeilen van de zender te bepalen.
Op deze manier lijkt het mij niet fijn werken voor het management. Vergeet niet dat het een commerciële zender is en geen publieke omroep. Danny Vera is een muzikant, geen radio dj.
Eerder is al gebleken dat de eilandjes niet werken. Bouw nou eerst een steady zender. Gerard is nog niet eens gestart en bemoeit zich er kennelijk al mee. W&F moeten zich nog bewijzen en Rob vind ik een fantastische radiomaker, maar niet sterk dat hij zich over interne zaken zo uitspreekt on-air. Persoonlijk vind ik dat zijn ego wel erg prominent in beeld komt. Laat hem maar gewoon radio maken...
Volgende idee van deze heren wordt zeker het binnen hengelen van Morad, terwijl daar geen plek voor lijkt te zijn...
DavyGer

Bericht door DavyGer »

En nu hebben we een soort BNRadio Veronica
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

De eerste week Wout en Frank heeft nog niet voor een stijging gezorgd in de luistercijfers
Vincent Bredenoord

Bericht door Vincent Bredenoord »

Daan_17 schreef: 12 jun 2024 15:07 Mag ik zeggen dat ik dat absurd vind als het echt zo ver komt. Deze dj's zijn geen zenderleiding (meer)... en lijken toch het reilen en zeilen van de zender te bepalen.
Op deze manier lijkt het mij niet fijn werken voor het management. Vergeet niet dat het een commerciële zender is en geen publieke omroep. Danny Vera is een muzikant, geen radio dj.
Eerder is al gebleken dat de eilandjes niet werken. Bouw nou eerst een steady zender. Gerard is nog niet eens gestart en bemoeit zich er kennelijk al mee. W&F moeten zich nog bewijzen en Rob vind ik een fantastische radiomaker, maar niet sterk dat hij zich over interne zaken zo uitspreekt on-air. Persoonlijk vind ik dat zijn ego wel erg prominent in beeld komt. Laat hem maar gewoon radio maken...
Volgende idee van deze heren wordt zeker het binnen hengelen van Morad, terwijl daar geen plek voor lijkt te zijn...
Ik ben het ermee eens dat dergelijke zaken intern moeten worden gehouden en niet on-air moeten worden uitgespeeld.
Plaats reactie